He meiden help Ik zit nu vier dagen voor mn nod en net beetje bloedverlies absoluut niet veel, zat tussen me lippen (sorry voor detail) toch testje gedaan met kv2 en daar is dus een heel licht streepje te zien :-O Is dit dan innesteling bloeding of niet? Ik heb gevoelige borsten en heb steken in mn lies, best pijnlijk en een soort druk in onderbuik, geen ongi gevoel..
Zou zomaar kunnen, maar durf het niet 100% te zeggen. Misschien over een paar dagen weer een testje doen? succes
Spannend! Zou zomaar eens kunnen dat je zwanger bent! Want ik had namelijk ook een beetje bloedverlies, en een negatieve test. Dus ik gaf de moed al op. Het bloedverlies zette niet door en een klein weekje later nog eens gestest, Positief! Oh ja en ik had ook erg last van gevoelige borsten! Ik duim voor je xxxx
hey hey...heb je normaal wel een regelmatige cyclus? zou ook een testje wagen maar wel pas wanneer je nod is want als er nu een innesteling was dan ga je vanaf dan pas hccg aanmaken right? Ik zelf ben voor het eerst een week eerder ongesteld geworden korter en zonder krampennormaal vergaaa ik) nu 2 weken later enorm last van krampjes links en rechts onderin de buik...,ik ben niete cht bezig zwanger te worden..maar ben toch we benieuwd! ik wacht mijn volgende ongi dag gewoon af...ik zie het wel...suc6 allemaal!
Hoi meiden, Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb ook een soort gelijke situatie. Ik ben al een jaar gestopt met de pil en heb altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen. Nou had ik twee weken geleden opeens erg last van krampen en bleek dat ik bloed verlies had. (5 dagen na mijn eisprong)Dit hield 4 dagen aan en was afgewisseld met helder rood en bruin bloed. Het gekke was dat het in de avond altijd weer over was. Ik heb toen de HA gebeld maar de assistente zei dat het waarschijnlijk een tussentijdse bloeding was en dat ik gewoon weer ongesteld zal worden, op de dag dat ik normaal gesproken ongesteld zou worden. Nu ben ik 3 dagen overtijd en nog steeds niet ongesteld. Op mijn NOD heb ik getest maar was negatief. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?? Zou dit toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? alvast bedankt!!