@ Bel, hoe is het er nu mee. Al enig teken van je menstruatie of nog niet. Hoop dat hij niet komt deze x Pffff.... ken het gevoel dat er ineens allemaal mensen om je heen zwanger raken behalve jij Even een goede huilbui hebben kan gigantisch opluchten. Op die dagen voelt het allemaal zo oneerlijk! En daar mag je best verdrietig om zijn. @ dutchdiamond, wanneer mocht jij ook alweer naar het zkh voor een echo? En hoe gaat het nu met de bijwerkingen. Hier is mijn eisprong waarschijnlijk al geweest. Heb deze x er weinig tot niets van gevoeld. Wel zaterdagavond wat lichte krampjes maar kon me het ook best ingebeeld hebben zo licht was het. Normaal veel meer krampjes. Wordt er gelijk onzeker van of hij wel weg is omdat ik niets gevoeld heb. Maar elke x met de pregnyl is hij wel gesprongen dus dat zal deze x ook wel zo zijn.
Ik mag morgen weer pregnyl spuiten 1500eh. Hopelijk niet zo pijnlijk als vorige keer bij de 10000eh. Nu heb ik onderhoudsdosering ivm tp afgelopen zaterdag. Hopelijk nog maar 3 keer hoeven spuiten. Gelukkig spuit manlief mij.
@knorrie ik krijg deze ronde geen echo's alles is nu op de gok ze hebben 1 keer gezien dat het werk daarna hoef je geen echo's meer een eisprong hoef je niet te voelen ik heb hem ook niet gevoelt je zit nu dus op het wachtbankje? heb ook echt me dag niet vraag me steeds af waarom hun wel en ik niet hun zelfs 2x in een jaar tijd terwijl ze er eigenlijk de ''middelen'' niet voor hebben
@ turngirl, waarschijnlijk zit de pregnyl er al in. Ik hoop dat het deze x minder pijn gedaan heeft. Heb zelf afgelopen x ook geen last gehad. Denk dat ik de vorige x de vloeistof nog te oud had en dat het daarom erg pijn deed met spuiten. @Dutchdiamond, ohh dat is balen lijkt mij dat je geen echo's krijgt. Dan weet je dus in principe niet of je een ei hebt en wanneer hij springt. Na hoeveel mag/ moet je bellen naar het zkh als je nog niet ongesteld bent geworden. Ja, vandaag kwam ik ook een collega tegen die op dit moment zwanger is. Zegt ze ja ik was pas na 5 maanden zwanger ik dacht al misschien moeten we bellen naar het zkh want kunnen we niet zwanger worden. Het duurde zolang. Dan denk ik pfffff.... je moest eens weten hoelang wij al bezig zijn. Het ergste vond ik dat ze het zei waar een andere collega bijstond die geen kinderen kunnen krijgen zelf. Dan denk ik, denk ff na voordat je zoiets zegt Ik zit idd op het wachtbankje, zullen zien deze x of het raak is. Hoop natuurlijk van wel want ben stiekem wel 'bang' voor het spuiten en de IUI.
@knorrie is ook balen ga nu ovu-testen proberen vorige keer een laat ei met clomid dus begin denk maar op dag 14 verder nog geen ervaring met ovutesten dus even afwachten na 35 dagen geen ongi en een negatieve test moet ik bellen dan gaan we gelijk over op spuiten
Meiden, kop op hoor!! Ik begrijp jullie heel goed met anderen die zwanger worden en daar maar over vertellen en helemaal niet nadenken over wat het voor jullie kan betekenen. Zelf ben ik 30+ dus als anderen niet vertellen over hun blije verhalen dan wordt aan mij wel de vraag gesteld; wil jij geen kinderen of wanneer ga je starten? Pfff ik had ook een periode dat ik dacht als iemand me nog een keer iets zegt of vraagt dan krijgt die een knal aan z'n bek, maar ergens weet ik ook gewoon dat het te maken heeft met mijn eigen onzekerheid en angst dat het nog niet is gelukt. En natuurlijk ben ik mega jaloers op anderen bij wie het spontaan lukt! Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik met bovenstaande wil zeggen aan jullie maar de moed moet erin blijven hoor, alles kan nog en er is nog niks verloren, kopjes omhoog! Hier nog op de wachtbank en ik voel me net als de andere maandjes dus we gaan het zien a.s. maandag (NOD). En als het niet raak is dan weet ik wat me te wachten staat, komt goed!
@roerei hier ook die vragen maar daar heb ik op gezegt dat we waarschijnlijk geen kinderen willen sindsdien geen vragen meer gehad ja laatst op een verjaardag van en jullie nog niet in verwachting terwijl ik er al opzag omdat er toen 2 zwangere waren
Ja precies dutchdiamond, direct de kop indrukken die vervelende vragen!! Je kunt trouwens je eisprong globaal berekenen met de calculator bovenaan de pagina he? Want stel nou eens voor dat je wel een keer je eisprong eerder hebt, zou zonde zijn als je hem dan zou missen toch? Weet je al welke ovu-testen je gaat gebruiken?
heb gister 2 pakken van de action gehaald owh dat berekenen wist ik niet maar denk dat er weinig te berekenen is aangezien ik nog maar 1 keer een follikel heb gehad
Bedankt roerei voor de positieve energie Ik ben vandaag weer begonnen met spuiten. Vanmorgen uitgangsecho gehad en was goed. Nieuwe ronde en nieuwe kansen! Ik probeer me er maar aan vast te houden dat we steeds dichterbij komen. Afgelopen dagen flinke dip gehad maar nu weer positieve energie aan het op doen voor zolang als het duurt haha. Dus dutchdiamond ook bij ons gaat het goed komen en zoals roerei zegt we laten onze kopjes er niet bij hangen! Aanhouder wint! Succes deze ronde dutchdiamond en roerei spannend wie weet... Ben benieuwd!
Goed zo Bel! That's the spirit! Fijn ook dat de uitgangsecho goed was, toch ook wel weer even spannend lijkt me? Haha dutchdiamond, je bent wel wat van plan met twee mega pakken van de action !
haha ik heb geen idee wanneer ik hem moet verwachten dus volgende week maar vast beginnen misschien dag 13 vorige keer kwam ie rond dag 19
Haha. Ik zou inderdaad op dag 12 of 13 beginnen! En dan elke dag totdat je hem spot! Duim duim duim. Ik moet vrijdag de 13e weer voor echo om te kijken of ik eitjes heb. Hmmm een ongeluksdag??! Of juist niet.
ja heb er 10 mag toch aannemen dat ik tussen 13 en 23 toch wel iets van een ei zou moeten hebben als de clomid aangeslagen is sinds gister ook maar gaan flossen schijnt 2maanden te schelen met zwanger worden (ergens gehoort of gelezen) en ach kwaad kan het niet haha oh bel spannend hoop dat het je geluksdag word we duimen mee
Hier morgen weer pregnyl spuiten 1500eh. Nu toch iets eerder uit de koelkast halen voordat manlief mag spuiten.
Lijkt me wel dat hij tussen die 10 dagen moet komen! Misschien is hij deze keer wel heel vroeg laten we het hopen!
fijn dat je man kan spuiten turngirl! succes morgen bel ja lijkt me wel hoop dat ze werken haha hoop ook dat ik nu weer een ei heb al heb ik weinig vertouwen in de clomid
Meiden, hoe gaat het met jullie? Nog nieuwtjes? Hier vanochtend de bloedveeg gespot dus mag nu ook echt gaan geloven aan de spuiten en IUI.... Ik vind het allemaal best spannend moet ik zeggen, hoewel ik er wel geloof in heb dat we meer kans hebben om zwanger worden dan het 'spontane gebeuren'.
He roerei, balen joh! Hoelang hebben jullie het eerst zo moeten proberen? Spannend! Maar inderdaad de kansen worden steeds iets verhoogd! En dat spuiten valt uiteindelijk mee hoor!!