Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Afgelopen maandag ben ik bij mijn arts geweest. Er was een follikel van 23 mm zichtbaar. De arts dat deze snel zou springen en ik mocht de volgende dag terugkomen voor de IUI (met ingevroren zaad) Dinsdag ben ik dus terug geweest. De follikel was niet geprongen maar inmiddels 29 mm. Hij heeft toen direct pregnyl gezet en het zaad (wat ontdooit was) ingebracht. Is het zaad niet te vroeg ingebracht? Lees wisselende verhalen over de levensduur van ontdooit zaad. Volgens de arts zou het zaad 36 uur leven en mijn follikel uiterlijk 36 uur later springen. Wat denken jullie?
wat ik denk.. is dat je te vroeg geinsemineert bent... ik had nog een dagje gewacht en dan de inseminatie gedaan.. but... you never know... 2 weekjes wachten en je weet t..
Mijn is verteld dat diepvrieszaad net zolang leeft als vers, ze halen de beste en meest beweeglijke eruit
In 1 dag 6 mm gegroeid Dat zijn pas mega eieren! Heb je ovutesten gedaan? Of een bloedtest om te kijken of je LH piek al bezig was? Ik denk zelf dat je wel op tijd bent geweest hoor! Denk dat je eitje al wel voor die 36 uur gesprongen is. Maar zo niet, hier vertellen ze dat de zaadjes zeker 48 uur leven. Dus dan zit je sowieso prima met de Pregnyl erbij.
Bedankt voor jullie reacties! Morgen mag ik nog een keer pregnyl spuiten voor een goede innesteling en dan 21 september testen (mocht de menstruatie er nog niet zijn). Ik heb geen ovulatietest gebruikt en ook in het bloed is niet gemeten. Maakt dit iets uit?