hallo meiden, ik heb van de week een kv 2v5 testje gedaan (zie album) en daar stond een tweede streepje maar zat nog voor me nod normaal gesproken als ik ongi word begint het de avond voor me nod nu was dit niet het geval (heb ook geen test meer gedaan wou eerst echt overtijd zijn) daarstraks had ik wat lichtroze verlies nu inmiddels na tig keer naar toilet te zijn geweest heb ik nergens geen last meer van wel af en toe een zwaar gevoel onderin me buik maar geen bloedverlies meer. ik zit te twijfelen of ik toch nog een keer zou gaan testen of dat ik maar even af moet wachten wat er gebeurd. zou dit ook een eventuele innesteling kunnen zijn? zijn er meiden die dit ook hebben gehad en wat zijn jullie ervaringen? groetjes en liefs joyce
Hey Joyce, Een 2e streep = zwanger toch! En volgens mij maakt het helemaal niet uit hoe dik die streep is hoor. Ik zou er dan toch nog maar eens een test tegen aan gooien (en dan met ochtend-urine). En v.w.b. dat roze (bloed)verlies: ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ken wel veel verhalen van meiden die dat ook hadden en wel degelijk zwanger waren! Succes!
Ik heb bij beide zwschappen bloedverlies gehad...eerste keer was het wel bruin en bij de laatste roze... Dus het kan heeeel goed van een innesteling zijn.. Spannend ben benieuwd!!
geen goed verhaal hier over rose verlies, bij mij altijd een teken van naderende ongi... maaaaaaar er zijn ook zat meiden waarbij dit gebeurd en gewoon hartstikke zwanger zijn ik duim voor je!
hoi meiden, bedankt voor de reakties hier nog geen ongi maar zwtest is spier en spier wit helaas dus zal een dezer dagen wel door gaan breken denk ik groetjes en liefs joyce