Dag mama's (in spé) Zoals jullie misschien kunnen zien ben ik hier nieuw. Niet al te min ben ik hier dagelijks te vinden, om informatie op te doen. Nou heb ik besloten om toch een account aan te maken in de hoop dat iemand mij hier verder kan helpen (als dat mogelijk is). Ik heb gisteren een geslachtsbepaling laten doen, en het echo vrouwtje was er van overtuigd een meisje te zien. Echter kwam ze niet zo zeker van haar zaak over (ik hoop dat jullie mij snapen). Ik zelf was er ook heilig van overtuigd dat het een meisje zou worden, tot gisteren bij de geslachtsbepaling. Ik kon geen "diamantje" zien. Nu ik de echo foto's terug kijk zie ik (in mijn beleving) eerder balletjes met een piemel, van een onder aanzicht. Wat denken jullie? Ik kan hier zo niet tegen die onzekerheid!!!!
Diamantje? Ik ben bekend met de term "hamburger" Drie streepjes is een meisje. Vind het ook een onduidelijke foto! Ik ben tijdens eerste zwangerschap ook gegaan met 16 wkn, toen 90% meisje maar ze gaf toe niet 100% overtuigd te zijn en dat wilde ze wel heel graag. Mocht een week later gratis terugkomen en toen was het idd 100% meisje. Zou anders gewoon teruggaan of een ander bureau zoeken. Of wachten tot de 20wkn
dank jullie dames, nee dit is echt de duidelijkstee foto die er is. overgens ook de enige. De term diamantje komt van mijn man hahaha! hamburger heb ik nooit gehoord, grappig hoeveel verschillende termen er zijn! Om nou nog een geslachtsbepaling te doen vind ik een beetje te duur (40 euro voor 10 min) vandaar dat ik hoopte dat iemand mijn gedachte kon ondersteunen of die van de verloskundige hahaha!
Ik zie ook schaamlipjes maar wacht de 20 weken echo af; die is toch vaak veel accurater dan de 16 weken.
Lastig! Ik zie ook niets terug in de foto. Vind de kwaliteit erg slecht. Ik ben ook geweest met 15 weken voor een geslachtsbepaling maar dat was echt heel scherp zichtbaar. Jammer, die onzekerheid dan he. Kun je het niet aan haar voorleggen dat je het gevoel hebt dat er twijfel bestond? En de foto erg onduidelijk is? Wie weet mag je nog eens terugkomen. En zo niet, dan idd een ander pretecho bureau of geduld tot de 20 weken echo. Succes!
Ik zie wel een hamburgertje met daarboven een uitsteekseltje (clitoris?) dus ik denk een meisje. Maarrrrr ik ben geen expert!
Het is wel een hele slechte kwaliteit eerlijk gezegd ... hier kan niemand toch iets uit opmaken?!... ik denk eerder aan slecht apparatuur. Zonde als je hier geld voor heb neergeteld, ik zou ook even voorleggen aan het 'pretecho'bureau.. ik zou hier geen genoegen mee nemen iig
Dit moet niet mogen met 16 weken moeten ze het echt wel kunnen zien. En zo onduidelijke foto voor dat geld...ik zou absoluut even bellen en je onvrede/onrust kenbaar maken. Zou niet meer dan normaal vinden als ze het gratis opnieuw doen.
ja he dames! heel erg bedankt! ik heb de domme fout gemaakt om bij mijn verloskundige de echo te maken. Ik ben bang dat ze het me kwalijk zal nemen dat ik haar ervaring in twijfel trek, en ik hier later (eventueel) hinder van zal ervaren. Echter heb ik wel gebelt dat ik er erg mee zat dat ik 40 euro heb neergeteld voor een onduidelijke geslachtsbepaling van 5 min. En de telefoniste heeft mij belooft het echo vrouwtje te contacteren of ze zeker weet dat het een meisje is. Als dat niet het geval zou zijn, zouden wij het van daar kunnen oppakken. Dus ik hoop op een spoedige reactie! En dames de foto die ik hier heb gedeeld wijkt ECHT HELEMAAL niet af van de echo die ik hier heb liggen. Dank jullie dames!