De show is wel mooi, maar ronduit zielig hoe ze met zulke prachtige dieren omgaan. Verder ben je alleen maar bezig om grote groepen patat-etende en ijsjes-likkende kinderen te ontwijken die op schoolreisje zijn. Het roggen aaien is ook erg zielig, geen toezicht, veel lawaai en gehavende dieren in het bad en kinderen die nietsontziend de dieren prikken en in het water slaan. Eigenlijk vond ik het verschrikkelijk.
Wij zijn er een aantal jaar geleden eens met een kortingsactie geweest, in de zomer. We hebben de grote show gezien, na heel lang wachten, en die duurde inderdaad te lang voor de kleinste kinderen. Bij de kleinere show met zeeleeuwen konden we nog net aanschuiven. Voor de rest was het voetje voor voetje door het park schuifelen, één grote stroom mensen, nergens plek om te kijken of om even te zitten. We zijn maar even gebleven, we vonden het vreselijk. Zelfs met kortingskaartjes het geld niet waard! Maar wij waren er wel in de drukste periode. Als het er rustig is, is het vast leuker. Maar ik ben inmiddels niet meer zo fan van dieren die kunstjes moeten doen, ik zie ze liever loslopen in een ruim opgezette dierentuin of in het wild. Burgers' Zoo in Arnhem is vele malen leuker en mooier dan het Dolfinarium!