Ben ook zo benieuwd of de DHEA invloed heeft! Had ook gelezen dat ze in DD 50 mg voorschrijven, dus met die 75 mg moet het gewoon goed komen
Hoi Meiden, ik ben nog steeds in ruste. Ik wacht eind juli af en hoop dat ik dan kan beginnen voor de 2e poging. Vandaag lekker hardgelopen en begin deze week weer in de sportschool. Nu dat ik weet dat je wat kilootjes erbij krijg met de hormonen, wil ik proberen er eerst 5 kilootjes af te krijgen. Hoop dat met jullie alles goed gaat. Kiekske, waarom twijfel je aan de pipelle? armani spannend, de deca betent toch weer een stapje verder naar mooie embryootjes... Juulzon, voor jou ook weer wat positiefs in het voor uitzicht, meid.
In wachtstand Misschien, even een periode van rust. Alhoewel, met dat gesport van jou... Komen jullie allemaal aan van de hormonen?? Ik heb dat dus niet. Vreemd...zou best mogen namelijk. De twijfel omtrent de pipelle: uit de hysteroscopie bleek dat ik een perfecte baarmoeder heb. En waarom zou je gaan rommelen in iets wat perfect is?? Dadelijk krijg ik juist door die behandeling problemen, ik zie dat alweer helemaal gebeuren namelijk. Vandaar de twijfel. Heb Dr P er vrijdag al over gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Ben bang dat we vanmiddag weer in de staf besproken worden.
En Kiekske, al antwoord gehad? Ik baal een beetje, blijkt dat ik me heb vergist, ik had deze menstruatie al weer kunnen beginnen, ik dat dat je een periode over moest slaan. Echt heel vervelend, maar niets aan te doen helaas. Zal moeten wachten tot volgende maand...
Oh misschien, dat is balen!!! Wat vervelend zeg! Ik heb mijn antwoord gehad en de pipelle zelf vandaag ook! Heb nog gevraagd tot wanneer ik dhea mag slikken: als de menstruatie begint, moet ik stoppen. Daarna maakt het geen verschil meer, het moet zijn werk dan al gedaan hebben. Dus opletten met stoppen meiden!
Dank je Kiekske, voor de tip Zal me er zeker in verdiepen. Vanmiddag moeten we een afspraak maken met onze arts ivm de 3e neg uitslag en zal dit dan ook zeker meenemen.
En Kiekske hoe gaat het met je? En uiteraard met de andere meiden hier? Vertel vertel... Eerst maar een beetje over mij dan maar weer... De tijd gaat maar langzaam. Ik ben bezig met sporten(ja, ik ben dus blijkbaar een van die ongelukkigen die aankomt van al die hormonen) Maar val maar langzaam(of eigenlijk niet af, na een week pas een halve kilo) Das frusterend als je weet dat er 5 bij zijn gekomen met de behandeling... Maar goed, nog 2 weken voor mijn gesprek en dan rond de 25e mijn ongi en hopelijk kan ik dan weer beginnen met de deca. Slik ondertussen braaf mijn vitamientjes en DHEA, dus ben benieuwd.
Dat schiet ook weer op misschien! Nog een paar weekjes en dan kan je misschien alweer beginnen. Ik hoop het voor je! Ben je er weer klaar voor? Hier alles prima, vanavond gaat de 1e deca er weer in! Op het onderdeel vruchtbaarheidsbehandlingen is een clubje meiden dat net te horen heeft gekregen dat ze een laag amh hebben. Nou, die zijn me er toch ingedoken! Zie allemaal vitaminen/ voedingsupplementen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord! Q10 heb ik nu ook al regelmatig voorbij zien komen. Slikken jullie dat ook?
Ik las het vamiddag, hb een hoop geleerd, moet het ff allemaal laten bezinken Ik slik alleen de DHEA en zwangerschapsvitamine. Mijn amh zat op 0.3. Maar de dokter vond dat niet een probleem en zij dat ik toch te stimuleren was. Had bij de poging wel maar 1 bevruchting. Hoplijk volgende keer beter... Fijn dat je eindelijk mag starten. Fingers crossed. Hoe lang moet je de deca spuiten?
Ik heb me er niet meer in verdiept. Ik slik dhea en nog andere vitaminen en dat vind ik voor nu wel goed. Deca: 7 dagen en vanaf morgen menopur erbij. Het korte protocol dus.
Hè Kiekske, zoals je wellicht op het andere onderwerp over lage AMH, waar inderdaad die meiden volledig in de vitaminen zijn gedoken hebt kunnen lezen, zit in niet in NL, maar in FR. Weet niet of het hier kan, maar ga het zeker vragen. Tevens zag ik dat je het gewoon online kunt bestellen, alleen er zijn er meerdere toepassingen, dus moet even de juiste vinden
@Mischien1969, weet jij wat de waarden van jouw embryo was? Ik kom net thuis van een paar dgn weg en ligt daar het rapport met de waarden. Zal toch nog eens vragen wat het precies betekend, want het ziet er toch goed uit @Kiekske, toch nog even een vraag mbt het slikken van Dhea, je geeft aan dat je moet toppen als de menstruatie begint, maar wanneer start je?
Hoi simoon, Uhm...het stoppen bij de start van de menstruatie...daar worden toch verschillende dingen over gezegd. Dus dat kan je het beste met je arts bespreken. Starten kan je volgens mij gewoon wanneer je wil. Ik heb het besteld via labodiscount. Die link stond bij iemand die zwanger was geraakt tijdens de periode dat ze dhea slikte. Leek me dus wel een goede!
Volgens mijn arts moet je het minimaal 6-8 weken slikken wil het enig effect hebben. Volgens hem stop je op de dag van de punctie.... Maar idd je hoort verschillende adviezen. Suc6
Bij mij is het voorgeschreven door mijn Arts uit Dussedorf, maar ik kon mijn recept gewoon bij de Nederlandse apotheek indienen en kreeg het ook vergoed van mijn verzekering.....
Cheyenne, bij de apotheek is het idd te krijgen, maar dan is het stukken duurder. Veel mensen krijgen het ook niet vergoed, omdat het op de verboden lijst staat. Via internet kan je het zo bestellen en als je het zelf moet betalen, is dat een stuk goedkoper. Ik moest het vanuit Gent trouwens min 3 maanden slikken. Daar kom ik precies op als de punctie zal zijn.
@Cheyenn, ik zit in FR., dus weet nog niet hoe en wat hier, maar het staat op mijn waslijst voor mijn geprek met de arts Ik heb het al wel eens geopperd voor de eerste IVF in okt 2011 en toen gaf hij aan dat er geen bewijs was voor resultaten, vandaar dat ik hier nu even de dames volg die er mee bezig zijn, want als het verder niet hier verboden is of als er voor over moet stappen naar GT of DD dan heb ik het er zo voor over. Toevallig werk ik zowel in DD en in Brussl, dus ik heb de mogelijkheid om het te combineren Dus go Kiekske go
Ik weet niet precies wat je bedoelt met de waarde van mijn embryo, Simoon. Ik ben niet zwanger geraakt van mijn eerste IVF poging. Maar heb vooraf wel mijn AMH waarde moeten prikken, die was 0.2. Dus laag, maar wel in verhouding met mijn leeftijd. De arts besloot dat ik nog wel stimuleerbaar was en vandaar de IVF. Helaas is de poging niet gelukt en gaan we voor poging 2 eind juli.