3 dagen na vaccinatie zoooooo drammerig etc etc.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1978, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, misschien herkent iemand dit?

Ik heb maandagmiddag om 17 uur met mijn zoontje de 11 maanden vaccinaties gehaald en sindsdien (tis nu dus donderdagavond) issie zooooo moeilijk. Hij is hangerig, huilerig, heeft op en af een temp van 38.2...slapen ging altijd super, nu is't met huilen en moeilijk doen...

Mijn moeder, ervaringsdeskundige door 7 kinderen maar liefst, zegt dat dit best nog van de spuitjes zou kunnen komen?! Gezien hij de vorige spuitjes nergens geen last van heeft gehad heb ik geen idee of dit daadwerkelijk zou kunnen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjesss

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter heeft dit ook gehad, steeds lichte koorts en jammeren. bij haar waren het de tandjes die dwars zaten :(. Gelukkig na een paar dagen weer over. Op de 11 maanden prik hier geen reactie.

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi Elke,

Ja, daar is mijn twijfel nu ook over. Hij heeft alle 8 voortanden al, dan schijnen de eerste kiesjes te komen? Ik heb geprobeerd te kijken en voelen maar dat gaat moeilijk want bijten is natuurlijk heeeeeeel leuk in mama's vingers ;)

Vooralsnog zag ik alleen een hooguit iets rode vles op z'n onderkaak zitten. Zou dat het begin kunnen zijn van 'iets'? Ik hoop dat dat het is. Hij is zaterdag jarig en word 1 en hoop zooooooo niet dat ie ziek gaat worden ;)

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dat kan inderdaad van de vaccinaties zijn. Mijn zoontje reageerde daar ook zo op. Naast het hangen, huilen (soms zelfs ontroostbaar), slecht slapen, wilde hij ook niet eten en met moeite wel melk. Na 5 dagen zijn wij er mee naar een arts gegaan en die zei dat het van de vaccinaties was. Heeft hier een week geduurd.

5. charlie2009

4 feb 2009
    10
    0
    0
    Mijn zoontje heeft van geen enkele prik echt last gehad, maar bij de elf maanden prik... Huilen, hangen, uitslag, meer slapen, spugen. Ik dacht dat ie een virus had ofzo en ben met hem naar de dokter gegaan, maar waarschijnlijk was het een combi van beide. Na een week was het over.

Deel Deze Pagina