Jaaa MZ, is lastig om je er niet teveel mee bezig te houden, maar ja. Ik ga ook niet eerder testen hoor, wacht lekker tot de 29e. Als er in de tussentijd bloed is, dan weet ik ook genoeg. Ik vind het wel spannend hoor!! Maar wat je zegt, eerder testen heeft geen zin!
Is otrivelle eigenlijk precies hetzelfde als pregnyl of zit er nog iets van verschil in. Spannend werveltje, en idd eerder testen heeft totaal geen zin.
Ja is precies hetzelfde qua werking. Het verschil is dat Pregnyl een natuurlijk middel is wat wordt gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen. Ovitrelle is synthetisch dus kunstmatig maar verder geen enkel verschil tussen beiden. Pffff nog een week..... Hoe is het met jullie dames?
Ah oké weet ik dat ook weer. Nou niet heel veel te vertellen nog haha. Morgen en zondag nog een tabletje. Had toen ik ermee begon zoiets van ohg 10 dagen is zo om, maar dat gaat me nu steeds meer tegen staan. Het duurt best lang haha. Ook weer wat mensen bevallen of zwanger in de omgeving en merk toch dat ik het dan moeilijker vind om te horen nu ik de duphaston krijg dan dat ik in een ronde zit. Dan denk ik altijd misschien is het bij ons ook raak dit x. Maar nu heb ik die onzekerheid of die cystes wel weg zijn straks. En om dan te horen dat iemand weer zwanger is komt extra hard binnen nu merk ik. Vanavond alleen thuis dus heb me maar ff een flesje canei gehaald en wat lekkers erbij. Weet zeker dat ik niet zwanger kan zijn nu dus ga ff lekker genieten van mijn wijntje.
Ik mag denk ik voorzichtig blij zijn.... vandaag 12 dagen na Ovitrelle.... ik heb stiekem gister toch getest, meer om te kijken of het eruit was. Gister een tuurstreepje, maar vandaag vind ik het streepje wel erg duidelijk. Hoop dus dat dit van een zwangerschap is Knorrie, heeft je wijntje nog gesmaakt??
Ik zie idd ook een beste duidelijke streep. Heb geen idee wanneer de otrivelle uit je lichaam moet zijn. Bij pregnyl is het geloof ik na 11 dagen. Dusssss ik zeg nog voorzichtig maar wel hoopvol gefeliciteerd! Het wijntje of eigenlijk zijn het wijntjes geworden hebben lekker gesmaakt.
Jaa het lijkt me dat het er al uit moet zijn.... Wel spannend zo'n streepje, we wachten maar weer even af.... Fijn dat ze lekker smaakten. Jij aan het wachten op ongi?
@Werveltje: gefeliciteerd! De testjes lopen mooi op. Lijkt mij niet dat dat nog komt door de Ovitrelle. Hoe voel je je verder? @Knorrie24: ik snap je helemaal. Ik ben er ook best klaar mee. Maandag weer echo en dan 10 dagen Provera kuur. Het duurt zo lang. En inderdaad overal zwangere vrouwen. Vrijdag bruiloft gehad. Raakten aan de praat met een stel, eerste wat ze zegt is ik ben zwanger 6 weken. Ik wil ook zo graag. Fijn dat je genoten hebt van je wijntjes. Ff lekker wat afleiding. Hier duurt het wachten lang. Wil zo graag verder maar voor mijn gevoel schiet het niet op.
Ja wachten duurt zo lang he!! Echt irritant. Ik had me ook voorgenomen niet eerder te testen maar niet gelukt dus. Ik voelde me ook raar, dus ik dacht laat ik toch maar testen. Ik voel me goed, wel een zwaar gevoel in mijn buik, vandaag wat steekjes in mijn lies. Verder zijn mijn tieten wat gegroeid en gevoelig. Maar eigenlijk gaat het heel goed. Vervelend dat je overal om je heen zwangeren ziet en spreekt. Ik hrb het daar ook wel lastig mee. Kan ook echt jaloers zijn op vrouwen met een dikke buik. Hoop gewoon dat het nu bij mij ook gewoon eens goed gaat. Bij jullie gaat het ook goedkomen meiden, ben ik van overtuigd!! Helaas is geduld een schone zaakm ik wachtte ook sinds mijn laatste miskraam in april tot we eindelijk hulp door middel van hormonen kregen. Dat duurde ook een eeuwigheid voor mijn gevoel. Maar dat valt relatief gezien best mee,,vergeleken met anderen. Hou moed, dan doe ik dat ook.
Gefeliciteerd Werveltje! Nu hoop en duim ik voor je dat het goed blijft gaan. Vroeg me eigenlijk wel af of ze hebben onderzocht of de miskramen ook echt komen door te dun bms, of dat ze daar gewoon op gokken. MZ, ja wachten duurt echt lang. Hoe is het bij jou? Al begonnen met de provera. Ik heb sinds vanmorgen al wat bruine afscheiding dus hoop dat het snel doorzet naar een bloeding. Kunnen we eindelijk weer verder. Heb echt het gevoel dat we al heel lang stilstaan gewoon. Terwijl dit eigenlijk pas bijna 2 weken is.
Thanks knorrie! Ja het is onderzocht. Ik ben ook voor echo's geweest vlak na de miskraam en toen was het bms echt veel te dun. Dit is het meest aannemelijk omdat er verder niks mis is eigenlijk. Natuurlijk zou het ook nog te maken kunnen hebben met een daling van progesteron, maar daar hebben ze het niet over gehad. Dus ik bel vrijdag even voor een afspraak en dan hoor ik wel wanneer ik mag komen en of ij eventueel bloed moet prikken. Hopelijk zet je ongi snel door!
Meiden, wat zouden jullie doen? Ik vraag me af of ik om utrogestan moet vragen, omdat het steeds beetje zelfde termijn misgaat. Ik wil me ook niet als arts gaan gedragen, zij hebben er meer verstand van. Maar aan de andere kant denk ik baat het niet dan schaadt het niet. Vrijdag maar even overleggen met de gyn. Of gewoon vragen of ze progesteron in de gaten willen houden. Vind het ergens wel lastig, maar ik wil gewoon echt niet dat het weer misgaat. Daarbij komt dat het op internet gewoon te krijgen is, maar ja je gaat er natuurlijk niet zelf mee aan de gang. Ik ken tevens nog een gyn via mijn sportclub, werkzaam in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben. Heb ook meerdere malen met hem gesproken, en kan altijd bij hem terecht zei ie. Ik probeer het eerst via mijn eigen gyn en anders probeer ik hem.
Je kunt het natuurlijk altijd aangeven dat je het graag zou willen Dan hoor je vanzelf of zij het ook zien zitten of niet. Ik hoop echt voor je dat het deze x goed afloopt. Hier nog steeds niets te melden zit nu op dag 4 na het laatste tabletje. We wachten maar weer af
Hoi allemaal, Via Googlen op PCOS kwam ik op dit forum terecht. In oktober 2013 ben ik gestopt met de pil, waarna ik niet menstrueerde. In mei is er bij mij PCOS vastgesteld. Bij mij zaten er zoveel cystes op mijn eierstokken dat ze ze niet eens probeerden te tellen. Ik ben eerst begonnen met 2 rondes Clomid, de laatste keer kreeg ik hier lichtflitsen van. Waardoor ik met het spuiten van Gonal-F ben begonnen. Hier heb ik nog niet op gereageerd helaas . Ik moet 3x pw bloedprikken en begon met 25 -50 en nu 75 EH. Mijn waarde is op zijn hoogst op 0.33 geweest, en zit daar steeds om heen. Ben ik de enige waarbij het (nog) niet werkt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen met Gonal-F en de EH. Moe(s)ten jullie ook zo vaak bloedprikken?
Hoi Rooibosthee, Ik spuit ook gonal. Heb het nu 1 ronde gehad en het sloeg ook meteen aan. Hiervoor 6 ronde's clomid gehad die ook bijna allemaal goed aangeslagen zijn. Helaas geen 1x zwanger. Ik kan dus niet echt meepraten over het niet aanslaan van medicatie. Wel kan ik je vertellen dat toen wij in de mm begonnen ik ook bijna elke week wel ergens bloed voor moest laten prikken. Ook vaak voor mijn progesteron waarde. Ik spuit zelf 50 eenheden en dit werkt prima bij mij. Ik neem aan dat ze elke x op je progesteron waarde prikken? Je waarde is tussen je menstruatie en je eisprong het laagst. Wanneer je een goede eisprong gehad hebt zit je waarde boven de 30. Alles daaronder is geen of geen goede eisprong.
Goedemiddag Ook ik mag beginnen met gonal f. Na bijna 1 jaar bezig te zijn met clomid . Maar hier reageerde ik niet op. Nu provera en dan beginnen met spuiten. Begin met 50. Ben benieuwd of dit wel iets gaat doen.
Dag allemaal, Wij zitten ook sinds een jaar in de MMM. Bij de eerste keer Clomid 50 zwanger, maar helaas MK bij 9 weken. Daarna resistent gebleken voor vervolg Clomid dus nu in tweede ronde Gonal & Pregnyl. Spoot 62,5 eenheden per dag de afgelopen twee maanden en ondanks alle voortekenen (rot pregnyl...grrrr....) Vandaag weer ongesteld geworden 1 dag na NOD :x Nu dus helaas door naar de derde ronde... Lees en klets graag met jullie mee! Groetjes, Loes
Hey Loes Balen zeg! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoe ervaar jij het spuiten? Zie er zelf wel een beetje tegenop
hoi knorrie24, Wat goed dat het bij jou aanslaat, maar wat frustrerend dat je niet zwanger raakt . Ze prikken mij inderdaad daar op, maar ik moet dus echt per week 3x bloedprikken. Echt vaak. Ik hoop dat mijn lichaam ook op iets gaat reageren. van 0.33 naar 30, dat is nog wel een hele lange weg.. ik dacht dat je waarde rond de 1 moest zijn?