Dames, naast walvissen en dolfijnen (straat v gibraltar) heb ik vandaag ontzettend veel ooievaars op hun nesten gezien. Ik denk wel een stuk of 50 nesten. In mijn beste spaans heb ik hen gevraagd of ze, wanneer hun kleintjes zijn uitgevlogen, richting ons willen komen. Die deal van augustus moet gewoon doorgaan. Dit was een teken dat het goed gaat komen!
Hoi dames, vandaag weer een echo gehad. En ik heb 6 eitjes die mee gaan doen!!! En nog 4 kleintjes die twijfelachtig zijn, ik ben zoo blij. Morgen om 22.00 de Otrivelle spuit en dan maandag de punctie. Ik duim en hoop dat de DHEA zijn werk doet en zorgt voor mooie bevruchtingen. @ kiekske kun je die ooievaar mijn adres geven, het zou zoooo welkom zijn!! @ armani ik voel me op 2 onredelijke huilbuien na prima. Beetje opgeblazen gevoel, verder ok @ juulzon op naar een positief gesprek, maar eerst ff vitamine D bijtanken voor jou. Das altijd beter dan de pillen
Misschien; wat een goed nieuws! Gaat helemaal goed komen de ooievaar komt eerst jouw kant op! Kiekske; dat kan toch geen toeval zijn, laat de ooievaars maar komen! Juli en Augustus worden vruchtbare maanden
Ha ha, hier ook in Marrakech wat ooievaars gespot! Laat dat dit keer maar eens een ECHT voorteken zijn.... Laat alle DHEA-slikkertjes hier deze zomer maar zwanger worden... xxx
We volgen allemaal het voorbeeld van misschien qua hoeveelheid eitjes en in augustus kunnen we het topic 'we love dhea' openen Juul: spreek jij die ooievaars bij jullie ook even aan? Ik neem aan dat jouw marokkaans wel smetteloos is... Misschien verstaan ze ook frans ofzo
Misschien; hoe is je punctie gegaan? Nu hopen op mooie bevruchtingen en negen maanden lang geen menstruatie
Hoi meiden, vanochend de punctie gehad. Viel erg mee bij mij. Het was mega onprettig, maar niet pijnlijk. De oogst.. 2 eitjes. Het viel me eerlijk gezegt beetje tegen. Verpleegster gaf later aan dat er soms eicellen blijven plakken in de follikels. Maar goed, als ze goed delen, dan is het prima. Wij hebben besloten ze alletwee terug te plaatsen, twijfel nu weer. Omdat we er maar 2 hebben. Donderdag iig de TP.
Wat fijn dat de punctie op zich je mee is gevallen. Ik snap je gevoel mbt de 2 eicellen, we hopen dat er twee super embryo's uit voort komen!! Op naar donderdag!
Misschien, wat spannend!!! Om precies heb je er maar 1 nodig ! Het gaat erom hoe ze doordelen en dat er 1tje innestelt op de juiste plek!!! Duim voor je!!! xxx
Misschien; deze 2 eicellen worden prachtige embryo's, heb vertrouwen. Wij hebben er toen voor gekozen om ze allebei terug te laten plaatsen (je weet niet hoe het later met ontdooien gaat), we wilden geen risico nemen. Welk advies geven ze vanuit het ziekenhuis/kliniek? Lavendel; hoe gaat het met je?
@allen; geen idee of het door de DHEA komt, ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, maar deze maand dus niet. Ik verwachtte mijn eisprong pas vrijdag en dacht gisteren ik ga vast beginnen met ovutesten. Ik was dan ook heel verbaasd toen er een dikke vette streep ontstond Huh? Vier dagen te vroeg? Vind het echt heel vreemd, in al die jaren heb ik dat nog niet eerder gehad. Gebruiken jullie ook ovulatie testen?
Armani: dat is idd vreemd! Zal dhea dit effect kunnen hebben? Ik gebruik geen ovutesten. Wij hebben geen enkele kans op een natuurlijke zwangerschap, dus niet echt nuttig. Ik merk wel dat ik nu, ongeveer vanaf 2 dagen na menstruatie, erg veel vocht verlies. Normaal idd rond de eisprong, maar nu loop ik soms echt leeg (sorry....). Ook zo raar. Er gebeurt dus wel degelijk is en ik hoop dat het maar positief is!! Misschien, hoe voel jij je? Al wat beter dan gisteren? Jouw minimensjes zijn nu keihard aan het werk! Delen, delen, delen maar!!
Kiekske; denk toch dat het door de DHEA komt, vandaag had ik weer een hele duidelijke streep. Normaal heb ik dat echt niet 2 dagen achter elkaar. Onze kans op een natuurlijke zwangerschap is erg klein, maar ja, elke maand hoop ik weer op een wonder Wat jij verteld over vocht verliezen herken ik heel erg! Had ik normaal ook niet zo erg en zeker niet zo lang. Laten we er idd vanuit gaan dat de DHEA z'n werking aan het doen is
@ juulzon idd we hebben er maar 1 nodig, dankjewel ben inmiddels ook weer Positief. @ armani, vanuit het ziekenhuis adviseren ze 1 terugplaatsen. Maar nu ik meer over denk, geloof ik daar niet in. We moeten idd dan maar afwachten of ze goed ontdooien en hb ze liever beiden inmijn baarmoeder dan in ht vriesvak @ armani, ik gebruik geen ovu testen, wij hebben nul kams op spontane zwangerschap. Hoop voor jou dat de DHEA zijn werk doet. @ kiekske ja mijn mini's zijn lekker aan het delen en komen donderdag lekker warm bij moeder.
Straks om half 2 de terugplaatsing, ze konden niet zeggen of het 1 of 2 zijn, dat hoor ik straks in het ziekenhuis. Spannend.... Het is tot zo ver in ieder geval gelukt!!!
1 kanjer aan board. Ook al een fotootje voor op de spiegel Weer een mijlpaal gepasseerd. Nu komt het allerlastigste... Wachten wachten.. Maar ben reuze blij met mijn kleine mini!!