Afgelopen maart is er bij ons op school onverwacht een leerling overleden. Ze mocht maar 8 jaar oud worden. Ik kon haar niet heel goed. Ze heeft in de kleuterklas bij onze middelste gezeten en haar moeder werkt als invalkracht op school en heeft langere tijd bij onze oudste voor de klas gestaan. Deze hele gebeurtenis is voor de gehele school een emotioneel gebeuren geweest en iedereen heeft heel wat tranen gelaten. Nog steeds moet ik er dagelijks aan denken. Nu zou ze over een aantal weken 9 jaar zijn geworden en dit zal een zware dag worden voor haar familie. Nu wilde ik eigenlijk een kaartje door de bus doen.Gewoon om even te laten weten dat ze niet wordt vergeten en we aan haar en haar familie denken. Is dit raar om te doen? Ik kende ze niet heel goed maar het is gewoon een gevoel en het gevoel te hebben om toch iets te doen. Wat denken jullie? Groetjes.
ik zou het ook doen. ik denk dat ze het heel erg zullen waarderen en het fijn vinden dat hun kindje niet vergeten is.
Zeker doen! Ik denk dat ze het best fijn vinden dat je op zo'n dag laat merken dat je aan hen/hun dochter denkt.
Doen hoor! Kweet zeker dat de ouders het op prijs stellen. Ik doe het ook bij iemand in mijn omgeving op de sterfdag van haar dierbare en dat wordt ook altijd erg op prijs gesteld.
Ik zou het heel fijn vinden als iemand dat voor me zou doen!! Heel lief van je! En wat vreselijk moeilijk voor haar, haar dochter verliezen.
Zeker doen! Ik vind het een heel lief gebaar van je en het kan alleen maar positief opgepakt worden toch?
Zeker doen! De warmte van het krijgen van kaartjes maakt zo'n dag een stukje draaglijker. Zeker uit onverwachte hoek blijft dat heel bijzonder. Ik spreek helaas uit ervaring.
Ik ben overtuigd. Morgen eens kijken voor een mooi kaartje. Het is een enorm verlies. Ze is onwel geworden tijdens zwemles en een dag later overleden.Ze bleek een zeer zeldzame hartafwijking te hebben waarvan niemand wist.Heeft me enorm aangegrepen en moet er iedere dag aan denken. Bedankt voor jullie reacties.