Wauw, wat groot!! De grootste die ik bij mezelf heb gezien was 8,5 mm, dus dit is totaal nieuw voor me En het is inderdaad een hartje! Hopelijk is dat een goed teken
Oh serieus, in zo'n korte tijd?? Wist niet dat dat kon! Dan is er nog hoop voor mij woensdag was ie 8,5. Moet maandag weer.
Wist ik ook niet werd me verteld in het 100 dagen niet ongesteld topic Maar heb inmiddels aardig wat steken rechts dus volgens mij groeit me hartje goed hihi
Kijk, leerzaam forum hier Ik hoop het voor je! Je hebt maar 1 eitje nodig! Ik had gisteravond heel erg steken, links. Maar ik durf eigenlijk al nergens meer van uit te gaan.
8,5 mm op welke dag was dat? Wie weet wat er in deze dagen gebeurt met clomid groeit een eitje schijnbaar ook minder hard
Mooie echo! En succes morgen hopelijk is tie weer gegroeid! Het klopt dat ze zon 2mm per dag groeien! Kan nog van alles gebeuren Elles. Ik moet dinsdag voor echo maar ook steeds steken rechts en links maar alles is nu nieuw voor me sinds het spuiten. Had eigenlijk het idee dat ik al eisprong heb gehad maar zou niet weten of dat al kan en misschien moet tie juist nig komen maar door de steken en mijn cervixslijm dacht ik dat maar we wachten wel af wat ze zeggen. Duim voor jullie morgen en moeten jullie maar voor dinsdag duimen hihi
Niets gegroeid hier! Ze wil nog 1 ronde Clomid doen en daarna Gonal F. Ze ging alles uitleggen en laten zien, ook het naaldje. Vind het niet vervelend. Heb daar meer vertrouwen in dan in Clomid. Oh spannend Bel! Op welke dag zit je nu? Ik hoop echt voor je dat het aanslaat! Ben je al vaker geweest voor een echo? Deed het toen iets? Hoe ging het bij jou, DutchDiamond?
oke jammer elles ik had ook totaal geen vertrouwen meer maar hier is150mg goed aangeslagen dus geef de moed niet op! hier ging het super 20mm is mijn ei nu en een samenlevingstest gehad ook die was goed dus tijd om te klussen! door de clomid kan je slijmvlies stugger worden maar dat was gelukkig niet maandag bloedprikken om te kijken of mijn eisprong geweest is en om te kijken of ik niet ooit eens clamydia heb gehad
Oh wauw, 20 mm!! Mooi aangeslagen! Succes Tja, we zullen zien.. Heb er nog wel een beetje een hard hoofd in..
Fijn Dutchdiamond! Nu dus aan de klus! En nog een ronde clomid? Hogere dosis dan? Hmm wanneer moet je beginnen? Eerst nog kuur provera? Succes!! Ik heb morgen mijn eerste echo. Dus ook heel benieuwd!!