Ik wil graag een dagje met mijn man naar een Beautyfarm. We zijn al vaak naar sauna's als De Zwaluwhoeve enzo geweest. Eigenlijk wil ik nu eens iets met lekker veel massages enzo.. Wie weet een leuke die niet al te duur is. Ik woon in Drenthe..
Wij gaan altijd naar Sanadome, heerlijk!!! Maar dat is wel in Nijmegen dus voor jou niet echt in de buurt.
Ligt er een beetje aan wat je duur vindt... Als wij gaan, boeken we meestal een last-minute. Dat is naar verhouding veel goedkoper omdat je dan 2 dagen toegang hebt tot de baden èn ook nog een overnachting met ontbijt erbij hebt. De behandelingen vind ik wel vrij prijzig, maar daar weet ik de prijzen niet meer van uit mijn hoofd. Moet je even op de website kijken.
Ik zou naar de zwaluw hoeve gaan, daar hebben stelletjes het altijd enorm gezellig als ik de verhalen moet geloven
Heb ik gewerkt. Ze doen het mooier voor dan het in werkelijkheid is .. het is niet heel duur maar de meeste mensen zeiden: had er meer van verwacht..
Joh, als je in Drenthe woont, ga je toch lekker naar Peize? Die is heerrrlijk en je kunt er veel behandelingen boeken Ik kom er regelmatig en kan hem je echt aanraden! http://www.beautysaunapeize.nl/