Volgens mij is er niemand die de kosten helemaal zelf moet betalen, maar we waren nieuwsgierig naar hoe duur een behandeling en medicijnen zijn.
@Knorrie24: succes morgen met testen, ben benieuwd. Wow 500 euro voor een IUI is ook veel zeg @Werveltje: ik heb ook nog een blauwe plek van gisteren, hopelijk gaat het vandaag beter. Had ook zo'n bultje maar deze trok geleidelijk weg. Bloedde het bij jou ook een beetje? Spannen maandag follikelmeting, ik woensdag. Mijn pen heeft 900 eenheden waardoor ik dus genoeg heb voor een dag of 12. Ik hoef mij dus nog niet druk te maken dat de pen leeg is @Olakidee: gelukkig niet, alleen eigen risico moet je eerst zelf betalen. Hier gister begonnen met spuiten. Ging vrij soepel. Voor ik het wist zat het er al in. Voelde er niet veel van. Wel een blauwe plek nu en het bloedde ook een beetje. Ook had ik last van een bultje op het gaatje, herkenbaar voor jullie? Had het ziekenhuis dus vanochtend even gebeld maar dat kon er bij horen werd er aangegeven. Verder had ik vandaag al last van mijn linker eierstok/lies. Heel raar na 1x spuiten. Kan toch niet zijn dat het nu al direct werkt.... Zo om 21.30 de tweede spuit zetten
Net getest en helaas zo negatief als maar kan. Nergens een 2de streepje te vinden. Op naar de volgende ronde dan maar. Hopen dat ik snel ongesteld wordt.
Ja dat gaan we dit x weer doen. Nog steeds niet ongie en ook niet echt buikpijn meer Raar hoor. Nog nooit gehad dit. Ga maandag weer testen als de ongie er nig niet is en dan ff bellen met het zkh. Heb 23 juli de pregnyl gezet uiterlijk 36 uur daarna de eisprong dus had nu toch al wel ongie moeten zijn?
@Knorrie24: vreemd zeg. Er zitten al 18 dagen tussen de Pregnyl spuit en vandaag. Je had dan idd ongie moeten zijn als je er van uit gaat dat je ei binnen 36 uur na Pregnyl is gesprongen. Geen bloed geeft moed. Idd maar even afwachten komende dagen en anders na het weekend even bellen.
Knorrie!! Al ongi? Wat raar dat het zo lang duurt. Hoe snel word je het normaal? @ MZ Ik heb meerdere prikplekken haha, maar geen blauwe plekken meer. Net na het zetten heb ik idd ook een soort rood bultje maar dat trekt dan weg. Bloeden heb ik maar 1x gehad, dus zal wel pech zijn geweest. Merk wel dat de naald op het ene plekje makkelijker naar binnen gaat dan op de andere. Ja gaat eigenlijk makkelijk he die injecties, ik ben echt zo klaar! Jaaaa spannend de follikelmeting!! Ik ben benieuwd of het dikker is. Merk wel dat het wat vochtiger is tijdens de seks, weet niet of dit er mee te maken heeft? Succes woensdag!! Laat ons weten he! Ik laat uiteraard ook weten hoe het morgen was.
@Werveltje: ik heb ook meerdere prikplekken maar ook maar een blauwe plek. Gister had ik ook weer wat bloed maar dat komt volgens mij omdat ik onder mijn navel prikte. Daar zitten wat meer vaatjes en aders. Het prikken daar deed ook best zeer. Het gaat heel makkelijk die injecties. Heb ook geen bijwerkingen. Zo fijn. Ik heb wel soms dat er nog een druppel aan de naald zit als ik deze er uit haal. Heb jij dat ook? Ik ben benieuwd morgen naar je follikelmeting. Ik laat het woensdag ook zeker weten
Nope nog steeds geen ongie te bekennen. Ben wel eens vaker iets later ongesteld geworden bij de clomid, maar nog nooit zo lang als nu, en dan had ik ook niet al een paar dagen van te voren van die vage ongiebuikpijn steeds. Succes morgen Werveltje!
Zo vanochtend de follikelmeting gehad. Er was 1 eitje van 18 mm, dus bijna rijp!. Baarmoederslijmvlies was nu 7 mm, zo dik nog nooit gehad. Uit het bloed bleek dat het de goede kant opgaat alleen nog geen eisprong van mezelf. Morgen weer even met echo kijken en bloedprikken. Mocht mijn eisprong niet vanzelf komen dan de ovitrelle gebruiken. Dus voor nu goed nieuws!
sinds vanmiddag weer de gebruikelijke eisprongpijn, dus ik moet het vanavond en morgen ook nog maar even gezellig maken Ben benieuwd wat er morgen met echo en bloedonderzoek te zien is... Hoe gaat het met jullie dames? @MZ Ik heb idd ook wel dat er soms nog een druppel aanzit, maar dat hoort volgens mij... Jij moet woensdag, ook spannend
Wat goed werveltje. Succes en veel plezier de komende dagen Hier is de ongie bijna doorgebroken. Eindelijk! Vanmiddag ineens veel buikpijn en net al wat rood gespot. Denk morgen dag 1. Dan ff bellen voor een uitgangsecho en op naar de volgende ronde. Aan de ene kant wel balen dat ik alsnog ongie wordt maar aan de andere kant ook wel blij want de testen bleven omo wit dus had ook geen hoop meer. Nu ik ongie ben kunnen we weer verder.
@Werveltje: goed nieuws zeg. Hoeveel dagen heb je gespoten? Ook 75 eenheden? Oh dat stelt mij gerust dat er een druppel aan moet zitten. Ontlucht jij die pen ook altijd door eerst 12,5 eenheden weg te spuiten? Mijn schoonzusje zei dat gisteren die verpleegkundige is. Ik zou idd ook nog maar even klussen. @Knorrie24: ongie worden is nooit leuk maar inderdaad wel als je toch eigenlijk al weet dat het niets is gelukt deze ronde. Nu kun je weer verder. Ik moet morgen voor een eerste echo, spannend. Vanaaf alvast nog maar even klussen. Je weet het nooit. Ml is alleen wel een beetje grieperig dus hopelijk heeft dat niet een al te slechte invloed op het zaad
@ MZ25 Ik zat gister op dag 10, dus toen 8 dagen gespoten, idd 75 eenheden. Ik ontlucht de pen nooit, er zitten nooit grote luchtbellen in bij mij. Die kleintjes mag je laten zitten, staat ook in de gebruiksaanwijzing. Ik moest vandaag weer echo laten maken en bloedprikken. Er waren 2 eitjes te zien van 19,5 en 17 mm. Baarmoederslijmvlies was nu gegroeid naar 8 mm! Alleen uit het bloedonderzoek bleek dat er nog geen natuurlijke eisprong aankomt. Dus ik moet zo de Ovitrelle nog spuiten en dan springt ie binnen 36 uur. Ze raadde aan om het morgen gezellig te maken Ik heb meer kans op een tweeling omdat er 2 rijpe eitjes zitten. Ik zag een beetje op tegen de Ovitrelle, schijnt niet zo fijn te zijn om in te spuiten... Hij zit er inmiddels in en het deed eigenlijk helemaal geen zeer Succes morgen met de meting! en knorrie balen dat je ongi bent, maar dan kan je wel weer verder
Donderdag om 10 uur afspraak voor een uitgangsecho. Pffff heb super veel buikpijn deze x. Lekker op de bank met een kruik op mn buik. Mz, succes morgen. Ben benieuwd. Ik ontlucht de pen ook niet elke x hoor. En idd is mij ook verteld dat er kleine luchtbelletjes in mogen zitten das niet erg. Bij een grote die helemaal over de stamper zit moet je hem wel ontluchten. Werveltje, goed hè 2 eitjes zelfs. Dat is altijd leuk extra kans. Heb ook al een paar x 2 eitjes gehad.
@Werveltje: oh het is dus normaal dat je met spuiten al wat eerder in de cyclus een eisprong krijgt. Mooi twee eitjes, hoop ik ook op. Een is natuurlijk ook prima maar bij twee meer kans. Is ovitrelle hetzelfde als pregnyl? Dat moet ik namelijk spuiten om de eisprong op te wekken. Succes met klussen vanavond/morgen. Ten minste ik zou vanavond en morgen klussen. @Knorrie24: balen dat je zo veel last hebt. Ik zal het morgen nog wel eens vragen over dat ontluchten. Hadden jullie ook zo'n last van je eierstokken door het spuiten? Ik heb verder geen bijwerkingen alleen ik voel gewoon dat er wat groeit. Vanavond laatste x spuiten voor de echo van morgen. Ik laat morgen weten hoe het was.
Ik had juist met de clomid altijd erg last van mijn eierstokken. Echt het idee dat ik de eitjes kon voelen groeien. Maar met de gonal voelde ik helemaal niets dus dacht ook dat er niets zat. Maar had toch een eitje. Maat hadden ze in het zkh gezegd dat je elke x de pen moet ontluchten dan?
ff korte update vandaag negatief getest maar zit pas op 8dpo weet dat de pregnyl iedergeval uit me lichaam is