Ervaringen Decapeptyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sorry meiden, straks meld ik me uitgebreider moet allemaal dingen regelen want............

ZONDAG PUNTIE!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar het was hier erg hectisch. vanochtend dus echo, de follikels waren flink gegroeid:
    3x 15 mm
    1x 16 mm
    5x 17 mm
    1x 18 mm
    1x 19 mm
    verder nog 6 tussen de 10 en 15 mm

omdat m'n bloedwaarde flink stijgt (maar nog niet verontrustend) mocht ik nog niet nog een dag spuiten, ze groeien vandaag en morgen ook nog iets door dus vandaar dat de punctie werd afgesproken, zondag 10.30 uur. Ik had het helemaal niet verwacht dus echt een verassing. Een heel gedoe de rest van de dag, moest vanmiddag weer naar het zkh om alle formulieren voor het Radboud ziekenhuis op te halen. Verder nog naar de apotheek voor antibiotica (die krijg ik uit voorzorg ivm 1 cyste). Oja en nog even tussendoor een paar uur naar het werk geweest, van alles overgedragen want ik blijf (uitgaande van een terugplaatsing [-o< ) in ieder geval t/m woensdag thuis.

Nou ben helemaal happy, echt een mijlpaal, dit wordt onze 1e echte kans!

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje Linda! Spannend zeg! Ben blij dat je nu weet waar je aan toe bent!

Goh, ben benieuwd wat ik nu morgen te horen krijg.
    Hoop maandag punctie!

Nou meiden, hou jullie haaks!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel ik duim voor je, goed dat je die steekjes en andere dingen voelt in je buik, dan gebeurd er echt wat, oja wat mij opviel, sinds gister ontzettende pijnlijke tepels. Veel succes morgen, ik kom weer kijken!

5. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Nou, ik wacht het maar rustig af. Ik hoop dat ik dan maandag voor de punctie kan!
    Ik voel me verder prima. Wel moe!

Nou meiden, slaap lekker, maak jezelf niet te druk en blijf veel drinken, haha!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nou de pregnyl zit erin, samen met mijn vriend gemengd enzo, ging goed, toch altijd wat nerveus he. Wel een grote druppel bloed toen ik de naald er weer uit haalde, maar had 'm even rustig een paar sec erin laten zitten na het spuiten dus volgens mij is het niet erg, voel al direct van alles, herken dat wel van eerdere pregnylspuiten.

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi iedereen,
    Wauw linda, samen de punctie. Leuk :D
    Merel, veel succes morgen, laat maar vlug iets weten.
    Ik moet om 23.45u men pregnyl spuiten. De punctie zondag gaat door om 10.45u. Bij mij zal de terugplaatsing donderdag zijn, als er al één is tenminste. Maar dat weet ik donderdag pas.

groetjes

8. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Succes! Wordt nu zo spannend he!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij om 10.30 uur zondag en ik moest om 22.30 spuiten, ik hoor dinsdag of er embryos zijn en woensdag de terugplaatsing. Raar he dat het overal anders is.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel ben heel benieuwd!

11. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Linda, wij horen donderdag pas of er terugplaatsing is owv de pgd. Succes in ieder geval, en laat morgen vlug iets weten als je terug bent, hè?!

Merel, weet je al iets?

12. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Dames,

Nou het is als volgt: Maandag heb ik de punctie en donderdag de terugplaatsing.
    Alleen hadden ze verwacht dat er meer eicellen gegroeid zouden zijn. Ik heb nu rechts 1 x 20 en 1 x 17 mm en links 1 x 11 1x 13 en 1x 14mm, dus ja, niet zo'n hele beste score.

Als de kwaliteit nu maar goed is. Ik ga me er verder ook niet te druk over maken, want dat is slecht voor die 3 eitjes die nog ff hard moeten gaan groeien de komende dagen ;) !

Ik moet vanavond deca spuiten en om 22.30 de ovitrelle.
    morgen niks. Is dat bij jullie ook zo?

x

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik heb gisteren ook de decapeptyl nog moeten spuiten en ook pregnyl. vandaag niets spuiten.
    Als alles goed gaat, hebben wij samen de terugplaatsing :D

Succes maandag

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden:

HEEL VEEL SUCCES MORGEN!

Ik zal aan jullie denken!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Spannend merel! wauw goed nieuws, er is een kans! zou me idd maar niet te druk maken over de aantallen, het hoeft er maar 1 te zijn! Ik hoefde tijdens de pregnyl niet ook nog de deca, gek he dat het overal anders is. Hoelaat heb jij het maandag Merel? Ik hoop dat ik morgen in staat ben me snel ff te melden. Voel vandaag geen steken meer in mijn zij, werd ik ook al onzeker van! Nouja wel veel rugpijn. Timmoneke heel veel succes morgen en merel jij vanavond met de puit. We contacten!

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Linda, jij ook heel veel succes morgen!

groetjes

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi,

En Linda, al zenuwachtig? Veel succes vandaag!
    Merel, voor jou begint het ook af te korten, nog 1 nachtje slapen. :)
    Hier slecht geslapen, hele nacht met die stomme punctie in men hoofd gezeten. Ik ben wel blij dat ik seves van men buikje verlost ben, want je ziet goed waar de follikels zitten nu. :)

groetjes, en tot straks misschien!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier alles overleefd, gelukkig wel goed geslapen (had rustgevende pilletjes gekregen). Met mannetje ging alles goed en toen ik. Het was erg heavy, had best veel pijn, de arts zij dat het bij mij ook wel best een heftige ingreep was omdat ik zoooveel follikels had. Ik merkte ook het verschil, rechts deed erg pijn maar links was erg goed te verdragen. De morfine hielp wel goed. Toen de uitslag: 8 eitjes en ruim voldoende zaadjes! We zijn er erg blij mee, we hadden zelf (en de arts ook) wat meer eitjes verwacht maar je ziet in de uitslag gewoon mijn pco terug. 8 eitjes is ruim voldoende dus nu duimen voor dinsdag, dan horen we of we woensdag terugplaatsing hebben. Nu lekker in bed, links voel ik niks maar rechts doet nog wel pijn.

@Merel, maak je je geen zorgen voor morgen, onderga het gewoon, ik kon snel weer lachen, het is overigens wel heel snel voorbij!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @timmoneke, hoe ging het?

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hier ook alles goed. Ik was volledig in slaap, en heb dus niets gevoeld. 16 eitjes hebben we. De pijn nu valt ook goed mee, ik heb nu minder pijn dan voor de punctie.

groetjes

Deel Deze Pagina