Nou vanmorgen echo gehad. Twee eitjes één van 18 en één van 15 vanavond nog gonal F spuiten en dan morgen pregnyl en klussen maar heb ik tussen donderdag en vrijdag mijn eisprong! Jeuj!! Blij blij blij dat in ieder geval de dosis aanslaat. Nu hopen op springende eitjes en natuurlijk een bevrucht eitjes. Maargoed dat laatste durf ik nog niet echt op te hopen. Eerst dit maar eens zien.
wow bel wat tof heel veel klus plezier wie weet lopen we straks tegelijk al weet ik niet wanneer mijn eitje springt
Thanks allebei! Bij jullie nog vorderingen? Elles moet jij nu ongi opwekken en dan verder met Clomid? En Dutch Diamond jij ook op het wacht bankje dus straks. Duim duim
ja echt erg dat wachten en ik moet nog zolang en er zijn ineens zoveel vragen wanneer springt ie owh heb nu een krampje zou het dan wanneer zou ik ongeveer uitgerekent zijn wanneer de eerste test maandag bloedprikken en de week erop uitslag spannend dus
Ja, ik heb nu Provera gekregen. Vandaag 3e pilletje alweer. Ik heb nog geprobeerd om Gonal F te krijgen ipv Clomid, omdat ik gewoon niet zoveel vertrouwen in Clomid heb. Maar dat doen ze niet helaas. Ze willen eerste echt Clomid proberen. Al heb ik wel wat verhalen hier gelezen dat 50/100mg niet aansloeg, en 150mg wel. Volgens mij bij jou ook, DutchDiamond? Dus even spannend nog. Dus jullie allebei op t wachtbankje nu?
klopt elles ik had dus precies hetzelfde als jou vertrouwen in clomid kwijt en de laatste keer dat ik kwam ook dat gemeld tegen der en al gezegt dat ik over de spuiten aan het inlezen was en toen had ik een groeiende follikel met 150mg clomid dus geef de moed niet op en ik slikte de clomid voor het slapen gaan
Dames, hoe staat het ervoor met jullie? Elles al ongi? Kan je door met volgende ronde en hopelijk meer geluk! En Dutchdiamond trek je het nog op het wacht bankje? Ik vind het vreselijk! Kan niet wachten totdat ik iets weet. Haha maarja nog even volhouden en dan wordt ik ongi of heb ik een positieve test. Durf bijna niet meer te hopen op dat laatste. Succes dames!
@bel echt verschrikkelijk dat wachten maar testen heeft geen zin heb als ik goed reken de 23e pas innesteling(hoop ik dan) op welke dag zit je nu bel?
Ja erg he. Ik kan voorlopig ook nog niet testen want pregnyl is ten eerste pas vanaf morgen uit mijn lichaam waarschijnlijk. En zit nu pas op dag 19. Duurt zeker nog een week. Maarja we moeten wel, kunnen niks anders. Ben benieuwd! Heb je je eisprong al gehad?
ja ik gok rond 14 mei kreeg toen savonds ineens gevoelige tepels en dan moet je 9 dagen verder tellen dan ongeveer is je innesteling dat zou vrijdag zijn maar vraag me af of ik dan maandag niet te vroeg ben met testen ja zo spannend nu zijn de spuiten meegevallen ?
Oké, ik heb waarschijnlijk afgelopen donderdag / vrijdag mijn eisprong gehad. Dan heb ik nog eens een lange luteale fase van 18 dagen dus hou dit ook aan met testen. Dus over anderhalve week ongeveer. Pfff dat duurt nog lang hahaha. Ik heb begrepen dat de innesteling tussen de 5 en 7 dagen ligt Dus ... Hihi Maar ik kan het ook mis hebben. En hou jij niet 2 weken na eisprong aan? Dat is mij altijd verteld... Maargoed is bij iedereen anders. Ja viel erg mee hoor! En heerlijk geen bijwerkingen!
denk dat ik de 26e ga testen 26-4 was de eerste dag van de laatste ''opgewekte'' menstruatie dat is dan 12 dagen verder als het op 5-7dagen ligt dan zou ik morgen me innesteling hebben pfff lees overal wat anders hahaha owh heerlijk ik mag van de week weer voor 6 maanden clomid op gaan halen hadden ze maandag niet op voorraad voor als het deze keer niet lukt pff
Haha ja daarom joh gewoon op je eigen manier doen waar jij je goed bij voelt en het is bij iedereen anders. En de 26e lijkt me wel reëel. Hmm hopelijk heb je de clomid niet meer nodig!! Duim duim duim
ja hoop het ook maar hoe langer ik wacht hoe meer ik ga twijfelen voel nog niks etc. al hoef dat natuurlijk ook niet hoop voor jou net zo hard dat dit het laatste is wat je moet gebruiken ookal heb je geen bijwerkingen fijn is natuurlijk anders
En Dutch Diamond wanneer ga je testen? Maandag? Ik kan ook niet wachten. Heb sinds donderdag zere / gevoelige borsten. (Heb ik ook als ik ongi moet gaan worden dus kan ik niks van op aan) maar toch zegt mijn gevoel dat het raak is. Heb ook wat krampjes, steken in mijn buik maarja zegt ook niks natuurlijk haha. Kan er geen peil op trekken. Durf bijna niet te hopen. Durf ook niet zo goed te testen beetje bang voor de teleurstelling haha. Ben benieuwd bij jou!
denk dat ik er maandag een zal doen ja maar deze zal denk nog negatie zijn of licht positief mijn nod is dinsdag of woensdag pas mijn tepels worden inmiddels minder gevoelig en heb wat lichte ongi krampjes gister gehad dus ik vrees het ergste
Balen!! Maar geen bloed is moed. het kan nog. Hier ook ongi gevoel dus ben ook bang voor het ergst. Ga woensdag testen denk ik. Nou mijn vingers zijn gekruist voor ons.