Yep het is inderdaad balen maar we gaan wel zien, ben er wel klaar voor dus laat maar komen! M'n ongi is nog niet echt goed doorgebroken dus daar is nu eerst ff het wachten op (duurt bij mij altijd 2-3 dgn) en dan kan ik bellen voor de uitgangsecho. Ik ben trouwens in aug 2012 gestopt met de pil dus ik reken we zijn bijna 2 jaar bezig (met ontpillen meegerekend dan). Wordt dan ook wel een keertje tijd dacht ik zo! Hoe gaat ie met jou Bel?
Ja snap ik dan ben je er ondertussen wel klaar voor! Maar moesten jullie het eerst een paar maanden op deze manier proberen en dan als het die maanden niet raak was voor de Iui? Ik vraag me namelijk ook af hoelang wij dit moeten proberen. Hier alles prima, vrijdag weer terug voor echo dus ben benieuwd of ik er weer net zo hoed op reageer. I hope so. Nou succes!!
Bij ons was de keuze voor ons zelf. Ik mocht al veel eerder starten met IUI maar ik was er nog niet klaar voor. Na alle goede resultaten op de onderzoeken dacht ik dat het vast wel spontaan zou moeten lukken maar helaas. Vermoed trouwens dat ik ook wel eerder mocht starten vanwege mijn leeftijd (net 33). Ik zou trouwens gewoon je wensen ook kenbaar maken bij de artsen hoor en je eigen pad en proces hierin bewandelen. Oei spannend vrijdag, wel fijn dat je zo goed reageert op het spuiten. Welke gebruik je trouwens en in welke eenheden (sorry trouwens als ik je dit al heb gevraagd maar wordt ook een dagje ouder )
Ja ik wil dit nog even proberen en anders ook over op Iui. Zal het vrijdag er eens over hebben. Kijken wat hun idee is. Ik spuit nu gonal F 37,5 IE en pregnyl volgens mij is dat 5000 IE ofzo! Weet jij al wat jij moet gaan spuiten? De eerste keer had ik het zweet in mijn handen haha maar nu is het heel gewoontjes. Gonal voel je bijna niet. De pregnyl is iets wat vervelender maar ik had hem de laatste keer ook te koud. Valt echt mee geloof me Nou als je ongi toch komt is het maar te hopen dat tie ook snel doorzet! Kun je verder! Succes ben benieuwd!
jeetje wat een ontwikkelingen spannend allemaal weer ik heb gister mijn 2e ovu test gedaan dacht dat ie niet opliep maar toen ik vanmorgen keek deed ie dat dus wel vandaag de 3e maar doen zit nu op +- cd 12
Goed om te horen dat het spuiten meevalt Bel85, ik ga inderdaad ook de Gonal F krijgen (75) en de Pregnyl (geen idee hoeveel). Goede tip alvast dat ik ze niet te koud moet laten worden. Bewaar je ze dan in de koelkast? Ennuh dat van dat zweet in de handen geloof ik maar al te graag, toen ik 'proef' moest spuiten moest ik ook flink slikken. Hopelijk went het snel! Dutchdiamond: wat fijn dat de testen oplopen, bedoel je trouwens dat die test van gisteren vanochtend opliep of? Ik bewaarde de testjes altijd en schreef datum en tijd erbij, dan kon ik ze vergelijken met elkaar (ondanks dat dat wordt afgeraden vanwege indroogstrepen maja). Maar hopen op een flinke knaller deze dagen!
Ja je moet ze in de koelkast bewaren. En de pregnyl moet je er echt even uitleggen voordat je gaat spuiten. Bij de Gonal valt het wel mee. Fijn dat je ovu testen wat donkerder worden! Hopelijk deze ronde veel geluk! Succes allemaal!
Heb sinds vandaag ook wat lichte steekjes rechts De testen spoel ik met water naderhand een knaller zal er nog niet inzitten denk lopen heel langzaam op twijfel of ik aan die 10 stuks (nu 7) wel genoeg heb Begrijp ik dat jij inmiddels je prikinstructies heb gehad ? Hoe ging het?
OK Bel85 thanks voor je tips. Jij natuurlijk ook veel succes! Ahh dutchdiamond, zie dat je inderdaad ook gaat vergelijken. Toch leuk he zo'n thuislaboratorium. Spoel je de het testgedeelte ook af met water? Ik zie inderdaad ook al lichte streepjes op je testen, inderdaad lekker doortesten, misschien red je het net met de 7 overgebleven testjes!
oh ja de prikinstructies heb ik inderdaad gehad ja. Ging goed, weet nu wat me te doen staat. Ik moest de pregnyl zelf klaarmaken met twee flesjes (een vloeistof en ander poeder) en dat mengen en dan in de spuit doen. Dit ging nog aardig. En toen zei de VK, zet nu de naald maar in je buik haha dat had ik niet verwacht, dus ff flink slikken en uiteindelijk wel gedaan. Ik ben niet zo angstig voor de pijn maar meer voor het idee jezelf te gaan spuiten. Wel goed dat ze me zo voor het blok zette!
jep haha hij loopt gelukkig op hopelijk betekend dat ook dat er iets groeit en dat het niet met de pcos te maken heeft en heb nog een week om even langst de action te gaan voor nog een doos gelukkig zijn ze niet duur haha
oeh dat is inderdaad slikken ik zou toch erg aarzelen denk haha raar eigenlijk dat je het zelf moet mengen het kan natuurlijk dan ook mis gaan je hebt dus een normale spuit? en niet zo'n pen?
Als de ovu-testen oplopen mag je er volgens mij gewoon van uitgaan dat er een eitje groeit, anders zou dat hormoon (ben ff de naam kwijt) ook niet gaan stijgen toch? Inderdaad nog een weekje de tijd om nog een doos te halen bij de Action, moet te doen zijn. Ja wel een gepriel om dat zelf te mengen. De pregnyl is een echte spuit (en die gebruik ik straks 1x per cyclus) en de Gonal F is een prikpen en die gebruik ik dan vanaf dag 3 v.d. cyclus tot aan de pregnyl. De laatste twee weken geen spuiten en gedoe, pfff je moet er wat voor over hebben
Lh hormoon hoop het wel dat er weer wat groeit flos nu elke dag en bij elke klus hou ik me benen maar even omhoog ookal is het nog te vroeg als er wat groei hoop ik echt dat het nu wel raak is oeh die lijkt me helemaal eng dan die pregnyll pen zal wel meevallen denk ik als het hier zover is dan toch vl maar onder druk zetten om de pregnyll te prikken
Hahaha dutchdiamond, wat bedoel je met flossen? Vast niet het flossen van je tanden? Hoe gaat het met de ovu-testen, al een dikkere streep te zien? A.s. vrijdag heb ik een afspraak staan voor de uitgangsecho. Als alles er dan goed uitziet dan mag ik gaan beginnen met spuiten. Spannend maar ik ben er wel klaar voor nu!
roerei wel het flossen van je tanden schijnt dat het 2 maanden scheelt om zwanger te worden de ovu test van vandaag moet ik nog doen maar die van gister leek hetzelfde als eergister gisteren wel flink wat steekjes rechts zo erg dat me benen niet over elkaar kon doen misschien groeiend ei?
HAHAHAHAH echt waar?? Met het flossen van je tanden word je 2 maanden eerder zwanger??? Ahhhh daarom is het bij mij vast nog niet gelukt want ik flos mijn tanden niet, toch maar eens gaan doen dan! Je 'klachtjes' kunnen inderdaad wel wijzen op een groeiend ei. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m'n ei nooit opmerk, ik moet het echt van de testjes hebben om te kijken of het eraan zit te komen. Op welke dag van je cyclus zit je nu trouwens? Inderdaad een spannende dag vrijdag, hoop op groen licht!
http:// http://nos.nl/artikel/253734-sneller-zwanger-door-vaak-flossen.html ja ik vond het ook erg raar klinken toen ik het op tv bij echt waar hoorde maar ben gaan google en kwam het toch overal tegen ik zit nu op cd 14 kan iets later zijn de 2 dagen ervoor verloor ik al licht roze waar moet je aan ''voldoen'' dan om groen licht te krijgen?
Hallo, Ik ben er weer. Ff tijdje weinig tijd gehad om te kijken en te reageren hier. Erg druk met werk en privé dingen. Jullie hebben wel lekker doorgekletst zie ik Heb alles wel terug gelezen maar niet helemaal onthouden. @ dutchdiamond, ik hoop dat je idd je ei bijna hebt. zo aan de testjes te zien loopt je LH mooi op. Steekjes kunnen idd eigroei betekenen. Heb ik ook altijd wanneer ik de clomid neem dan heb ik een aantal dagen achter elkaar steeds steken links of rechts. @roerei, Spannend zeg voor jullie. Ik mag de volgende ronde ook beginnen met gonal en iui. Vind het ook super spannend. Komt steeds dichterbij nu. Maar moet je de gonal-f spuit ook in de koelkast bewaren? Weet het van de pregnyl wel omdat ik die al gebruik. Spannend hé de eerste x dat je pregnyl moet zetten bij jezelf. @bel85, succes morgen. Hoop dat er iets moois te zien is. Ik zit nog steeds in de wachtweken. Denk dat ik zaterdag of zondag ongesteld moet worden. Hoop natuurlijk van niet, maar heb er weinig vertrouwen in. Voel helemaal niets. Elke vorige ronde voelde ik toch steeds wel wat kleine dingetjes. De ene keer steken op een bepaalde dag de andere pijnlijke borsten. Dan vlaag van misselijkheid, en elke x was het niet raak. Deze ronde voel ik helemaal niets. Misschien ook omdat ik minder tijd heb om erover na te denken hoor. Heb er erg druk met werk en andere leuke activiteiten privé. Nou ja we zullen zien. Heb mijn zinnen al gezet op de iui, ergens geloof ik toch dat we dan meer kans maken.