2 ICSI pogingen afgebroken, vertrouwen houden??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kiekske, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi meiden,

Gisteren is onze ICSi poging weer afgebroken door een gebrek aan groeiende eicellen. Dit is al de 2e keer. De vorige poging groeide er 1 eicel, nu 2. Het vreemde is dat ik bij de eerste poging, jan jl, 7 eicellen had.

Ik spuit deca en 300 menopur, we zijn onder behandeling in Gent. Mijn AMH was in nov 2011 0,67. Ik ben 30 jaar.

Gisteren was ik vrij rustig nadat we besloten hadden de poging af te breken. Maar nu...nu ben ik weer overvallen door het gevoel 'ik zal nooit mama worden'. Ik ben er gewoon van overtuigd.

Is er iemand die dit meegemaakt heeft? Hoe is het verder bij jullie verlopen?

Ik weet gewoon even niet meer wat te doen...

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Jeetje wat ontzettend shit zeg! En dat is nog zacht uitgedrukt....
    Jij gebruikte volgens mij al DHEA, toch? Ik zou zo niet weten wat je er zelf verder nog aan kunt doen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Want het gevoel van machteloosheid ken ik helaas maar al te goed.... Het idee dat je misschien nooit moeder word is verschrikkelijk, bijna ondraaglijk. Eiceldonatie zal misschien al wel ter sprake zijn gebracht? Maar dat moet je ook maar willen.
    In ieder geval: heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Hopelijk kun je moed verzamelen voor nog een poging. Ik blijf voor je duimen!

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Wat balen zeg dit!
    Ik heb dit ook gehad de 1e keer.....na 2 weken spuiten werd de behandeling afgebroken omdat er niets gebeurde.
    Bij de 2e behandeling was het na 15 dgn precies zo, ik had op het moment van de FM niet mijn eigen arts en dus mocht ik over 2 dgn terug komen naar mijn eigen arts...en toen zat er een ietsiepietsie groei in, heb toen uiteindelijk 33dgn gespoten tot aan de punctie.....
    Ik hoop dat ze het de volgende keer bij jou ook nog even iets langer aankijken...

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Bedankt voor de reactie meiden!

Het gekke is dat de follikels die er zitten in sneltreinvaart groeien. Gisteren had ik de 1e fm(dag 7 menopur) en eigenlijk zou ik morgen de punctie moeten hebben. Maar dat hebben we dus afgezegd.

Dus ze groeien supersnel, maar er zijn er gewoon bijna geen. Er waren ook geen kleinere follikels in beeld, dus gewoon geen reserve. Ik vind het allemaal maar vreemd hoe het gaat.

Heb nu voor een volgende keer gevraagd of ipv decapeptyl cetrotide mag gaan gebruiken. Misschien scheelt dat net iets.
    En tlc, ik gebruik idd dhea, maar heb vandaag een andere besteld dan die ik had. Bij degene die deze slikte, heeft het wel effect gehad. Dus ik hoop dat ik het zo een beetje kan sturen. En anders moeten we het helaas doen met wat er zit...

Deel Deze Pagina