Ervaringen delen spuiten Gonal F en Pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bel85, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee helaas... Maargoed ook wij zullen toch vast wel een keer blij gemaakt worden. :cool:Zijn we extra trots :D

Maar zeker allemaal spannend! En elke keer weer wat anders wat nieuw en spannend is :x maar het is niet anders en hopelijk kunnen we elkaar ook snel feliciteren!

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja dan word je wel even met je neus op de feiten gedrukt hè! Wie zijn er zwanger in je familie?

3. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken het, bij ons is ook iedereen om ons heen zwanger of net bevallen. Alsof het bij hun allemaal van een Leie dakje gaat Pffff.

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

me nichtje die is nu een week of 14 gok ik
    kwam even melden dat ze zwanger was gelijk de eerste ronde

en de vriendin van me neefje
    heeft de eerste verloren en 3maanden later was ze al zwanger van de volgende
    terwijl ze het eigenlijk qua financien en thuis situatie niet kunnen
    zij is bijna uitgerekent

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zo krom kan het soms zijn hè... En niet dat je hen niet gunt.., maar je gunt het jezelf ook zo.

Bah en dan morgen Moederdag... Toch een beetje dubbel.

6. DutchDiamond

ja gun het ze ook maar ze melde het precies op een dag dat ik een echo had
    dus ik moest ff slikken terwijl me vriend ze al gelijk feliciteerde

hun weten dan ook niks van het hele gebeuren af
    heb ze gemeld dat we misschien geen kinderen nemen om elke keer de vragen te voorkomen van wanneer beginnnen jullie nou eens?

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh hoezo 'slecht getimed'!

En die vragen.. Vreselijke hekel aan :( echt, waar bemoeien sommige mensen zich mee..
    Maar weet niemand het bij jullie?

8. DutchDiamond

heb het mijn schoon ouders verteld maar me schoonmoeder wil zo graag een kleinkind(had net 6 maanden een relatie toen liet ze het al erg blijken) dat als ik der zag ze elke keer vroeg hoe het ging
    dus die denken dat we een ''pauze'' houden nu

de enigste die weet dat we nu echt nog bezig zijn is mijn moeder en die weet ook niet dat we nu een eitje hebben omdat ik het toch een tijd voor ons zelf willen houden dat ze oma word

weten bij jullie mensen/vrienden/familie het?

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh irritant, zo'n schoonmoeder.. Ik heb er ook zo'n 1 ;)
    Bleef maar drammen en zeuren dat ze een kleinkind wilde.. Wij waren al bijna een jaar bezig en een mk verder..
    Toen we voor de eerste keer in t ziekenhuis waren, kwamen we m'n vader tegen daar. Hij is hartpatiënt en moest voor controle.
    Toen hebben we het mijn ouders/schoonouders maar verteld. Maar er wel meteen bij gezegd dat we het er verder niet over willen hebben met ze.
    Net wat jij zegt.. We willen het toch even voor onszelf houden, mocht het ooit raak zijn.

2 vriendinnen van mij weten het wel, en daar kan ik mijn verhaal bij kwijt.super fijn.

Jij hebt dus bij familie gezegd dat je niet zeker weet of jullie wel een kindje willen?
    Wat was hun reactie toen?

10. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons weten mijn ouders, schoonouders en schoonzus het en wat vriendinnen. Iedereen wist dat ik graag kindjes wilde want roep ik al vanaf mijn 18e dus ook wij kregen steeds de vraag wanneer wij nou eens aan een kleine gingen beginnen.
    Heel irritant dus alleen de mensen die dicht bij ons staan weten het.
    En op zich wel fijn omdat ik er ook steun aan ervaar. :)

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk dat het ook wel goed is om er met iemand over te praten hoor.
    Het is toch niet makkelijk allemaal.

1 vriendin van mij onthoudt ook altijd alle afspraken en appt altijd hoe het was! Heel lief.

Ja echt zo irritant, al die vragen.. Ik vind dat echt pijnlijk, op de een of andere manier..

Oh, mijn broer/zus weten het ook trouwens.

12. DutchDiamond

oke ja fijn om bij iemand toch je verhaal kwijt te kunnen
    ik kan dit dus eigenlijk bijna niet maar tik me verhaal hier bij lot genoten die weten toch meer dan mensen die niet in het zelfde schuitje zitten

ik kreeg eigenlijk weinig reactie
    het enige wat ik kreeg was van me nichtje je moet doen waar je je goed bij voel
    en van het vriendinnetje van me neefje heb ik helemaal niks meer gehoort sinds dien (gelukkig kreeg elke dag van haar een update waaronder dat de kleine goed groeide op de dag dat er bij mij dus ook weer een echo was en bloedprikken en dat pcos vast werd gesteld)

ik zei ook altijd dat ik vroeg moeder wilde worden (ben nu 24) en daarom kwam hier ook steeds die vraag ;)

13. DutchDiamond

oh elles wat fijn zo'n vriendin
    hier ervaar ik dat dus echt niet
    ik wenste vrijdag mijn ma succes omdat ze naar de dieetiste moest
    maar ze vroeg jammer genoeg niet hoe het bij mij gegaan is
    heb haar dus ook niks over mijn ei verteld

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja dat vind ik van hier ook heel erg fijn. Je kunt hier dingen vragen/vertellen, omdat er altijd mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Is denk ik ook wel lastig reageren, als iemand zoiets zegt. Maar wel raar dat die ander dan helemaal niets van zich laat horen (al zit je vast niet te wachten op haar updates over haar zwangerschap ;)).

Ja die vriendin is echt super. Ken haar al 16 jaar, dus weet wel echt wat ik aan haar heb.

Jammer dat je moeder er niet naar vroeg. Zou ze er niet meer aan gedacht hebben? Of er bewust niet over begonnen zijn.

Wanneer moeten jullie weer voor een echo/controle?

15. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriendinnen vragen er ook steeds naar heel lief! En mijn schoonzus en schoonmoeder ook. Mijn schoonzus weet ook wel beetje wat het is want bij hun heeft het ook lang geduurd voordat ze zwanger mocht raken. Dis dat is wel heel fijn. Vriendinnen doen hun best maar snappen het niet (logisch neem ik ze ook niet kwalijk). En mijn moeder valt me helaas tegen want die vraagt er tussen neus en lippen door naar. Maar wil wel heel graag oma worden.. beetje meer interesse en medeleven van je eigen moeder was wel fijn geweest maar helaas gelukkig genoeg mensen die wel hun best doen ;)

Haha ik riep ook altijd dat ik voor mijn 20e kinderen wilde. Wordt nu hopelijk voor mijn 30e ;) wilde er vroeger ook altijd 5. Nou als ze allemaal op deze manier moeten komenben ik nog wel ff bezig ( moeten de humor er ook maar van inzien) ;):)

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat is jammer van je moeder, Bel!
    Maar ook bij jou; vraagt ze er misschien bewust niet naar? Omdat ze t vervelend vindt dat het nog niet raak is?

Haha, ja dat is ook wel mijn doel nu :D voor m'n 30e.
    En met 5 kids op deze manier wordt het een lange ruk ja haha! Of je moet straks meteen een 3ling krijgen, dan ben je al aardig op weg ;)

17. DutchDiamond

mijn moeder hadzelfs zitten kijken al naar eiceldonatie of ze daarvoor in aanmerking kwam dus ze was er wel mee bezig en heb haar woensdag nog laten weten dat ik vrijdags moest maarja

klopt hier zei ik altijd op mijn 22e mag nu blij zijn als ik 25 ben en het zou raak zijn is nog jong maar verder alles op een rijtje
    in tegenstelling tot me neefje die op een kamer van 2 vierkante meter bij me tante zit en daar nog een wie neer moeten gaan zetten

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Eiceldonatie? Zou je dat doen van je moeder?

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *dan is het wel vreemd ja. Want dan is ze er wel erg mee bezig, maar vraagt ze niet naar een belangrijke afspraak.. Jammer..
    Maar nu kun je wel lekker voor jezelf houden dat je eitje groeit!

20. DutchDiamond

nee denk niet dat ik dat zo snel zou doen maar ze was er duswel mee bezig
    vond ik al heel wat voor haar doen

ja was helemaal verliefd op me eitje hihi heb ook echo meegehad
    eitje was in hart vorm

Deel Deze Pagina