Voelen jullie het als je door een mug gestoken wordt?

Discussie in 'De lounge' gestart door februari2012, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Gaaaaap.... de zoveelste rotnacht achter de rug!

Mijn man voelt als hij door een mug gestoken wordt, hij voelt het zelfs in zijn slaap! Vannacht is hij 5 x gestoken, 5 x eruit om de mug te zoeken, veeeeel gemopper en het ergste van alles: de mug heeft ie niet gevonden ;)

Hij wordt er gewoon wakker van, hij voelt die prikken kennelijk heel erg. Maar ik voel nooit dat ik door een mug gestoken word! Ik ontdek altijd later pas een muggenbult, als het erg jeukt.

Voelen jullie het als je gestoken wordt door een mug? Of ben ik nou zo ongevoelig :(

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik voel het wel, ja. Ik word in eerste instantie HELEMAAL gek van het gezoem. Tot krankzinnigheid aan toe; maar vervolgens voel ik ze ook nog kriebelen en prikken inderdaad. Je kunt ze tijdens het prikken wel platslaan, maar dan wordt je muggenbult 3x zo groot ;) Daar heb ik overigens ook vrijwel gelijk last van; die jeeeeuuukkk!

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik ben allergisch voor die beesten dus de ellende is nog groter dan. Sinds een paar jaar heb ik een grote spuitbus waarmee ik de hele kamer lekker chemisch muggenvrij maak. Heerlijk want ik ben echt panisch van die beesten! Ik voel het niet als ze me steken alleen dat ellendige gezoem.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Nee, ik word altijd helemaal lek gestoken, maar heb het nog nooit gevoeld. Ik ontdek de bulten altijd pas als het gaat jeuken.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nee. Een bijtende teek voel ik wel.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik voel het als ik net ben geprikt. De laatste tijd wat minder omdat ik heel diep en vast slaap. Maar normaal als ik ben geprikt krijg ik meteen last van jeuk, dan word het een dikke plek wat dan later weer wat slinkt en een bultje word. Nou ik verga van de jeuk hoor! Gelukkig hebben wij in huis bijna geen muggen, ben pas 2x geprikt.
    Alleen zaterdag gaan we naar turkije en daar wemelt het van die beestjes 😖.

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als ik wakker ben wel ;) Helaas voor een aantal muggen was ik de laatste die ze ooit hebben gestoken ;)

8. susy26

susy26 Niet meer actief

nee. wel dat stomme gezoem bij je oren.

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Muggen voel ik niet bijten. Vliegen wel. We wonen landelijk en voorheen had ik nooit last van bijtende vliegen, wist niet eens dat ze dat kunnen, maar hier lijken ze wel gemuteerd ofzo!

10. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Nee, ik voel het niet, ik merk pas mijn muggen bulten als ze gaan jeuken.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee voel her niet. Zelf x toe gekeken toen ik werd gestoken om te kijken of ik het toen voelde.. Maar nee.

12. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Nee, voel het niet. Ook heel vaak blijven kijken tijdens het steken, maar voel er niks van.
    Wat trouwens bij ons goed helpt tegen muggen zijn het van die insectenverjagende dingen van bij Action, die je in de stekker doet.

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Haha toevallig afgelopen week met collega's erover gehad. Niemand van ons voelde het prikken.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik merk het altijd pas als het begint te jeuken.

Door een Daas gebeten worden, is ook niet zo fijn trouwens. Paar weken geleden zat zo'n beest bij mijn horloge op mijn pols. Agressieve krengen! Ik probeerde het eraf te schudden, maar hij beet gelijk. Grote jeukbult en het plekje is nu nog steeds zichtbaar.

15. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nee,een mug voel ik niet.
    Een daas/horzel wel.

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ja, maar van het zoemen word ik al wakker en slaap niet meer totdat de mug weg/ dood is. Want ze komen altijd bij mij en ja het steken voel ik. De één is lichamelijk gewoon gevoeliger dan een ander en/of wordt sneller wakker. Ik slaap, zeker sinds onze zoon er is, altijd zeer licht.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja soms buiten als het er heel veel zijn dan voel ik ze in m'n enkels prikken en dan begint het ook meteen als een waanzinnige te jeuken! Zo'n gruwelijke hekel aan! 😈

18. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Soms voel ik het wel. Wanneer ik voel dat ik gestoken word volgt er ook altijd een enorme allergische reactie op de steek. Als ik het niet voel blijft het bij een klein bultje dat wat jeukt.

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik merk heb alleen als ik wakker ben. Dan verneem ik zeker wel een klein prikje. Zo een paar avonden geleden ook. Er vloog er 1 rond, maar dan doe je het licht aan en dan issie spoorloos verdwenen natuurlijk. Toen deed ik het licht weer uit en toen prikte hij me. Rotbeesten!

20. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik voel het niet en ik heb ook nog nooit jeuk gehad. Zoemen hoor ik ook niet. Misschien ben ik ongevoelig haha.

Deel Deze Pagina