ervaringen DHEA?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kiekske, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat super!!!! Mijn duimen draaien!

Was het een mooi embryo? Wat jammer dat de andere het niet gehaald heeft... Maar gelukkig 1 aan boord :D

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een prachtige embryo, cat.2 zei ze waarbij 1 het beste is.en 4 het slechtste. Dus ik ben blij. Nu is het afwachten. :D

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Denk je eraan dat je NA de TP stopt met DHEA?

4. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dankje Ieoor. Ik hb sinds vandaag geen DHEA meer. Ik herinnerde me dat je dat gezegd had. Ik ga nu lekker afwachten en mijn emmie warm houden!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gefeliciteerd met je emmie (was ik bijna vergeten....).:):)
    Succes met broeden.

X

6. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dankjewel Iejoor ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar ik kan niet stoppen met blij zijn.

7. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien; wat een geweldig nieuws! Fantastisch! En nu lekker ontspannen (makkelijk gezegd), van het mooie weer genieten en jezelf warm houden. Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent :)Jij hebt over 2 weken gewoon een positieve test ;)

8. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Armani Ik hoop het. Ik heb vandaag wel ff het ziekenhuis gebeld, want ik blijf toch pijn houden in mijn eierstokken en vloeien. maar ze stelden me gerust dat dat normaal was, omdat je eierblaasjes zich weer vullen met bloed ofzo en opgezwollen eierstokken zorgen voor de pijn. Dat moet met een weekje overgaan.

Hahahah voor de rest maak ik me geen zorgen hoor ;)
    En ik ben van plan om over 2 weken gewoon zwanger te zijn :)
    ik duim er in ieder geval hard voor !!

9. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    Even een berichtje van mij...
    @ Misschien ik duim voor je, het gaat allemaal vast goed komen!
    @ Armani en allemaal ik was er even niet, wilde het even allemaal een beetje van me af zetten. Afgelopen woensdag wel in DD geweest. Bloed is geprikt om mijn DHEA waarde te bepalen en het AMH (deze was 1x bepaald in NL) Daarnaast wordt er gekeken of ik anti stoffen aanmaak vanuit de schildklier tegen T3, dit omdat ik hartkloppingen en bonzen krijg van de DHEA en mijn menstruatie bleef ook uit. Over 2 weken komt de uitslag. Ik Ben inmiddels helemaal gestopt met de DHEA. Ik heb een beetje het gevoel dat ik nog helemaal achter loop bij jullie gezien het traject omdat ik ook nog niks slik of prik. Soms weet ik ook niet eens waar de afkortingen en termen allemaal voor staan :) Ik trek me even terug maar ik zal voor ons allen duimen en hopen dat onze dromen mogen uitkomen..

10. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lavendel Ik hoop dat je testen goed uit vallen en dat ook jouw kinderwens vervuld wordt.

11. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allen wachtdag 7 na de punctie, voel me nog steeds goed en hoopvol :)

12. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien; er is al weer een week voorbij, fijn dat je je goed voelt :) Op welke dag mag je officieel testen?

Lavendel; ik hoop voor jou dat alle uitslagen goed zijn en je binnenkort mag starten.

Kiekske en Juulzon; hoe is het met jullie?

13. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ armani volgens mij mag ik testen op 7 juni. Das 14 dagen na de TP. Het ziekenhuis zegt 18 dagen na de puntie, die was op 21 mei, dus dan zou het 9juni zijn... Dussss ergens rond die tijd dan..
    Wat zoude jullie doen?

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Misschien: fijn dat je jezelf zo goed voelt! Ik weet niet wat ik zou doen. Tussendoor testen om te kijken of de pregnyl eruit is en dan misschien stiekem toch eerder testen dan aangegeven met een vroege test.

All: hier alles prima, geen bijzonderheden, geen nieuws. Ik hoop dat mijn cyclus weer normaal doet en dat ik 8 juni ongesteld ga worden. Dan kan ik verder! In juni dan de hysteroscopie + pipelle en dan, als cyclus klopt, 7 juli spuit 1 erin. Het mag best een paar dagen afwijken, maar niet meer zoals hiervoor...;)

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kiekske Hoelang duurt het dan voor de otrivelle in dit geval eruit is?

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Misschien: hoeveel heb je gespoten? Pregnyl halveert per dag, dus dan kan je rekenen. Volgens mij is de 5000 is er na 8 of 9 dagen uit. Die KV 2v5 spotten al erg vroeg HCG. Daaraan kan je goed zien of de ovitrelle er nog in zit. Is ie wit en verschijnen er daarna streepjes, dan is er goede hoop. Verschijnt er een streepje en wordt hij de dagen erna lichter, dan is het de ovitrelle. Worden ze donkerder, dan gaan we weer duimen!!!

17. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had 5000 Otrivelle, dus dan zou het er nu uit moeten zijn, toch??
    Misschien morgenochtend stiekum een testje om te kijken of de Otrivelle er al uit is.;)
    Heb nu toch wel testdrang...

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien; ik zou wachten met testen, je kan er nog zo weinig mee. Misschien raak je er alleen maar onzeker van? Ik heb altijd gewacht tot de aangegeven testdag ;)

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Misschien: hoe gaat het?

Ik persoonlijk zou ook wachten, hoe moeilijk dat ook is. De testdatum krijg je niet voor niks. Maar er zijn veel meiden die eerder testen en dan geldt het bovenstaande.

Hoe gaat het verder meiden?

Juul: hoe gaat het met jou? Las op je blog dat je druk met je werk bent. Leuk?

20. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hai kiekske, vannacht de hele nacht menstruatie pijn gehad, maar geen bloed. De pijn in mijn borsten is weg, dat geeft meestal bij mij aan dat mijn menstruatie eraan komt. Vanochtend toch een kv-testje gedaan, 1 streep dus niet zwanger en de otrivelle is dus blijkbaar uit mijn lichaam.
    Dus als ik de komende dagen nog ga testen , dan kan het iig niet vals zijn. Maar ik denk dat ik helaas gewoon ongesteld ga worden.
    :(

Deel Deze Pagina