Juulzon; geen bloed geeft moed, geef het nog niet op. Het kan nog steeds. Mijn duimen draaien volop. Kiekske; wij hadden de laatste keer 2 cryo's, de eerste keer geen. De volgende keer gaan we op advies van de prof wachten tot dag 5 met de TP, ben benieuwd. Toch vind ik het apart dat bijna iedereen bij dr pf het advies krijgt om Vit D en omega 3 te slikken. Wij eten elke week een paar keer vis, hier zit natuurlijk al visolie en Vit D in. Natuurlijk wil je de derde poging ook doen maar voorlopig heb je eerst deze poging nog en die gaat gewoon goed komen!
Ik ga voor deze poging iig een overdosis aan Vit D tot me nemen. In mei lekker 16 dagen naar Andalusiƫ! Hopen dat de vit D mij toe straalt
Wij gaan van Granada naar Playa de la luz, dan naar Ronda en als laatste Nerja. Allemaal leuke, aparte hotels, daar houden wij altijd van. Wij hoeven niet zo nodig midden in de drukte te zitten. Heb er erg veel zin in en dan 2 juni lekker voor een paar daagjes met een vriendin naar Parijs. Ik vermaak me wel tot de pipelle en poging 2.1!! Juul, hoe gaat het nu met je? Ingestort na deze heavy dag?
ja, ben best ingestort, lief dat je het vraagt. Net een harde discussie met vriendlief over De LLaatste Poging...
pfff...ook dat nog erbij... Moeilijk, discussies over dit onderwerp... Mannen staan er toch anders in dan vrouwen en dat kan soms tot zo'n onbegrip leiden. Van beide kanten. Ik vind mijn filpje altijd zo ontzettend nuchter, maar soms zou ik willen dat ik er wat nuchterder in stond...
Juultje ja dat soort van discussies kosten veel energie en kunnen veel tranen kosten. Kiekse ....en dat kan dus echt verschillen. Ik ben de nuchtere persoon en mijn man weer niet. Ik wil naar het eind toe werken. En mijn man heeft zoiets zolang er nog eicellen zijn al zijn het er maar twee gewoon door gaan...jaa daaaaaag! Nerja ben ik geweest...is leuk!!
@hai allen, dit weekend toch maar besloten om de DHEA een kans te geven. Zaterdag besteld via vitamarkt en vandaag al in huis. Tabletten van 25 mg. Zou dagelijks 2 tabletten goed zijn? Ik begrijp dat de aanbevolen dosis tussen de 50 en de 75 mg zit. Groetjes
Misschien: in Gent adviseren ze 75 mg per dag voor 3 maanden. Gabrie: weet jij al hoe ver je wilt gaan?
@kiekse verdeel je die tabletten dan over de dag, dus 3 keer per dag 1 of in een keer 3. Of maakt dat niets uit?
Misschien, ik pak ze verdeeld over de dag. Ik weet eigenlijk niet of dat uitmaakt. Ik las ergens anders dat de prof 3x per dag had geadviseerd, daarom heb ik dat maar overgenomen.
Misschien 1969; in Gent adviseren ze idd 3 x daags 25 mg. Ben je al begonnen? Juulzon; hoe is het nu met je?
Gabrie: nog 3 pogingen. Pfoe, jullie hebben er ook al een lang traject opzitten. Ik vind het knap dat je zo'n beslissing kan nemen. Want hoe lang ga je door? Hoe lang ben je bang dat je nog niet alles geprobeerd hebt? Ik heb echt respect voor alle mmm meiden (en mannen). Zeker de meiden die al zooooo lang bezig zijn. Ik voel me dan nog echt een groentje in het hele traject.
Ik ben gisteren begonnen met de DHEA. Ook gisteren het groene licht gehad, ik moet volgende week ongi worden en begin op de eerste dag direct met de deca, 3 dagen en dan de gonal bijspuiten voor 7 dagen. Ben zo blij dat ik kan starten, hoewel vroeger dan verwacht en ik denk ook te vroeg voor de DHEA om effect te hebben,maar daar is niets aan te doen. Ben vandaag ook gestart met accupunctuur en de rest is in gods handen en die van de artsen
Juul, als je dit leest: hoe gaat het met je?? Kom je weer een beetje met je hoofd boven water? Meis, wat ontzettend 'alle vloekwoorden die ik ken'weer!!!!!!!
@ Juul Ik vind het ook zo erg, meid. Eigenlijk voor alle meiden die ik eigenlijk niet of nauwelijks ken, maar doordat je hun verhalen leest lijkt het wel zo.
@ Kiekske Goed he, dat ik mag starten, het kwam voor ons toch nog als een verrassing, alhoewel we er al stiekum vanuit waren gegaan. En dan gaat het opeens erg snel.. Ik hoop dat we geluk hebben, maar we gaan er in ieder geval alles aan doen. Dus ook de DHEA toch maar slikken, just in case. Is het niet voor deze poging dan mag ik aannemen dat er in ieder geval verbetering te zien valt in de volgende cyclus, indien nodig.. Morgen krijg ik als het goed is alle meds thuisbezorgd. Heb jij noemenswaardige bijwerkingen van de DHEA of merk je er niets van?