Ervaringen Dolfinarium.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij zijn er pas geleden geweest (op die zondag dat het de HELE DAG regende!, fijn....). Het enige dat ik er niet leuk aan vond was het weer, verder vond ik het leuk! Wij hadden overigens wel via MP kaarten van iemand die ze weer van Vakantieveilingen had en hebben 17,50 pp betaald. Dat vond ik wel schappelijk. De gewone prijs vind ik wel te hoog.

Het park vind ik gewoon leuk. Mijn kleine man (nu 22 mnd) vond de Droomwens-show echt geweldig! Hij zat als een dolle te klappen en te schreeuwen :D Had echt de tijd van zijn leven - en wij dus ook. Het onderwater-kijkje vond ik niet heel spectaculair, maar voor die kinderen natuurlijk wel gewoon leuk: die stonden met z'n 2en heel enthousiast te zwaaien naar elke dolfijn en walrus die langskwam :p
    Wat me heel erg opviel was dat ik de prijzen voor eten en drinken echt heel netjes vond! Ik ga in dat soort parken altijd uit van enorme woekerprijzen, maar niet dus! 4x koffie + 1 appelsap = 10,-. Vind ik keurig! Eten: een kindermenu was voor ons zat als middagmaal en kost 4,75... We wisten niet wat we meemaakten :)

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wij zijn een aantal weken geleden ook geweest, vooropgesteld het was een geweldige dag met de kids. maar het geld vondt ik het niet waard.
    Shows waren idd erg druk, bovendien had ik gehoopt dat er meer te zien was (behalve de shows) heb er een éénjarige bijlopen die ik het niet aan wou doen om de haverklap stil te moeten zitten bij zo'n show. Het was omdat ik kortingskaarten had die de moeite waard waren én de speeltuin vonden ze geweldig.
    Persoonlijk hoef ik er voorlopig niet meer heen.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Dus als je bovenstaande van mij leest vraag ik me af hoe dat allemaal kan zul je begrijpen.

O ik lees later pas dat je op een andere dag bent geweest.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Natuurlijk verschilt het ook heel erg per dag qua drukte. Nu wat dagen later kan ik er anders naar kijken. We hebben gewoon pech gehad.

Betreft het verre lopen, er is een " strandroute" die je kunt lopen en die vond ik best ver met een 3 jarige die niet in de buggy zit. Maar wel leuk voor de afwisseling.

Ik was de dag dat ik mijn post bracht gewoon ontzettend teleurgesteld dat de dag niet gelopen is zoals ik verwacht had.

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ben vroeger geweest toen ik klein was en ik vond er geen ruk aan. uiteraard zal er wel het èèn en ander veranderd zijn dus wie weet? Trouwens waar je echt niet heen moet gaan is Sealife. zonde geld;)

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sealife lijkt me dus zoooooo gaaf! Maar dat is dus niets??

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Toen die grote krab (crabzilla) er nog zat was het op zich nog wel leuk maar die is nu in Parijs en er rest alleen nog een hoop aquaria. ze hebben ook zo`n tunnel met een haai en wat vissen maar die in blijdorp is echt veel mooier. Ik vond de zeepaardjes wel heel leuk om te zien,schattige diertjes zijn dat. Mocht je in de buurt wonen zou ik het gewoon eens doen maar anders kan je beter naar blijdorp gaan. Aan de andere kant is het wel leuk dat je na sealife lekker het strand op kan.

Deel Deze Pagina