Is alleen maar goed dat ze verder kijken. het kan toch geen toeval meer zijn dat jullie nu voor de 3e maal een kindje krijgen met down in wat voor vorm dan ook. Toen onze zoon overleed aan HLHS (een ernstige hartafwijking) hebben we zelf ook bloed af moeten staan en hebben de hele familie papieren in moeten vullen omtrent hen kinderen en afwijkingen etc. het duurde wel even allemaal, maar bleek ook bij ons niks erfelijks te zijn. Echt nogmaals ik wens jullie heel veel sterkte wijsheid en kracht. ik vind het zo oneerlijk...
Jemig, wat verschrikkelijk! Ik leef met je mee. Wat een rollercoaster weer. Heel veel sterkte de komende tijd. Maar hoe kan dit nou niet erfelijk zijn???
Ongelofelijk dit..... Heel veel sterkte de komende tijd! En ik hoop dat ze verder gaan kijken dan alleen naar de kinderen!
Heb aan je gedacht vandaag en was benieuwd hoe het vandaag in het ziekenhuis is gegaan. Hebben jullie al besloten of wat het vervolgtraject zal zijn? Het lijkt me zo ontzettend zwaar om weer een kindje te moeten verliezen... Pffff, wat oneerlijk toch. Sterkte meid!
Marrie28, niet-erfelijk betekent in de medische hoek enkel dat 'met de huidige kennis' geen erfelijke component kan worden aangetoond. Ik heb bv een pleegmoeder met borstkanker en haar twee biologische dochters ook. Ook niet-erfelijk zeggen ze. Wellicht over tien jaar, denken ze daar heel anders over...
Lange dag in het ziekenhuis gehad. Verschillende gesprekken. Er is bij mij bloed en wangslijmvlies afgenomen, dit gaan ze onderzoeken. Verder nog de vlokkentest gehad, vrijdag weer de uitslag. Dit moet omdat er 1% kans is dat de nipt fout zat. Hier gaan wij zeker niet van uit, maar dat moet omdat wij de zwangerschap zullen afbreken. Dat gaat maandag gebeuren. Weer een zwarte dag in mijn leven. Nee, 2014 is geen top jaar voor ons.
Ach lieverd verschrikkelijk. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen....wat is het toch oneerlijk allemaal soms. 😪
Wat een triest vooruitzicht weer! Volgens mij zou ik compleet in ongeloof leven: hoe kan ons dit tot drie keer???... Heel veel sterkte de komende periode en natuurlijk ook maandag als jullie (wederom) afscheid moeten nemen. Hoop dat jullie veel steun kunnen vinden bij elkaar.
Jeetje wat ontzettend verdrietig en zo oneerlijk vooral... Heel veel sterkte voor as maandag, wat een inktzwarte dag weer voor jullie.