Wel of niet zwanger, ik wordt gek :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door emmertje, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    #1 emmertje, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site na al een tijdje een meelezer te zijn. Ik ben 31 en heb een geweldig meisje van ruim twee jaar.
    Ik ben alweer een tijdje bezig met zwanger worden en ben deze maand begonnen met ovutests voor het eerst, omdat ik een schommelende cyclus heb tussen de 28 en 30 dagen. Daar gaat t al raar, want ik heb net al voor de 14e keer een flink positieve test gedaan! Vraag me niet waarom ik ze steeds doe, maar ik wil zooooo graag zwanger worden!
    Ik heb net ook een matcare ultra test gedaan, (6 dagen voor nod) maar die is negatief:( Hebben jullie daar ervaring mee?
    Ik voel me wel zwanger zo door de dag, doodmoe, borsten etc, temp is hoog (ruim boven de 37) trek in ander eten...soms bekruipt me echter zo'n angst dat het niet gaat lukken, heb al genoeg meegemaakt op baarmoederhoogte zeg maar.
    Ik moest gewoon even komen schrijven hier..

Groetjes, emmertje

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Welke ovu testen gebruik je??
    Een temp boven de 37 zegt niks tenzij je de hele cyclus op de juiste manier hebt getempt en je dus een eisprong verhoging hebt gezien.

Ik zou even 6 dagen wachten tot je nod en dan weer een test doen.

Succes!!

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Emmertje ik denk dat je er ook niet te veel mee bezig moet zijn want dan kan je ook goed schijnzwanger zijn!! omdat je het TE GRAAG wilt :)

gewoon afwachten en idd over een paar dagen nog een keer testen!!

4. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik gebruik die van predictor. Ik ga mijn temp iig beter in de gaten houden. En dankjewel!!

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @Gesina Is ook zo, toch voel(de) het deze keer anders net als bij de eerste waar ik overigens ook pas testte na mijn nod. Maar bedankt voor je reactie, ga later nog eens testen :)

Deel Deze Pagina