Pijn rondom heup/in m'n zij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    #1 Elleke, 19 okt 2013
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
    Hoi meiden,

Afgelopen week heb ik een hele drukke week gehad; werken, een examendag, kennis van ver die de hele dag is geweest en gister gewinkeld. Echt alles viel zo deze week in elkaar, ik had dit eerder niet zo gepland! Maar goed, m'n planning was zo en ik kon niet om de dingen heen.
    Ik was er al wel bang voor, want ik heb dus een snel bloedende baarmoedermond, heb al m'n hele zwangerschap bij drukte of inspanning last van bruinverlies. Dus ook de afgelopen 3 dagen en dat is dus bij mij een signaal dat ik het echt te druk heb gehad.
    Maar nu kreeg ik gister last van een pijnlijke zij. Als ik een poosje zit,zakt de pijn wat af, maar zo gauw ik in de benen ga, sta of loop begint de pijn. Het zit zeg maar rondom mijn heup in m'n zij en trekt soms naar m'n rug.
    Vooral als ik van zitten naar staan ga dus het erg zeer boven m'n heup, het trekt zelfs soms naar m'n schaambot!
    Ik heb m'n vorige zwangerschap last gehad van m'n bekken en ben nu zo bang dat ik door alle drukte hier weer last van heb gekregen, of kan dit niet zo snel?
    Volgende week is alles weer rustig, ook vandaag de hele dag niks gedaan, maar ik ben best benieuwd wat jullie denken wat deze pijn is.
    Bedankt alvast! :)

2. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Zou je verloskundige bellen met deze klachten.
    Toen ik super veel pijn in mijn zij had, had ik een ontstoken nier en zat ik tegen een ziekenhuisopname aan.
    Niet om je bang te maken hoor, maar ik denk dat als je je zorgen maakt je altijd aan de bel moet trekken.

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik zou even je VK informeren, want klinkt als BI, maar dat kan zij beter constateren, dan kan je eerder doorverwezen worden naar een fysio of dergelijke. Het kan dat je het nu eerder krijgt doordat het niet je eerst zwangerschap is. Maar zou het wel even melden aan je VK.

Deel Deze Pagina