Bloeding begin zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lara87, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Hallo,

Afgelopen maandag de 17e was mijn NOD. De 16e had ik wat roze bij het afvegen, dus dacht dat ik ongesteld zou worden. De ongesteldheid brak alleen niet door, wat ik dus vreemd vond.
    Nu heb ik gisteren de 21e een zwangerschapstest gedaan en ik blijk 1-2 weken zwanger te zijn ( clearblue). Helemaal in de wolken natuurlijk.
    Nu had ik vanmorgen bij het afvegen weer roze en een beetje bruin bloed. En vandaag tijdens mijn wedstrijd korfbal, bleek dat ik gewoon was doorgelekt!!
    Ik maak me erg veel zorgen of ik misschien een vroege miskraam heb:(. Heb overigens geen erge krampen alleen voelt het soms alsof ik ongesteld moet worden.
    Nu met de feestdagen op komst kan ik geen dokter of verloskundige bellen, dus het wordt afwachten:(.
    Is er iemand met een soortgelijke ervaring?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Toen ik zwanger was, had ik ook wat bloed verlies zonder kramp. Maar dit waren echt maar een paar druppels per dag helder rood en daarna nog wat oud bloed. Dit bleek niks te zijn (wel een miskraam gehad 4 weken later).
    Maar wat jij zegt dat je helemaal doorgelekt bent, lijkt me ook niet helemaal goed. Was dit helder of oud bloed?

Het kan helaas nog alle kanten op. Vervelend is dat, dat je nergens heen kan bellen want een echo zullen ze niet zo snel doen voor de 6 weken, het liefst pas bij 7 weken.

Hopelijk betekent het niks! Succes!

3. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Het is helder, rood/ roze gemengd met slijm en soms sliertjes. Het bloed nog steeds, vandaag ook maar een maandverband gebruikt.
    Heb de verloskundige gebeld, die zegt dat het kan zijn dat mijn baarmoeder het vruchtje heeft afgestoten. Volgende week maandag moet ik ze weer bellen om een afspraak te maken voor een echo, met de hoop dat ze al wat kunnen zien.

Ik ga er vanuit dat het helaas een vroege miskraam is, dan kan het alleen maar meevallen. Maar stiekem natuurlijk ook hoop!

Het wordt een lange week!

4. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik heb iets soortgelijks gehad in januari.
    Ik moest toen van de huisarts na een week een zwangerschapstest herhalen. Als deze negatief was: afwachten tot eerste menstruatie. Dat was bij mij, ongeveer 2 weken later menstruatie (iets heviger dan normaal). Als de test toch nog positief is: afspraak maken bij de verloskundige voor een echo. Helaas is het dan ook vaak afwachten aangezien het allemaal nog erg ieniemienie is.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    bij mij was dat ik oktober helaas geen goed teken, mijn testen waren toen ook opeens duidelijk lichter...heb je alweer getest?
    sterkte meid, ik weet hoe onzeker dit is..

6. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik heb de 21e positief getest (1-2 weken). We zijn nu 3 dagen verder, geen idee of de hcg waarde dan al is gedaald. Kan er vanmiddag eentje halen voor de zekerheid, of gewoon wachten tot volgende week...

7. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Sterkte meid in deze onzekere tijd!
    Ik zou morgen/overmorgen testen en kijken wat die aangeeft, bij mij liepen de streepjes niet op. Test met wekenindicator bleef wel nog lang 1-2 aangeven trouwens.

Bij mij zat het helaas niet goed!

Knuffel

8. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Helaas, vanmorgen (8 dgn na positieve test) nog een Clearblue test gedaan en die gaf aan 'niet zwanger'. Heb dus met 4/5 weken een miskraam gehad :(.
    Ik had het eigenlijk wel verwacht, na de bloedingen had ik helemaal nergens meer last van.
    Maar goed...hopelijk wordt 2014 een mooier jaar :)!

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Bah meid, wat naar:(. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn, ditmaal van een plakkerd.

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Sterkte hopenlijk in 2014 een plakbeeb en een heerlijke zwangerschap voor jullie!

Deel Deze Pagina