Ervaringen curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Followyourdreams, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herosmurf

herosmurf Lid

5 jul 2017
    17
    2
    3
    Vrouw
    hier na curettage ( was al wel zelf begonnen en met ambulance opgehaald, spoed zaterdags en zondag curettage) een groot bloedstolsel verloren op de po-stoel en ging bijna onderuit ze hebben me met zijn tweeën in bed gemikt... nooit gedacht of gelezen dat dat na een curettage nog kon.. daarna weinig bloedverlies, maar weken moe geweest en op advies van verloskundige 2 weken erna mn bloedwaardes laten meten en die was veel te laag dus direct aan de ijzertabletten, na 3 weken eindelijk stukken opgeknapt... goed na je zelf luisteren en je lichaam. heel veel sterkte!

2. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Bedankt voor alle lieve woorden !

3. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Jeetje meid, wat vervelend dat je dit moet meemaken! Sterkte, het is allemaal erg verdrietig.
    Geef het vooral de tijd!!

Hier een goede ervaring met een curettage, ik kreeg een ruggenprik omdat ik niet onder narcose wilde. Bloede nadien heel weinig en had achteraf ook weinig tot geen pijn.
    Paar dagen later ben ik weer aan het werk gegaan (verpleegkundige).

4. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Lieve dames
    Nogmaals heel veel dank voor jullie lieve steunende woorden en dat jullie even de tijd nemen om me gerust te stellen !

Voel me weer iets beter en dacht nu reageer ik even iets uitgebreider , nou het zit erop en het is me zo meegevallen ..
    bijna geen bloedverlies , iets licht roze wat alleen komt als ik loop , ga zitten of opsta .
    Het emotionele gedeelte weegt zwaarder dan het lichamelijke, gelukkig is mijn werk erg meelevend en geven me alle tijd .

De gynaceloog vertelde dat het vruchtje groot genoeg was om op te sturen voor onderzoek , over 6 weken ongeveer krijgen we daar de uitslag van en ook dan bespreken we of we nog deelnemen aan verdere onderzoeken .

Voor nu gaan we weer even genieten van alles en een heerlijke vakantie boeken want die hebben we wel verdient :)
    Even weer leven zoals voorheen zonder me druk te maken .

Nogmaals bedankt lieve dames :)

Theezeefje en zonnetje2015 vinden dit leuk.
  5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    ❤️

Followyourdreams vindt dit leuk.
  6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711