Wie heeft er hier ervaringen met de difrax brede fles? Hoe bevalt de fles en hebben jullie de 200 of 310 fles? Ik gebruik nu de avent natural maar daar is voorlopig geen papspeen van te verkrijgen. Omdat ik nu nutriton aan de omneo toevoeg krijg ik een dikkere voeding die niet door de grote avent speen past maar wel door de difrax kersspeen maat S. Het probleem daarvan is dat ze de hele speen in haar mond pakt en dat ziet er zo onhandig uit. Ik twijfel nu of de brede variant misschien iets is voor haar.
Op de brede fles zit geloof ik dezelfde speen als de smalle fles? Dan maakt het qua flesbreedte niet uit maar wel welke speen je erop doet Hier gebruiken we de difrax 250 ml fles met een dental speen
Op de brede difrax fles zit ook een veel bredere speen. Wij gebruiken normaal de s speen, dat gaat prima, hebben nog een paar brede flessen liggen, maar daar wil ze dus echt niet uit drinken...
ooh ik had de brede fles van difrax gehad wat een on ding..heb hem na een maand weg gegooid. daarna de andere van difrax maar die was net zo ...nu over op neutral flessen van avent. die zijn echt fijn bij de difrax flessen bleef de pap en nutriton langs de randjes zitten.. wij krijgen de nutriton makkelijk door speen 1 van avent, hoeveel gebruik je per fles?
Gebruiken 1 schepje nutriton per fles van 150/5. Krijgt ze echt met moeite door een speen 2 van avent. Dus ook met oog op de toekomstige papflessen willen we over naar een andere fles waar ook een papspeen voor is.
oke..ik denk dat het ook verschilt per kindje dan.. mijn dochter krijgt op 150/5 2 scheppen met kop met speen 1 en op 200cc 3 met kop ook speen 1. met pap is nadeel van die difrax dat het er allemaal achter blijft zitten achter de dop zeg maar.. tenminste dat was hier zo. avent heeft ook nog een speen 3 & 4 toch? misschien dat de 3 of 4 dan werkt.
Speen 3 gaat weer te snel, ook met meer nutriton. Het was de juiste speen/ fles vinden. En met welke speen geef je dan de papfles?
ik geef nu geen pap fles meer heb dat een paar keer gedaaan maar zag niet echt de functie ervan , maar toen kreeg ze rijstebloem 2 schepjes op 200cc met speen 3
Wij gebruiken zowel de brede als de smalle flessen. We hadden de smalle al gekocht voordat onze zoon geboren was. Vervolgens gestart met Acent omdat die bij mijn kolf zaten. Later bleek dat de bredere difrax op mijn Avent kolf pastte, dus die ook aangeschaft omdat onze zoon niet uit de Avent flesjes wilde drinken. Hij heeft altijd zonder problemen uit beide soorten spenen gedronken. Toen we met pap zijn begonnen, hebben we de 1-2-3 speen van difrax op de brede fles gezet en op stand 3 gaat de pap prima naar binnen. Voor jouw kindje zou je de speen dan op 1 of 2 kunnen zetten om beter te doseren. Wij hebben de 200ml (breed) en 240ml (smal), omdat een hoeveelheid groter dan dat mij niet heel geschikt lijkt om in 1 keer achter elkaar op te laten drinken door zo'n kleintje. Maar er zal wellicht een reden zijn waarom ze verkocht worden
Ik heb 1 brede fles van difrax, maar is amper gebruikt. Vind hem net wat te lomp. Het is wel de bedoeling dat de hele speen (van de smalle variant) in de mond gaat. Eigenlijk moeten de lippen tot bijna tegen de fles aan zitten. Het mag er dan onhandig uitzien, het is wel de goede manier.
Vraagje, wat bedoelen jullie met papspeen? Is dat speen M of is dat weer een andere speen? Ik heb zojuist de speen M gehaald, omdat ik ook ben begonnen rijstebloem toe te voegen in zijn flesje. Dus wil weten of ik wel de goede heb gehaald .
Papspeen word inderdaad de M of L speen mee bedoeld. Hier drinkt dochter altijd uit een 1-2-3 speen, stand 3 maar die zal ongeveer overeenkomen met de L speen.