Heb ook aan je gedacht en ben benieuwd hoe het met je gaat naar omstandigheden. Hopelijk heb je het goed kunnen doen gister.
Ongelooflijk. Ik schrok al toen ik je naam bij dit topic zag staan. Niet weer . Hoeveel zwarte dagen kan je aan in zo'n korte tijd. Ontzettend veel sterkte
Verschrikkelijk zeg bah! Ik wil je heel veel sterkte wensen wat is dit onmenselijk! Kan indd bijna geen toeval zijn dit! Mag ik vragen hoe oud je bent? Liefs
Misschien zit je hier niet op te wachten, maar in de NRC van vandaag stond in het wetenschapskatern een stukje over genetisch mozaïcisme bij ouders. In Nijmegen hebben ze ontdekt dat in 4% van de gevallen de erfelijke afwijking niet toevallig is ontstaan in de ei- of zaadcel, maar al 'stil' in een van de ouders aanwezig is door het hele lichaam. De bloedcellen van de ouders kunnen worden onderzocht op de afwijking van een kind. Als die afwijking in de bloedcellen blijkt te zitten, is de kans groot dat het dus ook in alle geslachtscellen zit en dat vergroot de kans op een tweede of derde kind met die afwijking zeer aanzienlijk. Dit is blijkbaar echt revolutionaire kennis, ik weet niet of jullie al bekend zijn in Nijmegen, maar dit zou jullie misschien een stap verder kunnen brengen in het begrijpen waarom. Sowieso natuurlijk ongelooflijk veel sterkte met het verwerken van dit onmenselijk grote verlies voor de tweede keer.
Hallo gitta, Ze doen nu inderdaad bij mij onderzoek van het bloed en wangslijmvlies, om te kijken of er niet bij mij iets extra's zit. Uitslag heb ik nog niet. Dus even afwachten. En chipje, ik ben nu 31 jaar. Dus dat is het ook niet. Mijn oudste is nu 4 en de jongste wordt in oktober 3. En hij heeft de mozaiek vorm.