Wij gebruiken Google maps, geeft alles heel duidelijk en actueel aan. En ook zonder date te gebruiken als je dat wilt
Ik vind Google maps vele malen beter dan Waze. Al diverse keren discussies in de auto dat we naar maps hadden moeten luisteren
Wij gebruiken al jaren Google Maps, en af en toe waze. Maar we blijven Google Maps duidelijker en overzichtelijke vinden. Minder onzinnige opties
3... Dat noem ik niet veel Hier waze en googlemaps. Googlemaps heeft wat waze functies overgenomen. Vandaag 1000km gereden en zowel waze en gm gebruikt. Gm gaf ons een mooie alternatieve route, die welliswaar 8 min langer was, maar wel lekker doorreed. Die functie vind ik niet zo duidelijk bij waze(/is er niet) Verder gebruik ik gm veel op vakanties voor bezienswaardigheden, restaurants etc. Meteen lekker duidelijk met route, recensies etc
Google Maps idd. Die weet tenminste de files op tijd en ook alle wegen. Ons fijne super de luxe ingebouwde ding in de auto snapt er nooit wat van. Die ziet de file bijv pas als je er bijna uit bent....
Google Maps inderdaad. Vorige week was er op de terugweg ineens een weg afgesloten (dat kan hier in het buitenland zomaar) en dan geeft hij op tijd een alternatieve route. Daarnaast geeft hij camera's en files aan.
Wij gebruiken ook Google maps. Vorig jaar een behoorlijke stilstaande file kunnen omzeilen door een eindje buitenaf te rijden ipv de autobaan. Google maps kwam zelf met de filemelding en een alternatieve route
Altijd Google Maps. Geeft alles duidelijk aan, denk files. Maar vooral, komt voor de file begint met een alternatieve route. En niet pas als je net de file inrijdt. Waze heeft mijn man er ook op gezet voor me, maar vind hem zelf persoonlijk niet prettig.
Waze laat volgens mij wel de maximum snelheid zien van de weg waar je op rijd. Dat doet Google Maps nog niet, en dat kan in het buitenland soms toch best handig zijn. Maar toch vind ik Google maps iets fijner, maar is misschien ook gewenning.
Google maps, maar wel op blijven letten. We hebben wel eens gehad dat hij ons over een fietspad wilde sturen. En een keer dat er een weg op de snelweg uit zou komen, wat niet zo was (onze weg ging onder de snelweg door....) en toen moesten we een uur omrijden.....