Hey Dutch Diamond, Gefeliciteerd, zwanger zie ik. Hoe voel je je? Hier morgen naar het ziekenhuis voor een echo. Ze vermoeden dat het toch mij menstruatie is die nu al doorgebroken is. Door het spuiten heb je geen eigen cyclus meer dus mijn lichaam is nu in de war ofzo. Hopelijk is het mijn menstruatie. Dan kan ik snel weer starten met spuiten
Thnx vanmorge positief getest Deze na 2 kv2v5 testjes gedaan bij de 1e kon ik het niet geloven namelijk verder voel ik eigenlijk niks op me zere borsten na Wel zit ik al heel de dag te shake van de zenuwen vl weet ook nog niks namelijk die mag ik vanavond verassen Jeetje wat verwarrend je ongi door het spuiten heen Hopelijk kan je dan inderdaad snel weer starten!
WOW DD, gefeliciteerd!! MZ, gelukkig heb je morgen een echo, maar wel vervelend dat je nu al ongi bent dan... aan de andere kant kan je dan snel weer verder Ja wachtbankje is spannend, nog 1,5 week.....
@DutchDiamond: wat een mooie test. En wat een lief speentje. Hoe reageerde vl?? Fijn dat je nog niet veel kwaaltjes hebt. Idd erg raar dat ik nu ongi ben. Het wordt erger dus ga er van uit dat het dat is. Morgen een echo om dit te bevestigen en dan hopelijk snel een nieuwe poging. De vorige was toch mislukt door overstimulatie. Geluk bij een ongeluk dus
wow dd gefeliciteerd! Wat fijn dat je je goed voelt. mz, ben benieuwd wat er morgen uitkomt dan. ik heb het in februari ook eens gehad een bloeding een paar dagen dpo. Toen dachten ze in het zkh ook dat het mojn menstruatie was maar op de echo was te zien dat mijn bms nog heel dik was. Progesteron geprikt en was heel laag. Kreeg toen een kuurtje. Maar vind het wel heel raar hoor dat bloedverlies. Is het heel veel dan net als een menstruatie?
@Knorrie24: het bloedverlies is behoorlijk vandaag. Eigenlijk net zoals een ongi. Ook de krampen worden erger. Het is ook helderrood geworden. We zullen het morgen zien....
Denk dat het idd je menstruatie is dan. Maar wel gek dat het al zo snel na je eisprong is dat kan toch bijna niet. Benieuwd wat ze daarover zeggen morgen als het wel je menstruatie is. Want 3 dagen na je eisprong kun je toch geen menstruatie hebben al Of zou hrt komen door de overstimulatie.
@Knorrie24: ik denk het ook echt. Het lijkt er in ieder geval op. Ik dacht ook niet dat het zo snel kon maar misschien wel door de overstimulatie ja. Dat er zo'n grote hoeveelheid Progesteron vrij is gekomen dat mijn menstruatie opgewekt is ofzo
@Werveltje: thanx meid, ik moest 11.00. Nou ik zit in hetzelfde schuitje als jou knorrie24. Ook 3 cystes van 20 mm. Daarnaast was het wel echt mijn menstruatie. Maar omdat de cystes er nog zitten mag ik dus niet starten met spuiten. 1 september nieuwe echo en dan mag ik starten met spuiten mits de cystes weg zijn en het baarmoederslijmvlies nog dus is. Anders eerst kuurtje Provera en daarna pas starten met spuiten (half september). Baal echt enorm. We wachten nog steeds op de eerste eisprong. We hebben nog geen enkele kans gehad om zwanger te worden. Elke keer is er wel wat geweest. Of geen follikelgroei (clomid), cystes, of overstimulatie en dat al sinds februari:x. Nou zeurmodus weer uit. Er is toch niets aan te doen
Das echt balen mz. Waarom mag je niet nu meteen beginnen met het kuurtje dan? Dan kun je wel sneller door. Zou ook een dikke domper zijn als ze 1 september er nog zitten en je alsnog aan de provera moet. Waren alle eitjes wel weg dan? Kan me voorstellen hoe je je voelt. Elke maand maar weer de hoop dat je eigroei hebt en elke x wordt je weer teleurgesteld omdat er altijd wel iets niet goed is. Je mag best zeuren hoor het is allemaal niet niks wat wij meemaken en er allemaal voor moeten doen.
Rustig haha. Nog 5 tabletjes duphaston, dan denk ik nog 4 dagen wachten op mijn menstruatie. Dus dat wordt volgende week donderdag of vrijdag dat ik ongie wordt en kan bellen voor een uitgangsecho. Hoe is het met jou dd. Voel je je nog steeds goed.
hier gaat het nog steeds goed wel moeier dan normaal en me borten doen nog steeds zeer en wat rommelende darmen maar dat is alles dus mag niet klagen vervelend steeds dat wachten knorrie maar voor jou is het vast deze ronde ook raak
@MZ balen zeg!! Dat is niet het nieuws waar je op hoopt. En dat wachten is gewoon vervelend. Ook irritant dat je vanaf februari al elke ronde wat hebt Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt, zodat het sneller september is @ Knorrie, jij ook succes met wachten. Hopelijk snel ongi, dan kan je ook weer door.. @DD fijn dat je je wel goed voelt, hopelijk blijft het zo! Hier alles goed, nog 9 dagen wachten tot ik kan testen... de week vliegt voorbij als je lekker aan het werk bent. Ik heb ook geen testen in huis, dus eerder testen kan niet (en heeft totaal geen zin).
@Knorrie24: het heeft nu geen zin om met Provera te starten omdat mijn baarmoederslijmvlies dun is aangezien ik nog ongesteld ben. Er komt dan geen menstruatie uit voort en dat is wel nodig om de cystes weg te krijgen. De eitjes waren weg, het waren nog 3 grote follikels gevuld met vocht. Spannend nog een paar tabletjes en dan ongi en uitgangsecho @DutchDiamond: fijn dat je nog niet zo veel klachten hebt. Nog niet misselijk? @Werveltje: merk je nog niks aan je lichaam? NOD komt steeds dichterbij. Ik heb gelukkig wat afleiding door het werk enzo maar ik denk er wel veel aan natuurlijk. Je hebt inderdaad elke maand hoop en dan is er weer iets waardoor het niet door kan gaan of niet goed zit. Maar hopelijk hebben wij ook allemaal snel een positieve test net zoals Dutch Diamond.
Ik heb wel last van mijn borsten, beetje gevoelig. Maar ja kan net zo goed komen van de Ovitrelle. Vriendin van me zei gister toevallig wel dat ik er "stralend" uitzag. Vorige keer dat ik zwanger was, zag ze dat ook aan me. Zelf heeft ze al een kindje, ze herkent zwangeren uit duizenden. Het lijkt me nu nog wat vroeg, want zit pas 6DPO, misschien dat het door Ovitrelle komt (daar zit natuurlijk ook HCG in). Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden, maar ja dat is lastig hahaha
@Werveltje: lastig he er niet mee bezig zijn. Je klachten kunnen inderdaad van de Ovitrelle komen. Daarom kun je ook niet veel eerder al je NOD testen. Door de Ovitrelle en de Pregnyl (wat ik spuit) test je namelijk ook positief. Nog even afwachten dus