Ervaringen delen recente miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by beschuitje, Nov 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt maar het bloeden houdt maar aan.....is maar weinig maar toch.
    Geduld geduld.....en dat heb ik nooit maar nu wordt het op de proef gesteld niet normaal....

Maar als mijn lichaam eraan toe is gebeurt het wel weer...

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve meiden, geduld is het woord waar we allemaal mee vechten...wat is dat toch moeilijk he?
    Knuffel voor allemaal xx

3. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

Jun 13, 2011
    318
    0
    0
    -
    Nou, als je er dan toch iets positiefs uit moest halen, dan inderdaad maar dat je nu een korte cyclus hebt. Ik hoop voor ons allemaal een mooi eerste kwartaal van 2013!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden hoe is het met jullie...?
    Hier goed nieuws...hcg waarde eindelijk 1

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Het gaat met mij niet zo heel goed. Heb veel last van hyperventilatie en voel me lichamelijk niet goed. Pijn in mijn lijf door spanning en stress. De huisarts vindt dat ik een poosje pauze moet nemen. Ik mag natuurlijk zelf weten of ik dat doe, maar ja..Ga volgende week met iemand praten, voel ook wel dat ik het fijn vind om te praten. Niet alleen over de miskraam maar ook een beetje over alles wat gebeurd is de laatste tijd. Nogal veel dingen meegemaakt in korte tijd. Niets ernstigs gelukkig hoor.
    Hoe is het met jou lov ? Fijn dat je nu op 1 zit, maarre wat zegt dat?
    Waarom ben je daar blij mee? Dat alles hcg weer uit je lichaam is? Mag je nu meteen weer beginnen?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat mijn hcg weg is beschuitje. Die steeg eerst en zakte wel maar duurde allemaal te lang. Nu os het dus helemaal in orde dus kan ik weer zwanger raken.

Wat erg voor je dat je je zo voelt. Goed van je dat je hulp zoekt! Hoop dat het je enorm helpt meid.....is ook niet niks allemaal. Sterkte verder hoor

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Dank je !! Jij ook weer veel succes !

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    @lov23: o meid wat ontzettend fijn dat je hcg eindelijk(!!) op nul staat :). Hopenlijk komt je cyclus snel weer op gang!

@beschuitje: wat vervelend dat je niet goed in je vel zit. Wel heel goed van je dat je er met iemand over gaat praten..sterkte met alles!

@hier: tja, we zitten weer op het wachtbankje (verschrikkelijk!!). Voor de rest heb ik af en toe nog wat last van down momenten, maar dat gaat even snel weer weg als dat het gekomen is..het heeft gewoon allemaal wat tijd nodig, maar het komt goed :).

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is altidj een minder leuke periode dat wachten.....

Hier zie ik aan de ovu dat mijn ei eraan komt dus ik mag ook bijna weer.

Share This Page