Niet kunnen slapen op de creche

Discussion in 'Baby en dreumes' started by juliette77, Apr 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Hoi,
    Mijn zoon van 9 mnd. slaapt erg slecht op het kdv. Hij is wel echt moe maar slaapt de meeste dagen bijna niet. Soms een uurtje, soms maar 15min. Gevolg hij wordt in de loop van de dag heel chagerijnig en huilt veel door oververmoeidheid.
    Thuis doet hij nog 2 slaapjes van elk 1,5 a 2 uur, in totaal dus 3-4 uur. Maar op de creche lukt het hem dus vaak niet om in slaap te komen en te blijven. Herkent iemand dit? Is er iets aan te doen? Ik haal hem nu soms al om half 3 op, zodat hij thuis nog even kan slapen.

Bedankt alvast!
    Juliette

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    lijkt me lastig, onze dochter heeft het andersom :D

is het te druk om te slapen daar? hier leggen ze kindjes die niet willen/kunnen slapen in een buitenbedje en dat schijnt wel te helpen

sorry maar verder geen tips dus...

3. tulip

tulip Niet meer actief

hoelang gaat hij al naar het kdv en is het altijd al zo geweest???

4. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Thanks voor de reacties!
    Hij gaat pas sinds anderhalve maand (2 dagen p.w.) en helaas heeft ie daar nog nooit goed geslapen. In het begin dacht ik dat ie moest wennen, maar het duurt nu wel erg lang...

5. tulip

tulip Niet meer actief

1 1/2 maand lijkt voor ons lang, maar voor die kleintjes is dat zolang nog niet. Ik denk dat het toch nog wennen is.

Sommige kindjes slapen gewoon slechter op het kdv.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het is even wennen idd. mijn zoontje had er in het begin ook erg veel moeite mee..en sliep ook heel weinig.
    nu ook nog hoor maar hij is nu al wat ouder en heeft er minder last van. hij speelt gewoon vrolijk verder en als hij thuis is gaat ie gewoon eerder naar bed.

het is erg vervelend ik weet het en als je het echt niet meer trekt dan een ander alternatief zoeken?

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin sliep er ook heel slecht. Vanaf dat ie anderhalf was, helemaal niet meer.. met als gevolg om 4 uur a half 5 volledig ingestort en at ie ook niet meer.

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik kan het me goed voorstellen. Ze gaan vaak tegelijk slapen en praten dan hardop, huilen of laten op een andere manier van zich horen. Ik denk dat kindvriendelijke oordopjes een gat in de markt is, ha ha!

Share This Page