Ervaringen Decapeptyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Annalise74, Aug 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    wow wat goed zeg! 16 jeetje! das wel twee keer zoveel als ik! nou morgen dus een spannende dag voor merel en jij de uitslag! duim duim duim

2. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Dames,

Wat een goede berichten en wat een goede score!

Nou, als ik het zo lees mag ik al blij zijn met 1 eitje! Pff.

Verder ben ik best rustig hoor, ga gewoon mijn rust houden vanavond en heb nog een diazepam om ook rustig te blijven ;)

Echt meiden, ben blij dat het zo goed ging met jullie!

Geeft goede hoop!

Ik laat het morgen zo snel mogelijk weten.

x

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Oh ja, ik moet morgen om half tien, dus zodra het mogelijk is, laat ik wat weten!

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @merel, ik duim nu voor je meis! zet 'm op, ook denk ik aan je man/vriend hoor, voor hun is het ook allemaal heavy!

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Merel, veel succes! Ik denk aan je!
    Linda, heb jij nog last van je punctie?
    Ik heb nog wel wat last, alleen als ik stilletjes blijf zitten/liggen heb ik geen pijn. De pijn is veel erger dan gisteren namiddag, de pijnstillers van in het ziekenhuis zijn duidelijk uitgewerkt.

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @timmoneke: ja bij mij precies hetzelfde, ze hebben ook bij jou een flink aantal moeten prikken. Heb wel heerlijk uitgeslapen. Trouwens ik mocht wel paracetamol nemen, heb ik gistermiddag en avond wel gedaan. Ben lekker thuis, misschien donderdag weer werken als het goed gaat.

Knijp 'm nu wel hoor voor het telefoontje! als ik dan jou 16 eitjes lees, knijp ik 'm wel weer een beetje. Jij hebt daarentegen weer eigenlijk 2 uitslagen he, slopend he die zenuwen. Het gaat op zich wel maar je bent er wel mee bezig.

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    hoe laat krijgen jullie de uitslag?

8. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Heb net de uitslag gekregen, en het valt tegen. Van de 16 eitjes waren er 15 rijp genoeg, en zijn er maar 7 bevrucht. Dit is echt veel minder dan ik gehoopt had.
    Jullie krijgen morgen bericht?

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ja mij krijgen morgen bericht. Snap dat je teleurgesteld bent maar je moet wel bedenken dat er 7 bevrucht zijn! Bij IVF zeggen ze geloof ik dat je vanaf 8 eitjes een mooie kans maakt en dan moet de bevruchting nog komen. Nu bij jullie natuurlijk nog de selectie, dat is wel dubbelspannend, waar kijken ze dan ook alweer naar (sorry vergeten). Moet wel zeggen dat ik nu wat meer stress............... Hopelijk heeft merel een mooi resultaat!

10. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Om het simpel te zeggen kijken ze na of embryo gehandicapt is. Door de translocatie van mijn man hebben wij daar meer kans op, omdat hij zijn chromosomen verkeerd kan doorgeven. Ze kijken wel enkel die bepaalde afwijkingen na, dus wij hebben nog evenveel kans als iemand anders op een miskraam of een kind met een handicap. Maar daar waar we meer kans op hebben, dat controleren ze voor de terugplaatsing.

Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat van merel, maar ik vermoed dat het nog wel even duurt voor ze terug thuis is.

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ok ik snap het, spannend hoor, ik duim voor je, maar denk positief over deze 7 emmys, misschien zit daar jullie beebje wel bij! makkelijk om te schrijven hoor, zelf zit ik ook te stressen

12. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Dames,

Nou, alles verliep best vlot Lig nu in bed met een kruik. Voel me niet top, maar we hebben wel 4 goede eitjes! Dat valt mij nog mee, gezien de 5 die er zaterdag waren en waarvan er eigenlijk maar 2 groot genoeg waren.

Het zaad was erg slecht, 10.000. maar op vier eitjes, moet dat wel genoeg zijn he ;)

Wij horen donderdag of er een tp plaats kan vinden. En als het echt niet goed is, dan horen we het eerder.

Dus ik blijf maar even hoop houden nog!

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat spannend merel, gefeliciteerd met de eitjes en idd het hoeft er maar 1 te zijn, hoe is je vriend eronder, moeilijk hoor, maar we duimen met z'n allen! er zijn eitjes en er zijn zaadjes dus er kan een klein beebje in aantocht zijn, dat moet je voor ogen houden! ik vind het allemaal erg heavy jullie ook?

lekker in je bedje, neem een paracetamol, of twee, dat hielp bij mij, het zakt allemaal gelukkig snel hoor, hoe vond je de punctie?

hier rond 11 uur uit bed, gedouched en een beetje in huis gerommeld, nu alweer op de bank want alles begon alweer te trekken vanbinnen, snap eerlijk gezegd niet dat er mensen zijn die de dag erna kunnen werken. Verlies nog wel wat oud bloed maar niet veel. Utrogestan gaat ook goed. Zet 'm op meiden we steunen elkaar!

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Idd merel, je moet hoop houden. Tot donderdag wachten voor je iets hoort is wel lang, moet je veel geduld hebben. :)
    Wanneer ga jij terug werken merel? Linda, ji ging donderdag terg als het goed was denk ik?
    Laat jullie nog maar even goed verwennen door jullie mannetjes, we mogen er nu even van profiteren. :) Mijn man is vandaag ook nog een dagje vrij, vind ik wel leuk, kunnen we samen wat luieren op de bank. :D

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    idd donderdag als het goed gaat anders meld ik me voor de rest van de week nog ziek

16. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Gek dat het in ieder zhuis weer anders is, ik begin donderdag pas met utrogan.

ik heb lekker de hele middag geslapen, heerlijk.

Ik vind het voor mn vriend ook moeilijk hoor, hij was ook zenuwachtig en vind het al helemaal niks dat hij op zo'n moment van de punctie niets voor me kan doen.

Wat moeten we nog lang wachten!

17. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ja ik vind het ook raar dat het overal anders is dat maakt het wel verwarrend.

zat net weer te piekeren, bedacht me ineens dat timmoneke vandaag al uitslag heeft over bevuchting, dat betekent dat er bij ons eigenlijk vandaag ook al te zien is dat er bevruchting is dus je zou toch zeggen dat als er niks is gebeurd dat ze eerder bellen (?) tja m niet vanuit gaan, morgen weet ik meer, jeetje jullie moeten nóg langer wachten, eng joh, straks moeten we ook echt tegelijk testen als het allemaal door gaat!

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Dat zeiden ze tegen ons wel. Als er niks gebeurd vandaag of morgen dan bellen ze dat gelijk door!

Maar dat komt echt maar heel weinig voor!

19. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ja dat hoop ik dan maar, dat betekent dat ik vandaag niks gehoord heb en er ieder geval iets groeit (?) oh ik hoop het zo!

20. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    hoi meiden
    Zo, jullie hebben allemaal die punctie achter de rug.En nu weer stressen of er mooie emmies zijn ontstaan ;)
    spannend he, zo'n ivf poging.Ik heb aan jullie gedacht hoor en duim met jullie mee.Zo'n terugplaatsing is echt heel mooi om mee temaken hoor.Zeker toen ik erna naar buiten liep voelde ik me al ontzettend zwanger haha.
    Ik ben echt heel erg benieuwd voor jullie.

Hier is het ff iets minder.Gister bij de 1e folikelmeting zijn er 5 eitjes geteld. :( Veel te veel dus voor iui.Nu moet ik de helft minder hormonsters spuiten en moet ik morgen terugkomen.Ik hoop zo dat er een paar qua groei zijn achtergebleven, want anders moet ik een punctie ondergaan.maar dan wordt wat er wordt weggezogen weggegooid, want ik doe nu geen ivf.
    Ik baal als een stekker, want ben nu al bijna 4.5wk aan het spuiten en word het wel een beetje zat al die tegenslagen.Dus duim voor me dat een punctie niet nodig zal zijn...

Share This Page