Geen eisprong of zwanger? Iemand enig idee?!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hoi meiden,

Altijd voel ik mijn eisprong ontzettend duidelijk op een duidelijk aanwijsbare plek. Dit is ronde 8, en het is de 1e keer dat ik mijn eisprong nog niet gevoeld heb. Ook krijg ik altijd een aantal dagen na mijn eisprong ontzettend gevoelige borsten.. dat heb ik nu ook niet. Heb ik nu geen ei gehad? Wel heb ik het vruchtbaarslijm duidelijk gehad afgelopen dinsdag en dan krijg ik normaal gesproken 2 dagen later mijn eisprong. Mijn laatste menstruatie was ook heel erg raar.. Het duurde veel langer dan normaal maar met veel minder buikpijn dan normaal gesproken.

Kan iemand mij vertellen wie dit ook heeft gehad? en bleken sommige misschien toch zwanger ondanks de bloeding?

Liefs ;)

2. lovieyou

Niemand????

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik kan alleen mijn verhaal vertellen. Elke maand een ovutest met soms ook het gevoel van een eisprong. Deze maand ook, maar mijn temp heeft dit na twee weken nog steeds niet bevestigd. Dus nu op cd37 zonder eisprong tot nu toe.

Succes want onwetendheid is zo kut!

4. lovieyou

Ow wat vervelend zeg, inmiddels al een eisprong gehad?

Ik heb nog steeds geen ei gevoeld al voel ik 'm normaal zo duidelijk, de pijn kan ik met 2 vingers altijd precies aanwijzen en het houd uren aan. Een tijdje errna krijg ik dan enorm gevoelige borsten, maar ook dat is er nu niet. Wel verlies ik veel dikke witte lotion achtige afscheiding (sorry :d) ik lees dat er vrouwen zijn die juist de symptomen die ze normaal hebben na hun ei soms niet hebben en dan zwanger zijn.. Ben dus heel benieuwd. Ben er bewust niet teveel mee bezig geweest deze maand.

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    hoi Loveyou,bij mij is het deze maand ook anders.Deze maand er niet zo mee bezig had ik voorgenomen,Maar zou 21 maart mijn ovulatie krijgen,dat was dan dag 17 maar niks gevoeld.Gisteren kreeg ik felle steken in me rechte eierstok dat is dan dag 24.Ik heb me eisprong nog nooit zo laat gekregen,vermoed dat het me eisprong was.volgende week moet ik me nod krijgen,ben benieuwd.

6. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Oja,dat afscheiding heb ik nou ook,maar voel deze maand ook niks.Zoals de andere maanden,dat word weer zweten hihi

7. lovieyou

Gek is dat he! normaal heb ik allerlei symptomen.. en ontzettend pijnlijke borsten enzo. en nu totaal niks.. Morgen zou ik ongi moeten worden maar voel nog niks. Ik ga wel van mijn langste cyclus uit.. 28 dagen. dan heb ik nog 4 daagjes.. hoe is het bij jullie?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Had je vraag gemist. Nu cd43, inmiddels 2 positieve clear blues verder, maar nog geen eitje kunnen traceren. Wel al een week krampen, dus hij wil volgens mij wel heel graag springen haha

Hoe is het bij jou?

9. lovieyou

Dat is echt vervelend, hoop echt datie nu eens gaat springen dan.. zo blijf je ook maar in onzekerheid zitten. maar hoe bedoel je 2positieve cb? ovu testen bedoelje? of zwangerschapstesten?

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hoi Loveyou,bij mij ook nog geen symptomen deze maand.Ik voel ook niks,alleen een beetje zeurend gevoel in me buik.Ik moet woensdag mijn ongi krijgen,dat zal ik ook wel blijkbaar verwachten.Maar het kan ook dat ik me eisprong pas de 24 cyclesdag heb gekregen,dat het bij mij later was,kreeg toen pas heftige steekjes in rechterkant van me buik.Dan word ik ook een week later ongesteld.Maar doe nog geen testen,wil nog effe wachten.heb elke maand teveel testen gedaan,wil niet weer teleurgesteld worden,dan maar liever wachten op ongi.;):(

11. lovieyou

Nou meiden, ik had vandaag ongesteld moeten worden maar er is niks te bekennen. Wel ben ik ontzeeeettend winderig (hihi sorry) en ben ik vannacht om 4u naar beneden gegaan om een broodje met kaas en sla te maken, wat ik normaal nooit eet en vooral niet in de nacht. Dus misschien heb ik dan toch wat symptomen?! Ik wacht mijn langste cyclus even af, dus over 3 dagen weet ik meer.

@kittykat - ik hoop voor je dat je nu dan of een posi test in je handen krijgt of gewoon snel ongi word, want die onzekerheid is ook niks.

12. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ja ik hoop inderdaad op een positieve test,maarja laat me wel verassen.Ik hoop voor je dat je zwanger bent,wie weet die vreetbui:D misschien een teken?Dat winderigheid heb ik ook last van haha:D,en me darmen.hopen hopen hopen.;)Wie weet Thea23 had voor me gependeld April duidelijk aan Zwanger,ben benieuwd hoor.Maar heb in April nog een kans hierna.;)

13. lovieyou

Ja inderdaaad! Spannenddd haha. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het pendelen inhoud. Waar kun je dat laten doen?

14. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Over dat pendelen,helaas word dat niet meer gedaan hier op zwangerschapspagina.Er was een topic over pendelen maar die is gesloten.Pendelen is dat vrouwen hier met een pendel kunnen voorspellen,op zwangerschap en geslacht en hoeveel kinderen je kunt krijgen.Maar weet niet of er nog iemand pendelt,ik denk dat ze gestopt zijn hier.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ovulatie testen van clear blue. Maar zwakke streep en normaal knallen die als ik ze uit de houder haal, dus ik heb een sterkere lhpiek nodig denk ik dan er tot nu toe geweest is.

16. lovieyou

heee meide, hoe is het nu met jullie?

Ik heb vandaag een testje gedaan 2v5 kruidvat, licht positief maar duidelijk zichtbaar.. Had 'm met avond urine gedaan net nadat ik uit eten was geweest en best wat bitter lemon gedronken had. Ik begin dus al met juichen, morgen ochtend doe ik nog een testje, gewoon voor de zekerheid, maar eigenlijk weet ik het eigenlijk gewoon al hihi.. ben zo blij!

17. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hey gefeliciteerd met je zwangerschap:D,hier nog niet getest.Durf nog niet,na elke maand weer een teleurstelling,wil ik nog paar dagen wachten.En als ik zwanger ben dan maak het niet uit als ik later test,dan als ik toch weer ongi word.;)

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds geen ei. Ik ga overmorgen op vakantie, dus even gedachten maar eens op nul. Geniet van je zwangerschap.

19. Chai

Chai Niet meer actief

Wat leuk gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina