Ervaringen delen spuiten Gonal F en Pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bel85, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou nu niet veel duidelijkheid
    heb een bel afspraak tussen 4 en 5
    we wachten maar weer af

2. DutchDiamond

nou ben net gebelt
    mag weer aan de menstruatie opwekkers
    en daarna mag ik officieel pas echt tot de club hier
    ik mag gaan spuiten
    hopelijk hebben ze ze morgen al op dag 1 moet ik even bellen voor prikinstructies

3. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Oh willen ze niet ff kijken of je een eisprong gehad hebt? Ook geen bloedprikken op progesteron?

Pff heb altijd zon hekel aan die opwekkers, duurt een eeuwigheid voordat je ongie wordt.
    Maar wel fijn dat je de volgende ronde mag beginnen met spuiten:D En dan moeten ze je wel gaan volgen in je cyclus. Dus dan krijg je wel fm 's.

4. DutchDiamond

nee denk nu achteraf wel dat im dat raar vind
    wat nou als ik een heel laat eitje heb

ja ik heb verder helemaal nog geen info gehad
    weet niet wat ik krijg wanneer fm worden gehouden
    stom eigenlijk denk dat ie naar huis wilde

5. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Ja vind het ook wel een beetje gek dat ze er zomaar vanuit gaan dat je geen ei gehad hebt.
    Ze kunnen op zijn minst toch ff bloed laten prikken. En asl je het via cito doet dan prik je 's ochtends en hebben ze 's middags de uitslag al binnen.

Ja ik kreeg ook pas meer uitleg toen ik in het zkh kwam op dag 3 van deze ronde. Kreeg ook een boekje mee met info.

6. DutchDiamond

ja ik ga nu ook even twijfelen
    denk dat ik morgen maar weer even ga bellen daarvoor dan

7. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Wil je natuurlijk niet aan het twijfelen brengen, maar stel je voor dat je wel een eisprong gehad hebt en je aan de opwekkers gaat.

En al gebeld?

8. DutchDiamond

jep al gebeld
    moet het afwachten maar heb al wel een afspraak voor prikinstructies
    ik krijg menopur pregnyl en utrogestan
    maandag 7juli instructie

9. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerste bloedvegen te pakken...zucht....:x

10. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Neeee, roerei. Ohh das echt balen.

Oh je mag dan al best snel voor de prikinstructies. Ik hoor wel vaker dat mensen utrogestan erbij krijgen. Ik heb het zelf nog nooit gehad. Ben wel benieuwd waarom ze dat bij de ene wel doen em boj de andere niet. Je mag dus menopur gaan spuiten ipv gonal -f.

11. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen roerei! Hier gaat de menstruatie ook komen denk. Ik voel het.
    Maar we wachten nog even af.
    Dutchdiamond wanneer was je NOD? Ik zou nog even afwachten hoor.

Succes!

12. DutchDiamond

@bel
    van me vorige cyclus uitgaande zou ie maandag geweest zijn
    maar als ik van me gevoelige tepels uit ga
    (heb die ook in de vorige ronde gehad en toen ook een eisprong) dan word het pas woensdag 9juli

ik wacht het even af nu
    toen ik nog geen medicijnen enzo gebruikte kreeg ik ook geen gevoelige tepels
    en de eerste 2 rondes clomid had ik er ook geen last van alleen de vorige toen ik dus een eisprong had en nu weer

13. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Bel, hoe staat het er nu voor?

Dutchdiamond, heb je al wel de opwekkers in huis? Het blijft spannend bij jou haha. Ik heb de ene maand ook gevoelige tepels en de andere maand heb ik het niet.
    Ben wel heel benieuwd hoor.

Hier niet veel te melden. Gelukkig bijna 1 week voorbij. Nog 1 week te gaan;)
    Gelukkig volgende week vakantieopvang draaien dus genoeg afleiding.

14. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier zijn de duivels gekomen gisteren. Heb wel een nette cyclus steeds .
    Op naar de volgende ronde.
    Succes allemaal!

15. DutchDiamond

nee die krijg ik maandag gelijk mee knorrie
    maar als ik toch geen eisprong heb gehad dan heb ik toch ook geen gevoelige tepels?
    teminste normaal had ik er nooit last van

balen bel
    volgende ronde ben je vast aan de beurt;)

16. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wie weet. Laten we het hopen ;)
    Wordt onderhand wel tijd haha.
    Maar misschien heb je vd medicatie zere tepels. Heb ik ook gehad bij clomid en nu van de pregnyl. De ene keer erger dan de andere. Dus je kunt er misschien weinig van op aan. Laat anders bloedprikken dan weet jw het zeker! Gewoon eisen!! ;)
    Succes!!

17. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, eindelijk vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 57 dagen:$. Wilde gisteren starten met de Provera om de menstruatie op te wekken maar dacht al te merken dat mijn ongi er aan kwam. Gisteren meteen gebeld voor het plannen van het HSG onderzoek. Kon alleen op 16 juli terecht. Laat dat nou net mijn verjaardag zijn:(. Hopelijk dan begin augustus starten met de Gonal F en de Pregnyl.

Afgelopen week hebben we er een neefje bij gekregen van mijn schoonzusje en zwager. Vandaag op kraamvisite geweest. De kleine ook vastgehouden. Wel een beetje moeilijk hoor. Ik wil ook zo graag. Mijn schoonmoeder was er vanmiddag nog. Ze zei nu jullie nog. Ze moest eens weten hoe lang we al bezig zijn en in wat voor traject we zitten...

@DutchDiamond: spannend zeg 7 juli. Waarom krijg je de Utrogestan?
    @Roerei: balen:x. Op naar de volgende ronde.
    @Knorrie24: spannen zeg nog een week wachten. Gelukkig wel afleiding dus hopelijk gaat de tijd snel;)
    @Bel85: balen zeg:x. Hopelijk de volgende rond meer succes. Werkt het spuiten bij jou wel beter dan de Clomid?

18. DutchDiamond

@mz25
    ik heb eerlijk gezegt geen idee waarom ik het ga krijgen
    weet eigenlijk nog helemaal niks
    geen idee van de hoeveelheden etc.
    heb alleen een gesprekje gehad aan de telefoon over de afspraak en dat de instructies 1 uur duren en dat was het

19. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Mz25, dat is niet zo mooi de hsg op je verjaardag. Maar alles voor het goede doel.
    Gefeliciteerd met je neefje! Ja dan komt zoeits toch weer ff hard binnen hè. Je bent heel blij vior de ander maar wilt het zelf ook zo graag.

Dutchdiamond, zo de instructies duren 1 uur! Wat willen ze allemaal wel niet aan je uitleggen dan. Ben idd ook benieuwd waarom je utrogestan gaat krijgen. Maar dat gaan ze vast wel uitleggen in de 1 uur durende instructies;):D

Pffff, wachten wordt steeds lastiger. Voel helemaal niets, maat tegelijk ook wel weer verschil met vorige rondes. Normaal heb ik altijd laat van een soort kramp na mijn eisprong onderin mijn buik maar nu helemaal nog niet gehad. Ik wil me er niet teveel aan hechten want ik weet dat ik dan weer ontzettend teleurgesteld ga zijn.

20. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Dutch diamond, hoe is het gegaan in hrt zkh maandag?

Deel Deze Pagina