Oei, dat is niet leuk... Maar het kan nog alle kanten op. Je pijn in je borsten is misschien weg omdat de otrivelle eruit is. Je kan nu weer opnieuw HCG gaan aanmaken. De krampen kunnen van een innesteling komen. Ik duim stug door Denk je al na over een eventuele volgende poging? In welk zkh zat jij ook alweer?
Ik zit in maasstad ziekenhuis. Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar heb een slecht gevoel. Ik hoop dat ik ongelijk heb, nog 4 dagen tot de testdag
4 Dagen. Het klinkt zo kort, maar wachtend duurt het zo lang... Afleiding zoeken wil nog wel eens helpen. Ik hoop zo dat jij ongelijk hebt...
Misschien; de testdag is toch pas op 7 juni? Dat is pas over een week Probeer jezelf niet gek te maken, het is nog veel te vroeg. Ik weet dat het moeilijk is maar in dit lange traject kunnen die paar dagen er ook nog wel bij. Probeer afleiding te zoeken, geef de moed niet op! Mijn duimen blijven draaien.
Ik mag testen 18 dagen na de punctie volgens ziekenhuis. Dus dat is zelfs 8 juni. Ik ben denk ik gewoon een beetje fatalistisch en voel ook alleen maar wat lijkt op menstruatiepijn. Maar geen bloed dus ik moet gewoon positief blijven.
Oh, maar dan is het toch nog veel langer dan 4 dagen?? Dat is nog een volle week! Meid, jouw frummel is zich gewoon aan het innestelen!!!!
Ik hoop het zo. Zou nooit gedacht hebben, maar ben op van de zenuwen. Hb mijn baas afgesnauwd en ben niet gaan werken. Hb ook met sometimes man ruzie gemaakt. En voel me zo rot. Maar jullie beuren me weer op. Ik moet gewoon me nie zoveel zorgen maken.
Lieve misschien; het valt ook allemaal niet mee. Ik had de wachtweken de eerste keer ook zwaar onderschat, dacht dat het wel mee zou vallen omdat je dan niets meer hoeft te doen, alleen wachten....het is ook zenuwslopend. Die onzekerheid is killing, ben je straks zwanger of...Je wens is zo diep, je hebt er alles voor over. En toch is het belangrijk om rustig te blijven, niet jezelf gek te maken. Zet een vrolijk muziekje op en zing keihard mee (of iets anders waar je vrolijk van wordt), ga mediteren of een goed boek lezen Geef misschienman een dikke knuffel want ook voor hem zijn dit pittige dagen. Jullie staan hier samen in en hebben elkaar nodig. Iig; Keep positive!
Die wachtweken zijn heftig. Ook ik had ze onderschat. Helemaal omdat ik de 1e week geen problemen had, ging allemaal goed. En toen kwam week 2. Oe, ik voel wat, oh, wat betekent dit, enz enz... Maar bij mij was het uiteindelijk snel duidelijk. Op dag 9 na tp begon het bloedverlies al, door de utro heen. Ik had die poging gewoon mijn gebruikelijk cyclus van 26 dagen, zo raar. En vandaag weer iets raars: bloedverlies. En ik hoef pas over een week ongesteld te worden, de 8e. Druk in mijn buik, beetje zeurend gevoel, net als dat menstruatie zich normaal aankondigt. Zucht...
Ik heb voor de 3e keer mijn AMH laten testen: Ik slik sinds een jaar 0,75 DHEA per dag: 1e x AMH meting: Dusseldorf: 0,7 (oktober 2010) 2e x AMH meting: Antwerpen: 0,24 (maart 2011) 3e x AMH meting: Gent: 1,3 (mei 2012) Normaal zou het tussen de 2 en 4 moeten zitten volgens de arts (ik ben 35). Wat een bizar verschil. Nu weet ik wel dat de uitslagenwaarde van het even ZH niet overeenstemmen met het andere ZH. Maar dit vind ik wel bizar. Conclusie: DHEA WERKT!!!! (alleen jammer dat ik dat niet terugzie ik het aantal eieren...).
Ieoor, dat is super! Thumbs up for DHEA! Ik had trouwens nov 2011 dezelfde waarde dan jij in DD. Alleen ben ik 30. Niet echt veelbelovend volgens mij... Maar ik slik mijn DHEA trouw en ik hoop dat het resultaat heeft. In juli zal ik het weten! Hoe ziet jullie toekomstplan eruit? Weer een poging? Zo balen dat het de laatste keer is afgebroken. Ik heb dat in maart ook gehad, pff... heftig. Ben zo kwaad geweest op mijn lijf, maar ja, daar trekt het zich weinig van aan...
Ieoor da mooi meid. Ik hoop dat het van de DHEA komt. De mijne was .2 bij de laatste meting in februari. Ben nu uiteraard wel gestopt tijdens die ellendige wachtweken en denk dat ik het te kort hb geslikt om er profijt van te hebben. Maar voor jou heel goed. Wanneer hb je je IUI ? Ja, ik hb stiekum meegelezen bij de poffers.
Komende zondag de escape IUI.... DHEA is dus gestegen, echter dat komt (nu) niet tot resultaat qua aantal follikels. Maar goed: het is gestegen...
Misschien hoe gaat het tijdens die lange wachtweken? Wanneer ga/mag testen? Succes met verder wachten. En leuk dat je meegelezen hebt bij de poffertjes.
Kiekske: ons plan...tja, blijft moeilijk. Ergens moeten we een grens gaan trekken. Maar nu de ICSI omgezet naar escape IUI, zondag. Als dit mislukt gaan we denk ik weer voor ICSI in Düsseldorf of bij het Geertgen. Jullie in juli weer van start. Spannend hoor. Hebben jullie er zin in? Of juist niet?
@ ieoor ik denk dat ik maandag of dinsdag weer test. Hb 1 keer getest, negatief, dus ook de otrivelle was dr uit. Nu maar hopen dat mijn Stippie in gaan nestelen is en lekker groeien is.
@ helaas vandaag ongi geworden. Helder rood bloedverlies en krampen. Ik denk dat deze poging mislukt is. Ben erg teleurgesteld, ook al weet ik dat de kans met de eerste poging succes te hebben klein was. Toch heeel erg verdrietig, ik wilde mijn kleine Stippie zo graag.
Misschien: wat een verschrikkelijke teleurstelling. Je hebt alle recht om nu heel erg verschrikkelijk verdrietig te zijn. Dikke knuffel.