Hoi meiden, Helaas kan ik ook mee kletsen hier. Sinds afgelopen woensdag is mijn 3e zwangerschap misgelopen. In juni en augustus ook al misgegaan met 4,5 week en nu met 5 weken. Gelukkig heb ik al een mooi meisje, maar daarvoor ook een miskraam van bijna 10 weken. Momenteel is het vertrouwen in mijn lichaam 0. Maar ik heb op een ander topic goede ervaringen over utrogestan gelezen, me flink ingelezen en heb ze ook besteld. Nu nog wachten op mijn ei. Maar ja, eerst moet mijn bloeding klaar en afgelopen zijn, voordat we weer verder kunnen gaan.
Jeetje pinkipink dat snap ik wel dat je je lichaam even niet vertrouwt.....erg voor je al een aantal mk'en .. Zijn ze allemaal spontaan geweest of heb je curretage gehad of medicatie? Sterkte ermee...
Eerste mk werd ik gecuretteerd. En deze 3 kwamen vanzelf. En in juni en augustus zei ik nog heel makkelijk tegen mezelf "Goed, gewoon verkeerd ingenesteld of iets dergelijks en dus een wat latere ongesteldheid" Maar nu was ik al wat verder, ook voor mijn gevoel en kon ik er gewoon niet mee zo makkelijk over nadenken.
Ja vaak is het in het begin ook wat moelijk om ermee om te gaan wat er nu eindelijk gebeurd is....tenminste hier wel. Maar nu met al dat gedoe bij mij komt soms de klap even tussendoor wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. In het begin zei ik heel stoer.....ons kindje was niet gezond en daarom gebeurd dit. Tja is ook wel zo maar pas naderhand besef je dat ik nu dan 3 maanden was geweest enz..... Moeilijk.
Vandaag maar eens een zw.test gedaan. Helaas nog steeds een streepje te zien. De ene keer hoop je vurig op een 2e streepje en dat die maar dikker mag worden. En nu wil ik gewoon niets meer zien. Een omo witte test. Woensdag moet ik naar de Vk. Controle of alles schoon is.
Ja stom dat je nu juist teleurgesteld bent hè....hier doe ik er geen meer mijn hcg zal toch nog zo hoog zijn dat ik gewoon weer een knaller heb
nou mijn test is gewoon lichter? Gister een test gedaan en het streepje is echt gewoon lichter......oh zou het eindelijk voorbij zijn nu...
Waardeloos Lov, ik hoop echt dat het gauw over mag zijn. Ik ben gisteren naar de Vk geweest. En alles was schoon. Nu ook nog wachten tot het HCG zakt.
Ja dat schoon zou ik al een paar weken zijn........pfff maar goed morgen afwachten want wie weet....mijn hcg was nog zo hoog dat het niks zegt nu dat zie je niet eens op een test denk ik.... Soms kun je jezelf gek maken......
Wel fijn trouwens dat je schoon bent meid......dan kun je het gaan afsluiten. Jullie gaan onderzoek doen nu of.... Wel nog sterkte verder hoor want nadderhamd komt het besef pas hè
Gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzus zwanger is. Dat nieuws hakt er even flink in zeg. En het lijkt wel alsof ik echt in mijn hele kennissenkring zwangeren erbij krijg. Dan heb je vaker zo'n dip momentje.
-herken het pinkiepink !!...ontzettend rot voel je je dan, sterkte ermee. -Lov23 hoe is het eigenlijk met je hcg? @hier: nou dames hier gaat de ongesteldheid weer beginnen. Had gister nog getest, maar natuurlijk negatief....was voor het eerst dat ik weer even een terugval had en natuurlijk kwamen daar weer die traantjes en ook boosheid...(ik had verdikkeme anders nu gewoon al richting de 25 weken zwanger geweest)...in plaats daarvan weer helemaal opnieuw beginnen niet wetend wanneer het weer zover mag zijn..dat is zo frustrerend . Om maar 1 positief dingetje eruit te halen> als de ongesteldheid vanavond of morgen gaat doorzetten is dat wel de korste cyclus die ik ooit heb gehad nadat ik gestopt ben met de pil....misschien dat die curretage toch nog ergens goed voor is geweest, alhoewel ik het natuurlijk liever anders had gehad...*zucht*
Aaaah knuf destiny dat is het ergst.....eerst een mk en dan die nasleep... Nou hij was eindelijk aan het zakken! Pfffff gelukkig. Dus nu wachten tot het op nul staat en dan eindelijk door.
gelukkig dat hij eindelijk aan het zakken is meis! jij staat ook vast te trappelen om eindelijk verder te kunnen..ik duim voor je dat hij snel op 0 staat, knuffel!