Rommel is het dan eigenlijk hé wat je slikt dat je lichaam er zo op reageert, maar ja alles voor een goed doel. Nou ik hoop voor je dat deze ronde niet voor niks is en je toch een mooi ei krijgt hoeveel slik je ook alweer van de clomid.
klopt het is echt een rommel maarja hoop dat het deze ronde raak is ik ben niet gelovig ofzo maar volgens een pendelaarster hier zou ik volgende maand een positieve test hebben ben benieuwd haha ik slik 150mg clomid (3pillen)
Pfff morgenvroeg de pregnyl weer zetten. Zie er wel een beetje tegenop. Vorige x had ik de spuit er te langzaam in gedaan en de vloeistof ook te langzaam erin gespoten waardoor het erg pijn deed. Morgen maar ogen dicht en die naald erin jassen
Vast wel maar vind dat idee ook maar niets. Die gaat vast boven mij hangen met de spuit aarzelen. Nee zet hem zelf wel. moet het toch blijven doen. Straks met de Gonal spuit moet het ook en met IUI moet je zowiezo pregnyl spuiten. Mijn vriend is niet altijd thuis wanneer het moet. Even tanden op elkaar Ik ben benieuwd dan of het ook uitkomt wat de pendelaars zeggen. We gaan gewoon voor een mooi ei deze ronde!
oke dit is de eerste spuit dan die je moet zetten? haha en mannen zijn er vrees ik niet zo handig in hier ook al over gehad hij vond zelfs het youtube filmpje over het spuiten zetten al eng
Nou de spuit zit erin. Viel achteraf mee. Denk dat ik vorige x de vloeistof nog te koud had waardoor het pijn deed. Haha ja mannen. Grote mond maar als het erop aan komt
Mijn man is verpleegkundige en heeft er gelukkig geen problemen mee mij te moeten spuiten. Zelf durf ik het nog niet zo goed aan... Werk ook in de zorg, maar vind het een eng idee, hopelijk nog 3 keer pregnyl 1500eenheden moeten spuiten en dan niet meer, als het goed is morgen namelijk terugplaatsing...
ik heb gelukkig nog een ronde de tijd om eraan te wennen vandaag mezelf maar even lekker verwend met nieuw shirtje geurtje en een nagellakje owhja en nieuwe tampons haha fijn dat je man het kan doen bij je scheelt ook heel veel denk ik
Goed zo! Mag ook best een x hoor. Voel me altijd een stuk beter nadat ik iets leuks heb gekocht voor mezelf. Idd fijn dat je vriend het kan doen. Als het echt moest dan deed die van mij het ook wel maar liever niet haha
heb er nu wel vrede mee dat het niet raak is nu is het teminste niet meer die onzekerheid vandaag je pregnyll dus gezet dat word klussen dan haha
Jep, we hebben het er maar druk mee Tussen nu en 12 uur moet hij springen. Meestal voel ik het wel als hij eraan zit te komen. Ik baal er ook altijd erg van wanneer het niet gelukt is, maar merk wel aan mezelf dat ik verdrietig ben wanneer ik ongesteld ben geworden maar dat ik de dag erna ook heel goed weer verder kan kijken. Dan denk ik tja het is zo en je kunt er nu toch niets aan veranderen.
Dutchdiamond, fijn dat je een keuze hebt gemaakt, een maand proberen weggooien is inderdaad ook zonde. Ben je al begonnen met de clomid en heb je minder last van de bijwerkingen? Hoop het voor je! Knorrie, ml en ik hebben eigenlijk alle onderzoeken zo'n beetje wel gehad volgens mij. Behalve de samenlevingstest niet, vandaar dat ik nu ook denk dat ik vijandig baarmoederslijm heb, het is een beetje dat je voor jezelf altijd een verklaring wil zoeken waarom het nog niet gelukt is. Ach met IUI omzeilen we dat ook mooi weer!
Hoi Dames, Ik ben terug van een weekendje met de boot weggeweest. Zie dat er een aantal nieuwe mensen bij zijn: Welkom. Heb even vluchtig alles doorgelezen.. @Dutchdiamond: hopelijk hoef je volgende ronde niet eens te spuiten en is het raak! Hier nog aan het wachten op mijn menstruatie. Zit nu op dpo 16 en meestal heb ik een lf van 18 dus nog 2 dagen. We kwamen tijdens het varen veel bekende tegen en wat denk je.. al die vrouwen zijn zwanger van de eerste of tweede. Pfff deed wel even pijn. Vooral toen die ene zei: het was gelijk raak! Pfff zo oneerlijk!! Ben ook gewoon beetje depri nu. Maargoed, ik moet me er bij neerleggen. Hoe is het met de rest van de dames? Ik duim weer volop voor ons! En hoop echt dat het niet te lang meer duurt want weet niet of ik dat trek *snik*
@roerei vandaag de 2e dag merk wel dat ik weer wat chagrijniger weer was hoe is het bij jou inmiddels? @bel ja dat zou het mooiste zijn natuurlijk maar ik vraag het me af wat een klote gevoel ik ken het bij me nichtje was het ook de eerste ronde gelijk raak we duimen allemaal met je mee onze tijd komt nog wel !
nou bel we mochten het er gister nog wel oover hebben kreeg net een app met de net geboren baby van me neefje wat doet dat zeer nu zeg
@dutchdiamond klote he.. ken het gevoel. Lijkt wel of de duvel met me speelt. Werk ik vandaag met mijn collega is ze 10 weken zwanger hoor ik net. :x:x:x En de rode duivels zijn doorgebroken dus weer een ronde verder :x Denk aan je hoor! Komt góed.. ook wij mogen een keer gaan juichen hoop ik!!
pff voor jou ook al zo'n rot dag dus hier zijn de tranen weer aan het rollen geweest krijg nu heletijd foto's op de app van ze grrrr hier zijn de duivels weer ver weg vandaag 3e dag clomid en jij mag weer gaan spuiten ?
Ja klote he. Ik heb gisteren ook keihard zitten brullen. Mag woensdag ochtend voor uitgangs echo en dan weer spuiten. Hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk. Ben alleen het vertrouwen wat kwijt. Pff. Nou denk aan jw hoor! Xxx
we zitten een beetje qua gevoel hetzelfde ben met de clomid begonnen maar tegen beter weten in denk dat het weinig zin heeft maarja we gaan maar duimen voor de volgende ronde!!