Meiden hoe is het met jullie? Hier gaat het steeds beter. Bij vlagen heb ik veel behoefte om te lezen over miskramen op het forum. Zoals vandaag ook. Even dat stukje herkenning lezen. Gelukkig voel ik me lichamelijk al een stuk beter. Het werken zorgt voor voldoende afgeleiding. Dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het met jullie is.
ja, dat herken ik ook beschuitje! stom is dat eigenlijk, maar zal wel bij het proces horen. Hier gaat het eigenlijk best goed. Ben van de week tante geworden (mn schoonzus was tegerlijkertijd zwanger als ik>1e zwangerschap). was heel emotioneel voor mij en mijn man, maar aan de andere kant om dan eindelijk een kindje vast te houden (ook als is het dan niet van mij) voelde zo troostend! Het gekke is dat ik sinds dat moment weer een happy gevoel heb vanbinnen, alsof dit voor mij het laatste stukje was van dit hoofdstuk. Nu weer druk aan het tempen, maar kan er momenteel nog geen hoogte uit krijgen. Daarbij was ik begin van de week ook ziek, waardoor mn temp raar is gaan doen. MAAR nu is hij weer aan het stijgen en tja ik weet nu niet of mn ei al geweest is of niet. Maar ach we zien het wel, het komt zoals het komt...
Hier inmiddels weer ongesteld geweest. Heel raar, het leek net of alles van de miskraam weer terug kwam door het bloedverlies. Heel normaal natuurlijk bloeden , maar in dit geval leken alle gevoelens weer even terug te komen van toen. Herkent iemand dit? Het leek net of ik ieder moment mijn kindje weer kon verliezen. Ik ging elke keer ook naar de wc met de gedachten, waar blijven alle bloedpropjes enzo. Zo gek, had ik nooit gedacht. Ik ben netjes na vier weken weer gaan menstrueren, dus daar ben ik wel blij mee. Deze maand gaan we op voor de derde iui, hopen dat het weer zo spoedig zal lukken allemaal.
@ Beschuitje, vervelend dat je het zo ervaart, maar ksnap het wel.. tis niet niks wat er gebeurd is.. Ik duim voor je Hier gister iets bloedverlies, en vandaag ook, dus het lijkt erop dat ik weer ongesteld word.. het begin van het bloedverlies van de MK is vandaag precies 4 weken geleden. Gister had ik het er wel even goed moeilijk mee.. M'n 1e echo stond eigenlijk dus voor gisteren gepland.. We gaan er gewoon weer voor verder, en 30 Jan. in het ziekenhuis zie ik wel wat de bedoeling is..
Wil hier ook wel even mijn verhaal kwijt....fijn dat het kan.... 5 december eindelijk positieve test na 8 dagen overtijd. Mijn cyclussen waren al langer dan dat ik gewend ben. Maar ben ook wel iedere keer snel zwanger geraakt dus ja.....misschien heb ik wel gewoon langere cyclussen alleen weet ik dat niet. Hetzelfde weekend bloedverlies toen ik naar het toilet ging s'morgens om te plassen. Zk gebeld...loop bij gyn ivm eerdere zwschappen. Maar moest het kaar even afwachten want het was nog vroeg in de zwschap. Dag erna de poli gebeld nog steeds bloedverlies.....tja ik was nog pril zwanger en ze konden toch niks zien. Afwachten maar. Nou dat wilde ik niet dus heb een vk opgebeld waar ik diezelfde dag nog terrecht kon. Inwendige echo gemaakt.....t zag er slecht uit. Vruchtzakje was al niet meer goed maar wel een kloppend hartje. Het ging echt richting mk maar toch even afwachten want er was nog een hele kleine kans. Nou de bloeding stopte na 2 dagen......ik had toch nog een beetje hoop want ik was niks geks verloren ... Geen stolsels. Week na die eerste echo........weer een echo gemaakt. Helaas bm was al helemaal schoon. Ik ben ons kindje kwijt. Had het wel verwacht maar een beetje hoop was er toch nog...maar helaas. Volgende morgen wordt ik wakker in een nat bed? Bloed.......op de wc verloor ik een hoop stolsels en kreeg ik krampen. Ik was toch schoon????? Vk opgebeld een beetje boos want ik was erg geschrokken. Ik vroeg om een echo....maar wel in het zk. Ook wilde ik toch graag een hcg test want mijn zwschapstesten bleven zo knallen....ik vertrouwde het niet. Maandag bij de HA bloedgeprikt. Uitslag 835.... Best nog hoog. Donderdag naar het zk.....weer echo...ze zagen niks. Ook moest ik nog even hcg prikken. Werd s'middags teruggebeld want mijn hcg was gestegen ? Niemand begreep het....de vk niet en de gyn niet. Ik was immers schoon...niks in de eierstokken te zien. Was het al een nieuwe zwschap vroegen ze zich af. Maar dat kon niet. Had natuurlijk geen sex gehad toen ik in afwachting was van mijn mk. Nou ben woensdag weer geweest en had gehoopt op een daling vanmmijn hcg.....maar helaas.....weer een lichte stijging en de bm helemaal schoon en de eierstokken ook mooi. Tja en nu......nu hoop ik dat het volgende week eindelijk gedaald is....want eerlijk.....ik ben er klaar mee! Meiden bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal.....het is fijn om het te kunnen opschrijven....en oh oh ik zal nooit meer zo lichtjes denken over het verliezen van je kindje .... In een vroeg stadium....
Nataliejj ik kan me voorstellen dat je het gister moeilijk had. Het zijn van die momenten he die je dan toch raken. Veel mensen vergeten de miskraam alweer en zelf kan je het nooit vergeten, hoop wel een plekje geven. Lov23 bedankt voor je open verhaal. Moeilijk hoor, je hcg stijgt. Vreemd eigenlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit meer testen of iets gedaan heb nadat de miskraam inzette. Ik lees ook wel verhalen van meiden die elke keer gaan testen tot ze een witte test hebben. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
Dank je beschuitje........jullie begrijpen me tenminste hier Ja het is vreemd.....en aangezien ik zelf die bloedtest heb aangevraagd weet ik dit nu.... Anders had ik wel nog steeds posi testen gehad. Het is natuurlijk wel fijn om te weten of je hcg weg is....maar dit had ik ook niet verwacht.
Poeh lov23 wat een verhaal.. Ik heb afgelopen week een miskraam gehad. mijn verhaal.. Zondagochtend kreeg ik bloedverlies, vk gebeld, ik hoefde me nergens zorgen over te maken, donderdag had ik een afspraak voor een echo, deze bleef gewoon staan. Zondag laat in de middag verloor ik een vliesje. De dagen ernaar bleef ik bloed verliezen soms oud bloed, soms rood bloed. Afgelopen woensdag de vk weer gebeld omdat ik me zorgen erover maakte. Kreeg weer te horen dat het niet nodig was, de volgende dag had ik een echo. Gister dus de echo gehad. Ze kon niets zien, maar dit hoefde nog niets te betekenen. Het kon innestelingsbloed zijn of het was een miskraam. Eigenlijk moesten we nog 2 weken wachten met testen, maar dat kon ik echt niet hoor!! Dus vanmorgen getest, helaas negatief. Vk net gebeld en die zei dat het toch een miskraam was. Ook maar meteen MvM gebeld, ik had al kratten thuis staan..
Ah san. Sterkte...l Belachelijk dat je altijd maar moet wachten. Ik moest dat ook....het zk wilde niks doen...
-tjonge lov23..wat bizar van je hcg. Het lijkt wel of je lichaam niet helemaal doorheeft dat het mis is gegaan. Ik hoop voor je dat je hcg snel gaat dalen zodat je het voor jezelf kan afsluiten! -Wat ontzettend naar voor je San987. Hoelang was je zwanger? sterkte! @hier: 5 weken na de curretage uiteindelijk een negatieve zwangerschaptest in handen. Na 40 dagen uiteindelijk ongesteld geworden (voor mijn doen dus vrij netjes). Intussen in 2e ronde..*zucht*..het gaat me allemaal veelste langzaam.
San wat naar voor je zeg. Je kunt hier je ei kwijt als je lekker wilt praten hoor. Ik had ook al twee weken voor mvm geplast..heftig hoor, dan moet je afbellen. Voelt k*t he? In wens je veel sterkte in ieder geval. Hier zit ik totaal niet lekker in mijn vel. Ik twijfel zelfs of ik deze maand wel weer moet beginnen aan iui..misschien nog wat langer rust nemen of zou juist beginnen toch beter zijn? Ik voel me lusteloos, huilerig en moe. Ik heb nergens zin in. Weet niet zo goed wat ik moet. Mijn vriendin ( die er ook allemaal van weet) denkt dat het juist goed is om door te gaan, dan ga je door naar weer iets positiefs.
Destiny ja precies mijn lichaam snapt het niet......we wachten maar af. Wel lekker dat je nu idg doorkan.....maa dat ellendige wachten dan hè grrr,, Beschuitje moeilijk hoor.....dat is iets wat je zelf alleen kan beslissen natuurlijk..... Beetje rust nemen is niet erg....om het een door het ander te vervangen lijkt me niet goed. Je gevoelens zijn normaal en daar mag je best even aan toegeven...... En dan kun je ook gewoon alsnog doorgaan als je maar wel eerlijk tegen jezelf blijft....snap je wat ik bedoel?
Jij zegt je niet lekker te voelen en eigenlijk even afstand te willen nemen Je vriendin zegt ga door dan is er weer iets positiefs....maar dan vervang je alleen het een door het ander.
Leg het misschien gek uit...... Maar bedoel gewoon dat als jij er nog niet klaar voor bent....wacht dan even....
Beschuitje; ik zou even wachten als ik jou zo hoor. Pas weer begonnen als je kerkleer en positief in je veel zit. Ik geloof er namelijk ook in dat wanneer je niet lekker bent er ook niks kan groeien in je buik. Haha klinkt heel zweverig, maar dat ben ik helemaal niet. Ik voel zelf dat ik een stuk rustiger ben geworden. Gewoon omdat ik nu weet waar ik aan toe ben..
San ik denk dat je gelijk hebt, ik geloof daar ook wel in. Ga maandag de dokter bellen voor een verwijzing naar een psycholoog. Even lekker van me af kletsen, zal vast goed doen.