Zal wel moeten haha. Had niets te kiezen in het zkh Heb om half 10 ergens afgesproken met mijn collega's, maar dat wordt hem dus niet. Kan het wel redden om om 11 uur op de locatie te zijn waar we staan met het werk. Hoe is het met jou?
oh ja trouwens maar 1 eitje die gaat springen. Had woensdag 2 eitjes maar 1 was nu 14 en de andere 17. Die van 14 gaat niet springen zei ze.
vandaag nog testje gedaan negatief als hij maandag nog negatief is bel ik smorgens de gyn maar op voor een afspraak om verder te gaan met prikken maandag zou ik ongesteld moeten worden dus heb dan 3 dagen voor een afspraak daar hopelijk is dat dan tijd zat
dutchdiamond, balen die negatieve test, maar het kan nog he!! knorrie; hoe is je eerste IUI gegaan, hebben jullie een mooie score gehaald wat semen betreft! Succes op de wachtbank! Hier alles rustig, nog steeds de wachtbank, nog een week te gaan en dan NOD, pfff. Gelukkig een druk werkweekje voor de boeg met voldoende afleiding, scheelt weer
Daar ben ik! Net weer thuis. Maar de IUI is goed gegaan. Viel echt mee hoor het inbrengen alleen de eendenbek was wat ongemakkelijk. Het duurde al met al nog geen 5 minuten de IUI. Moedt wel 10 minuten na de tijd blijven liggen. Weet eigenlijk niet hoeveel zwemmers er waren Vertellen ze dat normaal dan? Het zal wel goed zijn geweest anders dan hadden we het wel gehoord denk ik. Ik zou ook bellen hoor maandag dutchdiamond. Ze zullen misschien wel eerst kijken met een echo of je een eisprong gehad hebt voordst ze je duphaston geven.
wow fijn knorrie dat het mee viel op naar de positieve test ja zal wel eerst worden gecheckt hopelijk bloed ik dan nog niet ik hoop alleen dat ik als ik maandag bel het nog niet te laat is vorige keer was ik namelijk te laat
We blijven positief! Ik hoop ook dat je nog op tijd bent maandag. Maar snap niet zo goed waarom ze je op tijd willen zien voordat je gaat beginnen met spuiten. Eigenlijk stelt het spuiten niets voor. Het is zo makkelijk om te leren. En als je het 1x gedaan hebt dan weet je hoe het moet.
ik vind het nog erg griezelig allemaal hoorde dat pregnyll een normale injectienaald is dat vind ik helemaal een eng idee zo'n pen kan ik nog wel mee leven denk ik brrr als het zover is dan moet ik me toch over die angst heen zetten ben nu 5maanden met clomid bezig zonder resultaat heb lang genoeg gewacht denk
Ik had het de 1ste x ook hoor dat im hrt eng vond. Zowel de pen als de pregnyl hebben beide geeone naalden. Alleen die van de pregnyl is iets langer. Het spuiten van de pregnyl is echt een injectie. Dus je moet zelf de spuit leeg spuiten. Dat vond ik de 1ste x moeilijk. Bij de pen druk je op een knopje en komt de goede hoeveelheid vloeistof eruit. Nou lijkt mij ook dat je na 5 maanden ook eens aan debeurt mag zijn met een goede kans om zwanger te raken.
ja heb al gezegt dat vl de pregnyl moet zetten denk echt niet dat ik dat ga aandurven ja 50 100mg sloegen helemaal niet aan 150mg sloeg wel aan maar uiteindelijk niet raak en denk dus deze keer ook niet helaas vandaag negatieve test en heb niet het idee dat er iets aan de hand is verder heb dus weinig vertrouwen meer in de clomid en logisch denk
Je vertrouwen in de clomid is gewoon weg. En dan is jet ook moeilijk om positief te blijven denken. En het is gewoon zo frustrerend dat je jet wel steeds slikt maar geen resultaat heeft en dan ook nog die bijwerkingen. Ik hoop echt voor je dat je maandag terecht kunt en over kan gaan op de prikpen.
denk net dat ik maandag al terrecht zou kunnen ja vertrouwen in clomid is helemaal weg en kreeg vandaag een klein hummeltje van 4 weken in me armen gelegt en allemaal van die mensen owh staat je goed ook tegen vl dus dat heeft vandaag ook niet echt op me humeur geholpen dus net even een realiteitscheck ik laat het maandag wel weten hoe en wat
thnx knorrie hoop het ook was net al aan het kijken hoelaat het daar open gaat maar is nergens te vinden denk dat ik maar van 8 uur uit ga dan ben ik 1 van de eerste die bel hoop ik