bij 50 en 100 gebeurde er niks nu 150mg clomid en 1 ei die was op cd17 20mm bloed late prikken hij is inderdaad gesprongen maar nu dus me menstruatie dus dit was mijn 1e kans eigenlijk wel mooi dat jou lichaam er zo goed op reageert heb je ook bijwerkingen?
Das ook balen steeds dat je geen groei hebt bij 50 en 100. Je hoop toch elke x als je heen gaat dat er in ieder geval iets zit. Gelukkig deze x wel een ei. Als ik het goed begrijp is dit dus jullie eerste kans op een zwschap. Nee heb weinig tot geen bijwerkingen. Wel de eerste x dat ik het ging gebruiken snel geïrriteerd en emotioneel maar de keren daarna eigenlijk geen last van gehad. Ben ik ook heel blij mee want hoor ook andere verhalen. In principe zouden we na deze ronde nog weer 6 rondes clomid gaan doen en had daar ook geen moeite mee, maar doordat wij meedoen aan een onderzoek waarbij je uit 4 opties uitgeloot wordt gaan we vanaf volgende ronde over op spuiten + IUI.
klopt dit was de eerste keer en zijn er ook vol voor gegaan ik ben echt chagerijnig toevallig zei me vriend gister van als jij die medicijnen slikt ben je moeilijk om mee te leven heeft me dus aan het denken gezet heb ook heel erg last van opvliegers slik ze op aanraden van andere al voor het slapen maar word regelmatig wakker van zo'n warmte aanval spannend lijkt me dat zo'n iui behandeling denk ik vind de spuiten al heel erg eng namelijk
En? Hoe is het nu met met je. Menstruatie doorgezet of nog steeds een beetje half. Ja ik ken het chagerijnig gevoel nog wel van de 1ste x dat ik de clomid slikte. Je weet dat je chagrijnig bent maar je kunt er niets aan doen en dat maakt je ook weer changerijnig op jezelf Maar als je vriend het al aangeeft dat hij het moeilijk vind om bij je in de buurt te zijn dan, vind ik toch wel een hele goede reden om toch eens naar het spuiten te gaan kijken. Het is toch de bedoeling dat het voor iedereen aangenaam wordt. De mm is al zo moeilijk soms.
nee het is nu echt doorgezet denk dat ik gister of vandaag aanhou als dag 1 ja ik wil gewoon die spuiten ik ben stik bang voor naalden maar dat weegt niet meer af aan de bijwerkingen de mmm is inderdaad behoorlijk moeilijk stiekem zwaarder als ik dacht
Natuurlijk niet wat je hoopte, maar toch wel fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ja, ik zie ook wel een beetje op tegen het spuiten. Maar mijn gyn zegt dat de pregnyl spuiten de moeilijkste en vervelendste zijn. En dat vind ik ook want wanneer je de vloeistof erin spuit doet het pijn en voel je weerstand. Bij de Gonal moet je dit niet voelen. Nou ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het zkh morgen. Ga je zelf weer bellen of wacht je af.
klopt zit er nu ook minder mee nu ik wat weet oke dat weet ik verder nog niet maar dat is dus maar een eenmalige spuit zal die dan maar door me vriend laten zetten als ik hem zover krijg haha schijnbaar vallen de spuiten reuze mee en hou me daar maar aan vast (loop al jaren dat ik een 2e gaatje in me oren wil maar durf nog steeds niet haha misschien na dit wel ) denk dat ik zelf maar weer bel in de ochtend in de hoop dat ik nog terrecht kan of dat ze gelijk tijd heeft
Ja pregnyl is maar 1x een spuit zetten om de eisprong in gang te zetten. Gonal moet je elke dag 1x spuiten en net zolang tot je ei groot genoeg is om te gaan springen. Ja ik zou ook meteen morgenvroeg bellen. Ze hebben vast nog wel ergens een gaatje toch
nou net toch gebelt niet geschoten is altijd mis nou zijn ze er dus vandaag en morgen er niet er is wel een dienstdoende gyn op een andere afdeling wat zouden jullie doen die bellen?
nou toch maar gebelt heb een keuze gehad nu -of de clomid nog een ronde slikken - of deze ronde overslaan en maandag afspraak maken voor de volgende ronde waarschijnlijk de spuiten twijfel twijfel....
Mag ik met jullie meekletsen? Vriend en ik zijn al bijna twee jaar aan het proberen om spontaan zwanger te worden maar helaas tot op heden niet gelukt. We zijn beiden medisch onderzocht en dik in orde dus beginnen we volgende ronde met IUI. De prikinstructies heb ik gehad en straks mag ik er dus aan geloven. Ik ga trouwens Gonal F en Pregnyl spuiten. Hebben jullie trouwens bijwerkingen van het spuiten? (chagrijnig, gewichtstoename)
hallo roerei(leuke naam trouwens) 2 jaar bezig dat is al een tijd zeg jammer dat het nog niet is gelukt hoe gingen de prik instructies viel het mee? ik kan nog niet mee praten erover heb net gesprek gehad en heb 2 opties gekregen -weer aan de clomid waar ik vreselijke bijwerkingen van heb of deze ronde over slaan(ben te ver in me cyclys) en dan de volgende ronde ook aan de spuiten
Hoi Dutchdiamond, Twee jaar is inderdaad al een hele lange tijd, vandaar dat ik nu ook een soort van opgelucht ben dat we door mogen met IUI. De prikinstructies vielen wel mee, alleen het droog oefenen bij mezelf met de naald zetten in mijn buik was even slikken, maar deed geen pijn ofzo, het is meer het idee. Moeilijke keuze heb je of niet? Weet je al waar je voor kiest? Als je zoveel bijwerkingen hebt v.d. Clomid, zou je er dan wel voor kiezen om het nogmaals in te nemen?
fijn dat je met de iui kan beginnen hopelijk is het snel raak tegen de naalden zie ik ook op, hoor inderdaad meerdere verhalen dat het wel mee valt en het meer het idee is wanneer kan je beginnen? ja keuze is inderdaad moeilijk weet nog niet waar ik voor kies heb net telefonisch gesproken met een inval gyn maar de bijwerkingen zijn niet leuk -opvliegers snachts waardoor ik wakker word en word erg chagerijnig ervan waar vooral me vriend last van heeft heb nog even om erover te denken gelukkig zit nu op cd 1 heb tot dag 3 de tijd om te bedenken wat ik wil
nou na even nadenken ben ik eruit om nou een ronde (dus een kans) weg te gooien vind ik ook moeilijk dus deze ronde ga ik toch maar aan de clomid en dan eind deze ronde als het dan niet raak is naar de gyn voor spuiten mocht de clomid niet aan slaan moet iktoch voor ongi opwekkers denk dat dat de slimste optie is
Welkom Roerei, wij zin ook een aantal jaar onderweg geweest om spontaan zwanger te raken maar helaas ook niet gelukt. Nu sinds bijna een half jaar in de mm. Ik heb nu alleen nog maar ervaring met pregnyl spuiten en niet met de Gonal F. Maar als het deze ronden iet raak is gaan we wel over op Gonal + IUI. Diamond, goed van je dat je toch gebeld hebt. idd als je niet belt weet je het ook niet. Ohhh maar je zit vandaag toch pas op dag 2 van je cyclus en met spuiten mag je op dag 2,3 of 4 beginnen. Het is zeker een moeilijke beslissing wat je gaat doen. Ik zou er achteraf ook spijt van krijgen als ik een ronde gemist zou hebben, maar ja de bijwerkingen die jij hebt zijn ook niet niks. Heb je trouwens wel eigroei en eisprong uit jezelf?
ik denk dat ik dit als dag 1 aan hou en mag pas maandag bellen dan voor een afspraak dan kan ik niet gelijk terrecht en maandag zou al dag 5 zijn dus dat is te laat voor deze ronde dan maar weer 1 ronde clomid en mocht het dan niet raak zijn ga ik maar verder op spuiten (heb de clomid liggen) uit mijzelf heb ik niks krijg ook geen menstruatie
Roerei, wat hebben jullie allemaal voor onderzoeken gehad dan als ik vragen mag. Wij hebben samenlevingstest gehad en afgelopen donderdag een HSG. Beide waren in orde.
Morgen kon je dus niet meer terecht. Ohh nee dan waren ze er niet hé. Snap het! haha Heb je alleen maar opvliegers enzo als je de pillen slikt of ook na de tijd nog.
ik ben er nu al een maand vanaf en heb soms nog last ervan daarbij gaat me vriend voor me op de loop omdat als ik ze slik erg chagerijnig word maarja om 1 ronde weg te gooien vind ik ook zonde dus in overleg net maar besloten om 1 ronde clomid te pakken en erna aan de spuiten