Apres ski

Discussie in 'De lounge' gestart door jolanda1976, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij hebben volgende maand een verjaardag van iemand die 50 jaar word en dat word groot gevierd in een zaal.Het thema van de avond is apres ski,dus we moeten allemaal in die stijl komen.

    Nu heb ik al gekeken op verschillende sites voor die pakjes maar dan ben je al gauw 50 euro kwijt en dat vind ik zonde geld voor eenmalig gebruik.

    Nu mijn vraag of iemand nog tips heeft of zelf nog iets heeft van kleren wat met apres ski te maken heeft wat ie wil verkopen voor een leuk prijsje.
     
  2. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan je niet van iemand een skipak lenen...handschoenen erbij snowboots..muts, sjaal....KLAAR! ;)
     
  3. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Zou wel kunnen hoor,maar lijkt me niet zo lekker om de hele avond in zo's skipak te lopen hahaha.Veeeeel te warm
     
  4. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    met een simpele ski bril kom je ook al aardig in de sfeer ;)
     
  5. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Koop een leuke muts, zet een skibril op je hoofd of om je nek, knip een oude skibroek af ( zo'n skibroek met bretels!), knoop 2 skistokken op je rug en klaar is kees.

    Veel plezier!
     
  6. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Wat voor pakje is dat dan... een apres-skipakje?

    Ik trek altijd mijn jas uit en apres-ski er lustig op los in skibroek en shirt. ;)
     
  7. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Misschien zo'n Tiroler hotpants?

    Ik zou lekker spijkerbroek aan doen, shirtje erop en een skimuts op je hoofd!
     
  8. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vraag me ook af wat een apres-ski pakje is :(

    Zelf houd ik altijd gewoon m'n skibroek aan (doe wel m'n jas uit hoor :D )

    Maar in jouw geval zou ik gewoon idd lekker een spijkerbroek, ski pulli aantrekken en muts op je hoofd :D

    Wel leuk zo'n apres-ski party...brings back memories :D
     
  9. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ja,ik bedoelde met apres ski pakje idd voor mannen zo'n lederhose en voor vrouwen heb je ook zoiets,tirolerpakje met hotpants en dan zo'n leuke pruik met twee van die blonde vlechten :) :)
     
  10. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Huren misschien?

    In Leusden zit een zaakje (incognito) die leuke kleding verhuurd. Volgens mij was het ook niet zo duur, maar tis voor mij alweer een behoorlijk tijdje geleden.
     
  11. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Okeee ik snap het. Dat heeft dus niet zoveel met apres-ski te maken, maar wel met Tirol. Ik had die link echt even niet gelegd. :) Leuk hoor, zo'n Dirndl-jurkje! 8)

    Bedrijf bellen waar ze ook carnavalskleding verhuren? Succes.
     
  12. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit doet me denken aan een feest wat wij ooit een keer in een loods bij Schiphol hebben gehad, ook dit was in apres-ski stijl, en ik heb daar de gekste dingen voorbij zien komen, mensen die met snowboard en al aan hun voeten die zaal binnen kwamen enzo, echt supergaaf ! Moet wel zeggen dat er buiten dus wel echte sneeuw lag (uit zo een kanon) en er ook echt geskied kon worden :) :) :)
     

Deel Deze Pagina