Spijt van je tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Maandag laat ik mijn allereerste tattoo zetten, samen met mijn vriendje. :D

Nu ben ik heel benieuwd naar de dames die er al langer een hebben,
    Heb je spijt? Zou je t nu anders doen? Waarom? Wat heb je voor tattoo? Wanneer liet je hem zetten?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#2 TempusFugit, 30 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2014
    Haha ja, ik heb wel spijt van één tattoo. Hij staat op m'n been en was een probeersel van iemand die wilde leren tatoeëren. Dat ik geen kunstwerk hoefde te verwachten wist ik natuurlijk wel van, maar dat hij zo rampzalig uit zou pakken had ik nooit gedacht haha. Ik denk dat ik 18 was.

In januari laat ik 'm coveren :) Ik bedek 'm nu namelijk in de zomer!

Voor de rest geen spijt trouwens, vooral m'n chestpiece is m'n trots :)

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nah ik heb geen spijt en ik vind m nog steeds heel mooi maar ik zou m nu wel ietsjes anders doen. Was 18 toen ik m liet zetten en ben nu bijna 28 dus het is al wel ff terug. Mijn andere tattoo ben ik wel super blij mee nog. Heeft ook een mooie betekenis en heb er iets beter over nagedacht dan de eerste. Het is vooral de betekenis die voor mij de tattoo waardevol en blijvend mooi houdt.

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ik heb ontzettend spijt van 1 tattoo, of beter gezegd hoe deze gezet is.
    Ik had een afspraak bij een shop en hun hadden mijn tekening al uitgewerkt enz, nou prima hij bezig en op het eind zegt hij, nou voor een van mijn eerste keren is het toch aardig gelukt.
    Ik was totaal overdonderd en toen ik dus mijn tattoo in de spiegel zag kon ik wel huilen.
    Ooit maar laten coveren, tot nu toe maar met foundation in de zomer en s'winters ziet niemand hem.

Met de rest van mijn tattoo's ben ik trouwens wel meer als tevreden!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb meerdere tatoeages en van geen enkele spijt, was wel iets ouder en heb ze echt bij goede shops laten zetten, dat scheelt denk ik ook wel :D

Wij hebben zelfs onze trouwringen laten tatoeëren.

6. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Mijn eerste heb ik laten zetten bij een tattooeerder met een goede naam in de regio, maar toen ik daar zat zag ik al dat hij helemaal niet kon tekenen.
    Mijn lijnen zijn niet zo strak en het ingekleurde is wat vlekkerig.
    Toch laat ik hem niet opfrissen, omdat het voor mij hoort bij die periode.
    Mijn tweede (sleeve) vind ik echt geweldig, prachtig en adembenemend mooi en daar heb ik geen seconde spijt van. Hij prijkt al 2 jaar op mijn arm <3

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Nope. Ik heb 4 tattoos, en ze zijn allemaal pas na lang beraadslagen gezet door een professional. Stuk voor stuk prachtig en ik wil ze geen van allen missen :)

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Nee geen spijt van al mijn tattoos. Sommige heb ik omdat ik ze mooi vond, maar ook een paar omdat ze echt een betekenis voor mij hebben.
    Mijn eerste heb ik laten zetten voor mijn 16e verjaardag. Daar heb ik een jaar over nagedacht. De 2e heb ik een half jaar na het overlijden van mijn beste maatje latem zetten en gekregen van mijn ouders voor mijn 17e verjaardag en daarna volgde de rest.

9. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Ja hier ook enorme spijt. Heb er 2.
    Eén daarvan heb ik op mijn 18de verjaardag laten zetten. Een diersoort op mijn borst. (Vrij uniek. Dus wegens herkenning houd ik het wat vaag) Vrij klein. Maar naast dat hij gewoon niet mooi gezet is zou ik nu jaren later dit nooit meer laten zetten. heb wel eens overwogen om hem laten coveren. Echter moet hij dan groter en veel zwart bevatten. Ben bang dat het dan alleen maar erger zal worden.

De andere is de naam van mijn dochter vrij klein op mijn pols. Hier ben ik nog elke dag blij mee. Nu moet mijn zoontjes naam nog ergens. Maar ben er nog niet uit waar en hoe.

10. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ik heb er 5 en van geen enkele spijt. Ze hebben ook allemaal een betekenis voor me.
    Wel heb ik een keer een van me tattoos bij een shop laten zetten waar ik eigenlijk geen info over had...toen flink ontstoken geweest en er is een stuk van de kleur af. Hij staat op me voet maar laat m lekker zoals ie is.

Ik ben blij met alle tatoeages.

11. Ik heb ook spijt van één tattoo. Niet van wat het is of van de plek, maar wel enórm van het feit dat ik heb gekozen voor een 'tattooëerder' die geen wachtlijst had en ook nog lekker goedkoop was.. ;) Gelukkig is hij niet zichtbaar :D

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    De grootste tip is dus een goede tattooshop te vinden, lees ik uit de reacties.

Wel fijn dat er relatief weinig echt spijt hebben.. :)

13. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik heb er 1 op mijn 16e laten zetten..... Nu ben ik 31 en denk ik soms: het had niet echt gehoeven hahaha. Maar spijt: nee. Mijn 2 e tattoo is bijzonder en eenvoudig maar wel speciaal. Zou er graag 1 willen voor mijn dochter op mijn andere arm, maar manlief is nog niet overtuigd.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er 3 en van allemaal geen spijt, maar heb ze nog 'maar' 2.5 jaar dus misschien komt het nog haha;)

Ik heb van de 3 2 op een opvallende plaats, maar ze zijn wel te bedekken met een tshirt of lange mouw. Dit was wel iets waar ik goed over nagedacht heb..

15. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik heb geen spijt van. Heb 1 in me nek en boven me borsten

16. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die eerste zin is ook mijn gevoel bij mijn tatoo die ik ook op mn 16de heb laten zetten in een rebelse pubertijd :D.

17. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Totaal off-topic, maar Shaddixxx, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Wat een onwijs gave naam heeft ze!

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik ben niet helemaal blij meer met mijn eerste tattoo, uit 2000 :) maar geen spijt.
    Vooral omdat hij niet strak/netjes is gezet, maar het ontwerp (ook al is het een "tramp stamp" tribal-achtig ontwerp, op mijn onderrug :p) vind ik nog steeds mooi, ik heb hem destijds zelf getekend/ontworpen.

Nr. 2 (2005) ben ik nog steeds blij mee (is ook niet zo "mode gevoelig") en nr. 3 en 4 (horen bij elkaar) zijn op dit moment nog in de ontwerp fase ;) die hoop ik eind dit jaar klaar te hebben en volgend jaar te zetten.
    Wel laat ik het ontwerp eerst 5/6 maanden liggen, zodat ik zeker weet dat ik ze mooi genoeg blijf vinden (heb ik bij de andere 2 ook gedaan).

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nee ik heb geen spijt van mijn tattoos. Er staat NDJ onder mijn linkersleutelbeen. Dat zijn de voorletters van mijn broertje, zusje en van mij. En er staat Jamila met 3 kleine hartjes op mijn rechter onderarm. Er komt nog een tattoo bij, een voor Andy en mij samen. Wij zitten te denken aan ieder een klein tortelduifje oid.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Niet echt spijt maar van 1 zou ik nu voor een andere plek gekozen hebben. Door 2 zwangerschappen is deze zo veranderd van vorm dat het nu echt niet meer mooi is

Deel Deze Pagina