Ik bel altijd op de dag dat mijn ongie goed doorzet en kan dan ook vaak de volgende dag terecht. Alleen vind ik dat zelf niet zo prettig omdat ik dan nog veel vloei. Ging met de clomid vaak op dag 4 of 5. En deze keer op dag 3. Met gonal moet je op dag 2,3,4 voor een uitgangsecho komen.
@knorrie ja dat komen is geen probleem zit toch elke dag thuis maar vraag me af of ik niet te laat bel als ik op dag 1 van me ongi bel @roerei jeetje het is bij jou wel erg snel gegaan zeg succes ! spannend allemaal
Tja maar wanneer moet je dan een afspraak plannen. Je weet niet wanneer je ongesteld gaat worden ja. Mij is altijd gezegd dat ik op dag 1 kan bellen voor een afspraak.
Is iedereen gevlogen het is zo rustig hier. Hoe is het met iedereen? Hier eigenlijk niets te melden Morgen de 1ste x fm in deze ronde. Dus best spannend nog.
succes morgen knorrie weinig te melden hier zit nog steeds op het wachtbankje al wel een test gedaan maar die was negatief ben ook nog te vroeg natuurlijk wel wat sympthomen maarja dat kan ik me ook inbeelden natuurlijk
Hier ook niks te melden. Nog steeds niet ongesteld. Heb de Provera niet geslikt dus daar heeft het zeker mee te maken. Had er echt geen zin in. Zit vandaag al op dag 47 Hopelijk toch echt snel ongesteld dan kunnen we weer verder.... @Knorrie24: succes morgen @DutchDiamond: ik bel altijd op dag 1. In mijn ziekenhuis reserveren ze plaatsen speciaal voor follikelmetingen. Heb nog nooit gehad dat er geen plek meer was. @Roerei: spannend, hopelijk doet de IUI zijn werk.
@mz25 het gaat niet om een meting mar om een gesprek voor spuiten en dan om gelijk aan de spuiten te beginnen
Hey meiden, Hier op die verschrikkelijke wachtbank, bijna een week om dus dan nog 1,5 te gaan. Ene moment denk ik het is raak en andere moment van niet. Tja we zullen het vanzelf gaan zien...blijft toch lastig om je je er niet teveel mee bezig te houden. Heb wel het idee dat we met IUI 100x meer kans maken, da's wel een hoopvolle gedachte! @MZ25; jee wat balen meid, dat je nog niet ongesteld bent. Wil je ongesteld worden en dan word je het niet:x, ben je al meer gewend geraakt aan het traject van spuiten e.d.? @knorrie: ben benieuwd hoe je echo was!!! Spannend zo'n eerste keer he? Hoop zo voor je dat je mag starten meid. @Dutchdiamond; wanneer verwacht je je NOD?
@roerei die wachtbank is echt verschrikkelijk als het goed is en van de vorige cyclus uit ga kan ik 1 juli testen
oei spannend dutchdiamond, 1 juli is al best snel. Heb jij nog tips om de wachtbank door te komen? Ik merk vooral dat ik heel internet en zp afspeur om, ja om wat eigenlijk, ik weet het niet eens
nee ook geen tips hier zelfs al een test gedaan omo wit natuurlijk en internet speur ik ook af om de raarste dingen van zwangerschapstesten tot babyspullen probeer afleiding te zoeken maar met dit te gezellige forum is dat erg moeilijk
Hoi dames, Ben er even tijdje tussenuit geweest vanwege de drukte. Hoe gaat het hier? Roerei en Dutchdiamond ook op het wacht bankje.. spannend! En de rest? Mz nog wachten op de ongi! Balen! Hier alles prima. Ook op het wacht bankje nog één a anderhalve week. Pff. Maargoed ben er wat minder mee bezig door drukte day scheelt. Nou succes allemaal. En fingers crossed!
Net weer terug van het zkh. Heb links een follikel van 11.5 en rechts 1 van 13.5 Vrijdag weer komen en waarschijnlijk zaterdag IUI. En laat zaterdag nu net een dag zijn dat ik vroeg weg moet en laat thuis kom. Heb dat aangeven maar daar had ze niet echt een boodschap aan. Moet dus maar ff wat erop verzinnen. Voor de dames op het wachtbankje ik duim voor jullie!
@knorrie top 2 mooie follikels balen dat het dan precies op zaterdag valt kan je er tussendoor niet even tussen uit ?even snel naar het ziekenhuis en terug?
Dus volgende week is de ontknoping meiden, wat liggen onze NOD dicht bij elkaar! Dit forum zorgt ook zeker niet voor afleiding, maar het is wel erg prettig om ervaringen uit te wisselen. @knorrie: mooie score meid, daar doe je het toch voor! En zaterdag dus de eerste IUI. Ik herken je helemaal dat ze geen boodschap hebben aan je planning, moest ook halsoverkop afspraken op mijn werk cancelen, het is niet anders. Maar wat dutchdiamond zegt is wel een goede, IUI duurt alles bij elkaar nog geen half uur en daarna voel je je over het algemeen prima (beetje raar buikgevoel maar geen pijn). Wellicht ff snel tussendoor de beugels in voor IUI!
Ja ik hoop dat we zo vroeg mogelijk de iui kunnen doen. Dan kom ik gewoon iets later. Tussendoor weggaan is geen optie omdat het niet vlakbij het zkh is. Ze zei we zien vrijdag wel verder. Nu had ik ook niet de meest meegaande assistente.