Hoe snel na Hsg onderzoek de uitslag? AMC

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eza, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb gistere mijn Hsg onderzoek gehad en moet nu bijna 2 maanden wachten op de definitieve uitslag ?! Bij wie duurde het ook zo lang:$

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heel vreemd, tenzij er iets bijzonders gezien is waar verder onderzoek voor nodig is? Ik wist de uitslag direct, maar alles was goed doorgankelijk dus kon het zelf ook zien.

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja raar hè, de arts zei gistere het ziet er allemaal goed uit, dat zag ik inderdaad ook op het scherm, ze zegt je krijgt nog de definitieve uitslag bij je arts en kreeg vandaag een email van het AMC dat ik in juni een afspraak krijg voor het bespreken van de hsg?! ( Ik doe wel kid, misschien dat dat nog verschil maakt)

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja vreemd zeg. Kan je niet om een bel afspraak vragen?

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja ik heb nu een email gestuurd dat ik het onacceptabel vind om bijna 2maanden op een uitslag te wachten, terwijl er door de arts aan het einde van de hsg word gezegd het ziet er goed uit, ben benieuwd hoe ze erop reageren.en anders ga ik uiteraard bellen.
    Bedankt voor je antwoord, hopelijk krijg ik nog meer reacties met hoe lang iedereen heeft moeten wachten, 2 maanden lijkt me echt raar namelijk:(

Deel Deze Pagina