Ervaringen combisleeper gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ButterflyPassion, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hey dames!

Ik ben op zoek naar een slaapzak die in de maxi cosi kan. Dit omdat mn kleine meisje nogal vroeg naar oma gaat op mijn werkdagen. Nu was mn oog gevallen op de combi sleeper van little company. Maar lees ook veel negatieve ervaringen: te stug, te veel ritsen, te korte mouwen...

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Met de combisleeper heb ik geen ervaring, maar Prenatal heeft ook een soortgelijk iets in hun (eigen) assortiment :) Mocht je nog wat meer opties willen ;)

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Combisleeper ken ik ook niet, hier altijd die van de prenatal gehad. 3 jaar terug voor onze zoon kon je de onderkant splitsen in 2 benen. Nu voor dochter heb ik er 1 met voor en achter een opening om dat ding van de maxi cosi doorheen te halen. Moet m nog uit proberen, donderdag voor t eerst weer werken en moeten de kinderen om 6.15 naar oma. Ik leg ze dan de avond ervoor al in die slaapzak zodat ik s morgens niet aan d'r hoef te rommelen en ze er zo min mogelijk last van heeft.

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Wij hebben een combi sleeper en een puckababy. Persoonlijk vind ik de puckababy fijner.

Rits van de combi sleeper loopt stroever. Verder prima ding en mijn kinderen (gaat nu een tweede ronde mee) slapen in beide lekker warm. De zomerslaapzak van combi sleeper is wel vrij dik.

Het "zo veel ritsen" verhaal... tja, dan moet je maar een zomer en winterslaapzak aanschaffen.

5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar wel iets anders handigs (vonden wij). De wrapper van Lodger voor in de maxi cosi.

Uhm bedenk net dat ze dan wel nog uit de slaapzak moet dus never mind :oops:

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ik had nog de combisleepers van mijn dochters. Ik denk dat ik puckababy had gekocht als die toen al bestonden. Maar dan vooral mbt de kleine maat. De grote maat wordt hier al een aantal maanden met veel plezier gebruikt. De kleine zijn idd stug. Wat wel praktisch is, is de uitsparing voor een 5-puntsgordel. Maar dat zit waarschijnlijk ook in andere slaapzakken.
    Bij zoontje heb ik die kleine maat uiteindelijk niet meer gebruikt en een heerlijk zachte winterslaapzak bij de hema gekocht.

7. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie dames. Ik ga er nog eens even over nadenken en bij de prenatal ook eens even kijken.

Deel Deze Pagina