overtijd maar negative test

Discussie in 'Miskraam' gestart door rosavangameren, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosavangameren

29 mrt 2014
    5
    0
    0
    hoi ik heb een vraag ik ben nu al een week overtijd en de test is negatief maar heb wel volop zwangerschapssymtomen wie heeft dat ook gehad en of weet daar iets over ik word gek van onzekerheid

2. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Als je al een week overtijd bent, en de test is negatief, denk ik dat er maar weinig kans is dat je zwanger bent. Als je het zeker zou willen weten kun je misschien even met de huisarts bellen voor een bloedtest.
    Wat zwangerschapssymptomen betreft, je kunt je echt enorm zwanger voelen en het niet zijn, en andersom :)
    Sterkte ermee!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mee eens. Had dit ook niet bij 'Miskraam' gezet, daar is niet van te spreken zonder eerst het bewijs (test of bloedtest) voor je te hebben gehad dat je zwanger bent geweest..

Verder niet als aanval bedoelt hoor, maar denk dat sommige dames hier aanstoot aan zouden kunnen nemen.. Hoop dat je 'gewoon' een langere cyclus hebt, succes!

4. rosavangameren

29 mrt 2014
    5
    0
    0
    sorry dat was niet bedoeld om iemand pijn te doen ik heb zelf ook 3 miskramen gehad en daarom kwam ik bij deze forum maar ben nu heel erg onzeker

Deel Deze Pagina