maar wat zijn nou leuke jurkjes voor als je een dikke buik en boobs hebt, en dunne korte beentjes, ik kan gewoon echt niet iets vinden wat leuk afkledend staat en betaalbaar is.
Hier ook een grote maat en ik vind gewoon geen mooie, vlotte kledij. Helemaal niet. Onderbroeken zijn ook een drama. Bh's heb ik altijd van Marie jo. Duur maar kwaliteit. Een zwempak is niet te vinden en ga zo maar door. En ik schommel ergens tussen 46 a 48 of misschien zelfs al 50 qua maat gok ik. Maar alles zit op mijn bovenlichaam, inclusief grote borsten. En blijkbaar wordt er geen kledij gemaakt voor wandelende oliebollen . Schamen doe ik me ook, erg maar het is zo.
kwa onderbroeken heb ik de goedkoopste van de hema, 3 voor 3 of 4 euro (boxermodel) en dan gewoon de grootste de L, die paste ik met maat 44 maar ook toen ik 52 had ze rekken zo lekker mee, vooral de huidskleur
Hier ook iemand met overgewicht, ik heb vooral een uitsteekkont, daar blijft les op zitten. Maar koop ik het een maat groter lijk ik helemaal dikker. Nu ik Zwanger ben vallen de zwangerschapsjurkjes van de H&M wel heel mooi omdat voor (me buik) nu ook uitsteekt het is dus wat meer in balans hahaha
Die heb ik ook altijd en ben dan helemaal blij dat ik maat L heb ipv XXL Leuke jurkjes: als het vooral rond je buik zit, dan iets met een leuk printje, eventueel een overslagjurk of iets wat een rimpelig effect heeft op de buik en wat wijd uitloopt. Dan nog een leuk jasje of vestje eroverheen om de lovehandles te verbergen en je ziet er fantastisch uit! Weet ik zeker!!! Bonprix doet het bij mij altijd goed met jurkjes. Kwaliteit is niet altijd helemaal top, maar de pasvorm vaak prima. En voor de prijzen kan ik er wel een paar kopen (ok, niet van alles natuurlijk maar jurkjes van 10 en 20 euro vind ik leuk geprijsd, je hebt ze ook wel duurder)
Oja, wat bij mij ook goed zit zijn zwangerschapsleggings en broeken. Grote buik en in verhouding dunne billen en bovenbenen. Normaal maat 46 omdat ik anders de knoop niet dichtkrijg maar dan lubbert het heel erg rond mn bovenbenen en billen, van zwangerschapsbroeken maat 42 en dan zit het perfect! Wel een beetje gek omdatik niet zwanger ben maarja, niemand die het ziet hoor en zo loop ik er toch ook weer een beetje leuker bij.
Met deze jurk krijg ik trouwens ontzettend veel positieve reacties Jurk crème/koraalrood - Voor haar - bonprix.nl Mooie panty eronder, en dan ballerinaatjes of pumps (als je daarop kunt lopen) en klaar ben je! Ik heb hem in petrol kleur Edit... En deze lijken me ook leuk: Jurk beige/zwart bestel online - bonprix.nl Jurk zwart/wit - Voor haar - RAINBOW - bonprix.nl (sorry voor de driedubbele reactie, ik zal ze voortaan samenvoegen)
Leuk jurkje maar mijn maat zit er niet bij, zou eigelijk 46/48 moeten hebben, maar is wel heel sjiek en een leuk prijsje
Bij online bestellen is het erg vervelend dat je zoveel moet bestellen en een hele boel moet terug sturen om een paar leuke dingen over te houden. En dat terug sturen kost ook geld... Waarom heeft bijvoorbeeld esprit niet.gewoon ook grotere maten in hun assortiment ? Er is zo'n behoefte aan! Want bij h&m bijvoorbeeld zijn het vaak echte tenten he .
@ Bereke, bij Wehkamp en bonprix kost terugsturen geen geld hoor. En als je niets houdt, ook geen verzendkosten. Ik winkel altijd online. Hoef ik me niet in pashokjes te proppen maar lekker thuis op het gemakje passen en wat ik niet hoef laat ik weer ophalen. Erg gemakkelijk! @ Sjalou, de kwaliteit vind ik erg wisselend van bonprix. Het jurkje wat ik heb wit met petrolkleurig (van de link) is erg mooi van kwaliteit. Andere jurkjes die ik heb gehad waren wat sneller kapot en/of vaal. Ik bestel altijd gewoon eea en stuur ook vaak een hoop weer terug. Kinderkleding vanaf maat 80 is ook wel leuk en betaalbaar vind ik!
Ik moet toch betalen bij de post als ik mijn pakket terug stuur naar bonprix. En dat loopt toch op als je dat regelmatig moet doen.
O wat stom, ik heb af en toe besteld en ook de hele bups weer teruggestuurd en kreeg gewoon het hele bedrag weer terug op mijn rekening!
Ik zal morgen is ef neuzen op de bonprix of er wat leuks voor mij tussen zit, en dan als dat zo is een gokje wagen. En voorlopig nog geen maatje 80 nodig hahaha, zowiezo nog niet echt nodig maar al wel kleertjes in huis hoor voor ons meisje.
Iemand sprak hier over onderbroeken ... Wel: Ik hou van het merk Sloggi! Die heeft ook grotere maten. Alleen qua beha's slaag ik echt wel nergens. Ik heb de idiote maat D100 en die schijnen ze quasi nergens te hebben. D90 wel nog, maar daar houdt het meestal op. Ik ben daar ook nogal kieskeurig in. Ik moet niks met opvulsel hebben (ik heb echt wel genoeg borst van mezelf) en ook niks met teveel kant en tirrelantijntjes aan. En ik wil dat ding kunnen passen voor ik hem koop. In C&A hebben ze er héél soms, maar meestal is mijn maat al lang weg. En echt lang gaan die C&A-spullen niet mee hier (maar bij gebrek aan beter ...).